|
Ostatnio w mediach panuje pompa na transfer słynnego niewypału rodem z FC Barcelony do Milanu. Chodzi oczywiście o powszechnie znanego i lubianego szwedzkiego wędrowca Zlatana Ibrahimovića. Szwed był już w Juventusie i Interze. Teraz, po Barcelonie czas na kolejny z włoskich potentatów – AC Milan.
Zachowanie szwedzkiego „snajpera” przypomina mi młodego chłopaczka, który zbiera etykietki po „Kubusiu”, żeby babcia była dumna. Zlatanek jest tym troszkę wyrośniętym chłopczykiem, jego babcią są pieniądze a etykiety z zagadkami to włoskie kluby.
Ja chciałbym przypomnieć jak było w „Starej Damie” i Interze, a jak było w Barcelonie, koło Messiego, Iniesty czy Xaviego. We Włoszech cała drużyna grała pod wyrośniętego Szweda, strzelał on bramki i wszystko było ok. Jednak gdy Szwed odszedł z Interu, Mediolańczycy od razu zdobyli Ligę Mistrzów, Scudetto i Puchar. Nikt się nie męczył grając pod niego. Kiedy przed Ibrą stanęło wyzwanie na grę obok najlepszych i najlepiej wyszkolonych zawodników na świecie stracił swój błysk. Nikt nie grał specjalnie pod niego, nikt nie szukał tego dwumetrowego kołka w polu karnym, ani nikt „na chama” nie grał do niego.
Teraz napastnik jest bliski przejścia do Mediolanu. Nie będzie to jednak powrót, ponieważ on chce grać w Milanie. Większość (przepraszam za kolokwializm) Końskich dzieci już pieje z radości. Będzie nowa gwiazda i nowe nasze imię. Już nie końskie dzieci (zupełnie nie wiem, skąd się takie określenie wzięło. Ktoś w Milanie przypomina Konia?) tylko np. Ibrakadabra dzieci itp. itd.
Natomiast rozsądny kibic Rossonerich wie, że nikt w Milanie nie będzie grał pod rozkapryszonego Szweda. Oznacza to jedno – nic z gry ze Zlatanem w składzie nie wyjdzie. Szczerze mówiąc lepiej w Milanie spisze się Huntelaar.
Udostępnij
|
|
piÄ
tek, 20 sierpieĹ 2010, 14:51 milanista209012 / komentarzy: 2909 / 
Jak dojdzie Zlatan to będą w tedy " Małe Enty"
|
|
|
|
piÄ
tek, 20 sierpieĹ 2010, 15:47 inzaghi94 / komentarzy: 270 / 
Lepiej spisze się Huntelaar? Nawet jeśli w Milanie wszyscy nie graliby pod Zlatana, ale jest on zawodnikiem bądź co bądź jednym z najlepszych na świecie na swojej pozycji, a Huntelaar? Jak na razie tylko kiepski rezerwowy. Poza tym nie wiem czy można powiedzieć, że Ibra stracił swój błysk. Strzelił bodajże ok. 20 goli w lepszej niż włoska lidze hiszpańskiej. Poza tym zawsze początki są trudne, pamiętamy chyba, jak było z Henry'm w pierwszym sezonie na Camp Nou.
'Natomiast rozsądny kibic Rossonerich wie, że nikt w Milanie nie będzie grał pod rozkapryszonego Szweda.'
Taa.. Milan gra pod słabego i leniwego Dinho, a nie grałby pod Ibrę? Trochę dziwne, tym bardziej, że Zlatan jest na pewno w lepszej kondycji od Konia i mogłoby to przynieść większe korzyści.
Ale właściwie po co ta dyskusja? I tak się nie pojawi w Milanie, a jak tak się stanie, to Berlu zaprzeczy sam sobie. Poprzedni felieton lepszy, mam wrażenie, że ten był pisany trochę na siłę z braku tematów.
Pozdro ;)
|
|
|
|
piÄ
tek, 20 sierpieĹ 2010, 16:23 Wielki Kozak / komentarzy: 1237 / 
Ktoś bardzo nie lubi Ibry :)
Felieton całkowicie przesiąknięty nienawiścią do gracza. Nawet nie opłaca się rozpisywać żeby to potwierdzić, bo to bije z każdego zdania.
Zlatan nie jest potrzebny tak samo każdy inny środkowy napastnik (w tym Dzieko) ponieważ jest Borriello. Ciągle jest potrzebny prawdziwy rozgrywający.
|
|
|
|
piÄ
tek, 20 sierpieĹ 2010, 16:31 WojciechMilan / komentarzy: 4242 / 
Nie zgodzę się z kilkoma Twoimi twierdzeniami:
1) Ibrahimovic leci na kasę - moim zdaniem zupełnie odwrotnie, po pierwsze w Barcelonie zarabia mniej niż w Interze, po drugie City oferuje mu bajońskie pieniądze, a on im stanowczo odmawia. Jest za to chętny na przeprowadzkę do Mediolanu, a to już na pewno nie wiąże się z żadną podwyżką.
2) Ibra stracił swój błysk - moim zdaniem statystyki miał bardzo dobre, biorąc pod uwagę, że to jego pierwszy sezon w lidze hiszpańskiej. Powiem więcej, takiego zawodnika Barcelona potrzebowała, bo co z tego, że strzela 2 razy mniej goli niż choćby Higuain w Realu, jak strzela je w meczach ważnych, które Barcelona wygrywała dzięki jego bramkom - choćby derby Hiszpanii.
3) Ibra gra dobrze, jak taktyka jest dostosowana pod niego - zupełnie się z tym nie zgodzę, w tym sezonie pokazuje, że to właśnie dzięki jego grze, odpowiednim ustawieniu się, absorbowaniu obrońców, Messi i Pedro mogą szaleć bliżej bramki i tym samym zdobywać więcej goli.
4) ma miłośników wśród dzieci - moim zdaniem, raczej wśród starszych kibiców. Ibra z roku na rok jest bardziej efektywny aniżeli efektowny i, dlatego kinderfani wolą podziwiać Ronniego, Messiego, czy Cristiano Ronaldo. Zlatan gra dojrzale, a tacy piłkarze nie mają swojego supportu w nieletnich.
5) Huntelaar daje Milanowi więcej, niż potencjalnie Ibra - tego nie może stwierdzić nikt, póki Ibra nie będzie grał w naszym ukochanym zespole, ale moim skromnym zdaniem, wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że Ibrahimovic byłby ogromnym wzmocnieniem, nieporównywalnym z Huntelaarem (przede wszystkim dokonania szwedzkiego napastnika w Serie A).
Reasumując, stawiam Ci najwyższą notę, bo choć się z Tobą nie zgadzam, to poruszyłeś bardzo ciekawy temat, przedstawiłeś swoje kontrowersyjne zdanie jasno i klarownie, a forma felietonu jest bardziej niż poprawna. O to w tym wszystkim chodzi :-)
|
|
|
|
piÄ
tek, 20 sierpieĹ 2010, 17:02 Jason / komentarzy: 96 / 
Felieton nie jest przesiąknięty nienawiścią, on jest po prostu subiektywny.
|
|
|
|
piÄ
tek, 20 sierpieĹ 2010, 19:31 Burton72 / komentarzy: 1895 / 
Inter wygrał LM bo przyszedł Mourinho razem z furą szczęścia. Ibra jest świetnym napastnikiem. Teraz gramy pod Ronaldinho i co z tego mamy ? 0-4 i 2-3 z Manchesterem (fakt faktem źle nie zagrał, ale wyniki mówią same za siebie), 0-4 z Interem i tak dalej... Myślę że Ibra przydałby się i to bardzo, Huntelaar ani Boriello od niego na pewno lepsi nie są...
|
|
|
|
piÄ
tek, 20 sierpieĹ 2010, 22:12 Jason / komentarzy: 96 / 
gramy pod Ronaldniho ? Może trochę, ale nie tak jakbyśmy musieli grać pod Ibrę
|
|
|
|
piÄ
tek, 20 sierpieĹ 2010, 23:47 Tajor / komentarzy: 838 / 
Bardzo Bardzo niechcialbym by ibra byl w milanie... :
1) Ibra powtarza ze kazdy kolejny klub jest jego marzeniem ucieka dla pieniedzy i sukcesow. NIechcialbym by Milan byl kolejna jego zdobycza ze tak to ujme..
2) W koncu chce zobaczyc milan grajacy CALA DRUZYNA ZGRANY a nie grajacy pod jednego gracza-lidera....
3) gdyby przybyl napewno zablokowalby jakikolwiek transfer w zime bo przeciez " mamy sklad pelen miszczow"
4) potrzeba bardziej odmlodzic pomoc i bardziej kreatywnych graczy potrzeba a nie kolesia ktorego obije pilka i padnie bramka..
|
|
|
|
piÄ
tek, 20 sierpieĹ 2010, 23:47 Tajor / komentarzy: 838 / 
Bardzo Bardzo niechcialbym by ibra byl w milanie... :
1) Ibra powtarza ze kazdy kolejny klub jest jego marzeniem ucieka dla pieniedzy i sukcesow. NIechcialbym by Milan byl kolejna jego zdobycza ze tak to ujme..
2) W koncu chce zobaczyc milan grajacy CALA DRUZYNA ZGRANY a nie grajacy pod jednego gracza-lidera....
3) gdyby przybyl napewno zablokowalby jakikolwiek transfer w zime bo przeciez " mamy sklad pelen miszczow"
4) potrzeba bardziej odmlodzic pomoc i bardziej kreatywnych graczy potrzeba a nie kolesia ktorego obije pilka i padnie bramka..
|
|
|
|
sobota, 21 sierpieĹ 2010, 12:07 cycek371 / komentarzy: 1088 / 
izaghi94 ma racje lepiej spisalby hunt gdyby dostawal szanse
|
|
|
|
sobota, 21 sierpieĹ 2010, 13:34 Cabziu / komentarzy: 71 / 
Felieton wyraża Twój pogląd, ok. Ja się nie zgadzam. Ibra to najlepszy gracz jaki mógłby do nas trafić i dlatego..nie trafi! Nie wiem co takiego widzisz w Hunterze, że zrównujesz go z Ibrą? Ślepy jesteś? poza tym na siłę pisane trochę..
|
|
|
|
sobota, 21 sierpieĹ 2010, 14:25 Jason / komentarzy: 96 / 
Nie jest napisane nic na siłę. Gdyby mi się nie chciało, to bym nie pisał.
A co widzę w Hunterze? Widzę wiele. Ma chłopak potencjał. W tym sezonie będzie lepiej, za dwa jeszcze lepiej. Zobaczycie, że jeszcze odszczekacie te wszystkie obelgi.
|
|
|
|
sobota, 21 sierpieĹ 2010, 17:16 artur1318 / komentarzy: 10360 / 
Nawet o tym nie pomyślałem, że jak on do nas przyjdzie, to przyciągnie ze sobą swoich fanów/sezonowców.
A za felieton 5. ;]
|
|
|
|
sobota, 21 sierpieĹ 2010, 17:44 PaoloACM / komentarzy: 321 / 
W pelni popieram WojciechMilan ;) na kazdy argument autora odpowiedzial solidnym kontrargumentem i w zasadzie moglby napisac zupelnie przeciwny felieton. Nie ma co sie rozwodzic dalej bo temat zostal wyczerpany.
Tajor
Kazda druzyna musi miec swojego lidera ktory w trudnych momentach potrafi pociagnac gre calego zespolu - przyklad to Kaka. Posiadanie lidera w zespole nie oznacza grania "pod niego". Filozofia gry zalezy od trenera chociaz w naszym przypadku od prezydenta. Jesli chodzi o kase to wyjasnil juz to WojciechMilan.
Jason
Nie jestem jakims wyspecjalizowanym humanista i nie wiem czy felieton powinien byc obiektywny czy tez subiektywny, ale nie przepadam za tym drugim. Kazdy ma oczywiscie prawo do swojego zdania i trzeba to uszanowac.
Watpie zeby Huntelaar rozblysl jeszcze w Milanie. Zarowno w Realu jak i u nas pokazal ze jest przecietnym pilkarzem aczkolwiek z nie malym talentem. Jednak do osiagniec Ibry czy nie wiem Drogby wiele mu brakuje. Zarowno Hiszpanska jak i Wloska liga wydaja sie dla niego za trudne. Nie wiazalbym z nim wielkich nadzieji. Chociaz wszystko moze sie zdarzyc.
Prace oceniam jako dobra.
|
|
|
|
sobota, 21 sierpieĹ 2010, 17:53 Cleaver / komentarzy: 6723 / 
Napisane ostrymi słowami :D Nieźle ;]
|
|
|
|
niedziela, 22 sierpieĹ 2010, 09:22 wolfie19 / komentarzy: 5052 / 
powiem ze ten kto to napisal jest genialny bo wszystko jest prawdą
|
|
|
|
niedziela, 22 sierpieĹ 2010, 15:13 LaTinO / komentarzy: 439 / 
Żałosny Felieton. - rozpisałeś się o tym jak tylko nienawidzisz Ibry. - ten Felieton powinienem mieć hasło w nagłówku- "Jak bardzo go nienawidzę... "
Będzie nowa gwiazda i nowe nasze imię. Już nie końskie dzieci (zupełnie nie wiem, skąd się takie określenie wzięło. Ktoś w Milanie przypomina Konia?) tylko np. Ibrakadabra dzieci itp. itd. ---- a To zdanie jest naprawdę "do przesady" ****a koleś co ty sobie myślisz? Jesteś kibicem Milanu czy Interu? Sa owszem kibice Ronaldinho oddani i Milanu ja sam nim jestem, ale za to po nich jedziesz? Jak jesteś kibicem Milanu to obczaj-aj co piszesz, bo nie milo się czyta jak kibic jeździ po innych kibicach i klubie. ;/ Zal.pl
|
|
|
|
poniedziaĹek, 23 sierpieĹ 2010, 04:41 rossoner99 / komentarzy: 1263 / 
Końskie, niekońskie dzieci ale to też kibice Milanu. Za brak szacunku do innych fanów jedna gwiazdka mniej. No ale 5 gwiazdek za nienawiść do Pisdakadabry :)!
|
|
|
|
Ĺroda, 25 sierpieĹ 2010, 10:04 oregano / komentarzy: 120 / 
Dokładnie. Pisdakadabra:) Uważam, że Ibra jest wspaniałym zawodnikiem o wielkich umiejętnościach ale widzieć go w naszej koszulce... NIE CHCE! Tak samo jak uważałem że nie nadaje się do Barcy. Bo to ZŁY CZŁOWIEK JEST. On sie nadaje do interu gdzie kumpli Materazzich i tych innych chamów i prostaków. Do MILANU ta "twarz" i ten charakter nie pasuje. Tyle.
5 gwiazdek za niechec do Ibry.
|
|
|
|
Ĺroda, 25 sierpieĹ 2010, 14:11 Michał / komentarzy: 1458 / 
oregano zgadzam się :)
Gorszego najemnika to tylko Anelke mogli se ubzdurać...
|
|
|
|
Ĺroda, 25 sierpieĹ 2010, 14:30 Wódkowski11 / komentarzy: 2284 / 
Ostre słowa i troche obrazy ale ja chociaz lubie dinho to nie tak az jak niektorzy np. JEDUT10 i w profilu mam ze jest moim najbardzoiej ulubionym pilkarzem to prawdy ale innych tez bardzo lubie np t.silva nesta pato i wielu innych a milanowi kibicowalem jeszcze wiele lat przed jego przyjsciem do tego najlepszego klubu.
|
|
|
|
czwartek, 26 sierpieĹ 2010, 10:57 Jason / komentarzy: 96 / 
Wódowski, nie musisz się usprawiedliwiać, tu nie chodzi o to, że ten kto lubi R80 jest głupi. Pisałem o sezonowcach, czyli kibicach, którzy kibicują danej drużynie tylko dlatego, że gra tam jakaś gwiazdka.
|
|
|
|
sobota, 28 sierpieĹ 2010, 18:46 Marinho / komentarzy: 1635 / 
Jason...piszesz bzdury.wg Ciebie Hunt lepszy niż Ibra...prosze Cię...narzekamy na brak transferów, a tu nagle ma przyjść jeden z najlepszych napastników świata, a Ty tu bredzisz, że to źle, i że drewno lepsze...kompletnie się nie zgadzam
|
|
|
|
niedziela, 29 sierpieĹ 2010, 13:20 Jason / komentarzy: 96 / 
zobaczymy po sezonie :)
|
|
|
|
Ĺroda, 25 styczeĹ 2012, 17:32 szocik7 / komentarzy: 2528 / 
O KUR.WA ja JE.BIE !
|
|
|
|
Ĺroda, 25 styczeĹ 2012, 17:34 medzik85 / komentarzy: 4700 / 
To w końcu ten Ibra przyszedł ?
|
|
|
|
Ĺroda, 25 styczeĹ 2012, 17:34 arek24 / komentarzy: 396 / 
Ja tesz pjer.dole
|
|
|
|
Ĺroda, 25 styczeĹ 2012, 17:37 WojciechMilan / komentarzy: 4242 / 
szocik, pewnie teraz żałujesz, że Ibra nie został w Barcelonie ;> ?
|
|
|
|
Ĺroda, 25 styczeĹ 2012, 17:38 ełek / komentarzy: 2565 / 
Huntelaar powinien dostawać wiencej szans !!!1111
|
|
|
Niestety, ale tylko zarejestrowani uzytkownicy moga dodawac komentarze...
|
Wszystkich użytkowników, którzy nie moga sie wylogować prosimy o usuniecie wszystkich plikow cookies zwiazanych z acmilan24.com, dla FireFox Narzedzia, Opcje, Prywatnosc, usun pojedyncze cookies. Zmiany zwiazane sa z wprowadzeniem Blogów. Za zaistniala sytuacje przepraszamy
Regulamin w skrócie...
- Rejestracja jest darmowa i jednoznaczna z zaakceptowaniem Regulaminu.
- Redakcja zastrzega, iż niniejszy regulamin może ulec zmianie, bez konieczności informowania użytkowników.
- Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z odpowiedzialności cywilno prawnej.
| Lp. |
+/- |
Drużyna |
Me. |
G+/G- |
Pkt. |
| 1. |
Juventus |
33/13 |
|
| 2. |
Milan |
43/19 |
|
| 3. |
Udinese |
33/20 |
|
| 4. |
Lazio |
34/22 |
|
| 5. |
Inter |
34/29 |
|
| Lp. |
+/- |
Zawodnik |
Strzelił |
| 1. |
Antonio Di Natale |
| 2. |
Zlatan Ibrahimović |
| 3. |
Rodrigo Palacio |
| 4. |
Edinson Cavani |
| 5. |
Germán Denis |
| Lp. |
+/- |
Zawodnik |
Strzelił |
| 1. |
Zlatan Ibrahimović |
| 2. |
Kevin-Prince Boateng |
| 3. |
Antonio Nocerino |
| 4. |
Antonio Cassano |
| 5. |
Alexandre Pato |
|