|

Gennaro Gattuso chcę odejść z klubu, bo...nie ma zagwarantowanego miejsca w składzie. Przyznacie chyba, że to nie jest zbyt profesjonalne? Na potwierdzenie cytat:"Po 11 latach w Milanie nie akceptuję myśli, że nie jestem już niezbędny. Nie jestem nowicjuszem i kiedy jestem zdrowy, chcę grać. Nie mogę czekać na czyjąś kontuzję, by wrócić do gry. Nie jestem zadowolony. Tak być nie może''. Przepraszam bardzo! Rino o miejsce w składzie trzeba walczyć na treningach a nie z racji tego, że gram w klubie przez 11 lat to mam mieć miejsce w podstawowym składzie pewne. Nie! W ten sposób ''byśmy'' nic nie zdobyli.
Nie trzeba nikomu przedstawiać osoby Gennaro Ivana Gattuso. Każdy wie, że jest to człowiek z honorem, który zawsze walczy, który nigdy się nie poddaję, który może być wzorem piłkarza. Zawsze pracowity, sumiennie wypełniający swoje obowiązki, potrafiący natchnąć i zarazić determinacją do zwycięstwa. Sam nadal nie wierzę, że taki ''Ktoś'' się tak po amatorsku zachowuję. Tak, tak to jest totalna amatorka w wykonaniu Rino. Jego zachowanie przypomina młodzieniaszka, który się obraził, bo został posadzony na ławce rezerwowych. I to nie klub chcę Go sprzedać lecz On sam chcę odejść, co zasugerował:'' Porozmawiam z Gallianim i zobaczymy, jakie będą decyzje. Kiedy? Jeszcze za wcześnie, by o tym mówić. Za 5 kolejek kończy się runda jesienna i wtedy pomówimy z działaczami. Rozmawiałem już z Leonardo. Zgadzam się z wieloma jego decyzjami, ale ten nowy system gry niewątpliwie jest dla mnie krzywdzący. Lippi zapewnił mnie, że jeśli będę grał, to znajdzie się dla mnie miejsce w kadrze na Mistrzostwa Świata''. Rino przestań...
''Bo jeśli nie będe grał to nie pojadę na Mundial''. To zdanie w pewnym sensie obraża Leonardo. Gattuso wywiera presję na Leo, że musi go wystawiać w pierwszym składzie, bo ten nie pojedzie na Mundial. Litości! Zamiast pracować na treningach i w sportowy sposób wywalczyć miejsce w składzie to Gennaro idzie na skróty. A czy inni nie walczą o wyjazd na mundial? Czy dlatego, że Gattuso jest 11 lat w Milanie mamy go przez to forować, kosztem wyników? Nie można dopasowywać ustawienia do jednego zawodnika i to takiego, którego można zastąpić. Bo czy Flamini nie może stać się drugim Rino? Oczywiście Gennaro Gattuso to człowiek instytucja jeśli chodzi o Milan ale skoro przeżyliśmy stratę Kaki, Ancelottiego i Maldiniego to czy nie poradzimy sobie ze stratą Rino? Jedno jest pewne w ten sposób odmłodzimy skład i pozwolimy na regularne występy młodszemu francuzowi Mathieu Flaminiemu.
Chyba coś się wypaliło między Milanem a Gattuso. Wizja klubu bez Włocha wydaję się coraz bardziej prawdopodobna. Kto wyjdzie na tym lepiej? Milan bez Rino radzi sobie fenomenalnie, a czy On poradzi sobie tak dobrze bez rossonerich? To wydaję się być wątpliwe, zważywszy na Jego ''dziecięcą dumę'', co będzie jeśli nie przekona do siebie innego trenera? Po mistrzostwach świata w 2006 roku trener Hiszpanii Luis Aragones został zapytany: Kogo chciałby mieć w swojej kadrze z mistrzów świata? Odparł: Chcę mieć Gattuso! Ciekaw jestem czy dziś podziela to zdanie. Futbol się zmienia, coraz więcej drużyn przechodzi na grę z jednym defensywnym pomocnikiem notabene ten pomocnik ma być dobrze zbudowany, wysoki, silny taki jak Ambrosini. Rino zawsze swoje braki techniczne nadrabiał szybkością, walecznością ale ile tak można? Gattuso się na Milan obraził, my obraźmy się na niego. I właśnie teraz zauważyłem Jego wady i słabości...
*Zapraszam do merytorycznej dyskusji na temat: co sądzicie o sytuacji Gattuso?
|
|
Friday, 04 December 2009, 18:23 Wielki Kozak / komentarzy: 907 / 
Nazywasz Gattuso obrażonym dzieciakiem? Pomyśl trochę czy Gennaro naprawdę jest na kogoś obrażony? Raczej nie. On po prostu chce grać i czuć się potrzebny, a przede wszystkim dostać się na mundial. Milan nie jest w stanie zapewnić mu miejsca w pierwszej jedenastce. W obecnym ustawieniu jest miejsce tylko na jednego destruktora. Ambrosini jest w świetnej formie, a w razie jego kontuzji jest jeszcze Flamini i Abate. On to widzi. Dziecinadą w przypadku Gattuzo było by gdyby nie myślał o zmianie klubu na taki w którym by mógł grać. W innym zespole będzie mógł odbudować swoją formę. Nie wiem jak tak bardzo opacznie można interpretować słowa kogokolwiek.
To najgorszy felieton jaki czytałem na tej stronie
|
|
|
|
Friday, 04 December 2009, 18:41 Tajor / komentarzy: 829 / 
to jest amatorskie zachowanie wg Ciebie? ... n.c tu najlepiej opisuje bo niby kto nie odchodzi z klubu jesli nie gra ? to oznacza ze jest nie potrzebnym smieciem, jest on o tyle fer ze nie siedzi na lawie i nie chce zgarniac kasy jak np Dida Roma i reszta darmozjadow.. Mundial to chyba oczywisty dla niego cel a ze milan nie moze spelnic go no to sie nie dziwie ze chce odejsc.. zwlaszcza ze trener rep wloch powiedzial ze zagra jesli bedzie gral w klubie regularnie
|
|
|
|
Friday, 04 December 2009, 19:40 KielbikJUVE / komentarzy: 1 / 
Nie obrazaj sie! Przeciez zawsze mozesz byc DUBLEREM Flaminiego, no ale macie aż 30 zawodników w kadrze wiec chyba nic by sie nie stalo jakbys odszedl FORZA JUVE!!!!!!!
|
|
|
|
Friday, 04 December 2009, 21:12 trusk4wk4 / komentarzy: 630 / 
W pełni rozumiem Gattuso. Ma swoje lata i chce jechać na mundial bo to już pewnie jego ostatni a siedząc na ławie się nie załapie. To że chce grać zamiast siedzieć na ławie i trzepać kasę świadczy tylko i wyłącznie o jego profesjonalizmie i ambicji. Tak więc w pełni go rozumiem że próbuje wywierać presję i rozważa zmianę klubu.
|
|
|
|
Saturday, 05 December 2009, 09:11 dominik713 / komentarzy: 231 / 
Zgadzam się z kolegami wyżej.Gattuso ma HONOR i woli grać w mniej prestiżowym klubie i za mniejszą kasę niż siedzieć na ławie.On zawsze będzie moim ulubionym piłkarzem.Forza Gattuso!
|
|
|
|
Saturday, 05 December 2009, 13:19 robi / komentarzy: 752 / 
Koledzy wyżej - dużo racji w tym co piszecie, ale mnie najbardziej wkurza to, że Rino robi wlasnie z Leo debila, robiac rozglos w mediach, ze nie rozumie dlaczego nie moze sie przebic do druzyny i ze tak byc nie moze.
dominiki713
Mowisz, ze Gattuso to człowiek honorowy? A czy człowiek honorowy, to taki ktory nie potrafi przyznać, że na jego pozycji są już lepsi w druzynie? NIE! on tego nie potrafi, a wrecz wlasnie wkurza mnie jego "zdziwienie" swoją sytuacją. Uwielbiam tego gracza, po Nescie - to obecna wizytowka Milanu, ale no tutaj troche juz przesadza...Nie mylcie w tej sytuacji pojęć...czlowiek honorowego, a czlowieka unoszącego się dumą....
Albo czeka, aby poinformowac klub o swojej odpowiedzi do przerwy świątecznej - to jest to profesjonalne i honorowe zachowanie? Nie dla mnie....
|
|
|
|
Saturday, 05 December 2009, 15:00 CimarACM / komentarzy: 338 / 
A mnie na przykład Gattuso mocno zawiódł. Myślałem, że jest Rossonerim z krwi i kości. Że ma czerwono-czarne serce. A teraz jakieś fochy, że niby mało gra. Postawa co najmniej nieprofesjonalna. Jak tak to żegnamy Rino. Dziękujemy za wszystko, ale jak chcesz odejść to proszę.
|
|
|
|
Saturday, 05 December 2009, 18:31 Cabziu / komentarzy: 66 / 
Gattuso chce grać i nie ma co się na niego obrażać, a tym bardziej nie można obrażać jego! Wszystko się kończy a Rino należy się szacunek. Ps. Darmilan czytaj się nadal i poprawiaj te błędy w tekście - jak w poprzednim poprawiłeś. Pozdrawiam.
|
|
|
|
Saturday, 05 December 2009, 22:05 błach / komentarzy: 1104 / 
LIPA!! nie dziwie sie Gennaro... gdybym mial do wyboru wyjazd na mundial albo zostanie w klubie to z pewnoscia bym wybral mundial nawet kosztem ukochanego klubu
|
|
|
|
Sunday, 06 December 2009, 09:44 Rosssonerrro / komentarzy: 554 / 
Gattuso trzeba stopy calowac za te 11 lat walki. Tak naprawde mial miejsce w skladzie do Derbów Mediolanu, kiedy zniszczyl cala nadzieje dla Milanu. Pozniej Leonardo nie dawal mu juz szansy, to byla czysta zlosc, ale tez go rozumiem bo Milan zostal upokorzony wraz z kibicami. Tak jak sam autor felietonu napisal ze Gattuso jest walczakiem to tak pisze ze Gattuso wszystko sie juz tu znudzilo i ma walczyc na treningach, pewnie to robi, ale Leonardo daje mu do zrozumienia ze za Derby bedzie jeszcze dlugo pokutowal.
1: Za Gattuso od ManCity dostaniemy ladne pieniadze.
2: Gattuso raczej bedzie tam grac i pojedzie na swoj wymarzony mundial.
3: Kazdy bedzie zadowolony.
|
|
|
|
Monday, 07 December 2009, 00:12 wysu / komentarzy: 2110 / 
zgadzam sie z Cimarem i Robim. jak ktos jest slaby to nie moze miec pretensji do trenera, ze nie gra. kazdy rezerwowy nagle by mogl robic afere... jak to juz ktos wczesniej napisal: kaladze tez ma narzekac, ze malo gra? przeciez jest dlugo w milanie... jak chce to niech odchodzi, ale jego wypowiedzi sa NIEPROFESJONALNE!
|
|
|
|
Monday, 07 December 2009, 17:56 BountyFire / komentarzy: 4341 / 
to co Gattuso ostatnio wypowiada to zachowanie nieprofesjonalne i przede wszystkim nielojalne wobec Milanu. On miał być kapitanem Milanu? swój geniusz pokazał w meczu z Interem. Gattuso narzeka, że mało gra? a jak ma grać jak jest kontuzjowany to raz, po drugie Gattuso nic nie wnosi do ofensywy, a jak się bierze za rozgrywanie piłki to żal na to patrzeć (mecz z Interem). Formę Gattuso miał, ale do 2007 roku, potem już coraz gorzej. A jak widzimy Leonardo nie interesuje czy ktoś gra 11 lata w Milanie czy jest świeżakiem w drużynie, gra ten, który prezentuje się lepiej na treningach.
|
|
|
|
Saturday, 12 December 2009, 15:51 calciofan / komentarzy: 119 / 
być może ten nowy system gry jest krzywdzący dla Gattuso, ale trzeba się zastanowić czy jest krzywdzący dla Milanu? Osobiście wydaje mi sie, że nie koniecznie.
Swoją drogą jak Toni w bayernie zaczął się użalać w gazetach to go van gaal od razu wywalił, a z gennaro cały milan się pieści.
|
|
|
|
Friday, 25 December 2009, 01:19 polak666 / komentarzy: 2371 / 
Leniwy żeście ludzie. Wszystkie Felietony pisz jedna osoba. Ja się chyba wezmę i coś napiszę.
|
|
|
|
Saturday, 26 December 2009, 20:37 Bonczek58 / komentarzy: 704 / 
heh
|
|
|
|
Friday, 01 January 2010, 02:31 MilanForever / komentarzy: 3 / 
Gennaro to potęga
|
|
|
|
Tuesday, 02 February 2010, 23:53 Kuba1153 / komentarzy: 114 / 
Tez bym sie Wku**** Jakbym nie grał w pierwszej 11
|
|
|
Niestety, ale tylko zarejestrowani uzytkownicy moga dodawac komentarze...
|
Regulamin w skrócie...
- Rejestracja jest darmowa i jednoznaczna z zaakceptowaniem Regulaminu.
- Redakcja zastrzega, iż niniejszy regulamin może ulec zmianie, bez konieczności informowania użytkowników.
- Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z odpowiedzialności cywilno prawnej.
| Lp. |
+/- |
Drużyna |
Me. |
G+/G- |
Pkt. |
| 1. |
AC Milan |
4/0 |
|
| 2. |
FC Parma |
2/0 |
|
| 3. |
Sampdoria Genua |
2/0 |
|
| 4. |
AS Bari |
1/0 |
|
| 5. |
Chievo Verona |
2/1 |
|
| Lp. |
+/- |
Zawodnik |
Strzelił |
| 1. |
Alexandre Pato |
| 2. |
Filippo Inzaghi |
| 3. |
Thiago Silva |
| 4. |
Giandomenico Mesto |
| 5. |
Antonio Cassano |
| Lp. |
+/- |
Zawodnik |
Strzelił |
| 1. |
Alexandre Pato |
| 2. |
Thiago Silva |
| 3. |
Filippo Inzaghi |
|