|

Ostatnio na naszej stronie rozgorzała dyskusja na temat jednego z graczy Milanu – Alexandra Pato. Kibice są podzieleni na dwa obozy: fanów talentu piłkarza i zwolenników jego odejścia z drużyny. Tych drugich jest, ku mojemu zaskoczeniu, zdecydowanie więcej. Ja osobiście należę (stwierdzam to z przykrością) do tej mniejszości (przynajmniej według moich obserwacji).
Ze zdziwieniem patrzę na te wszystkie komentarze pełne gniewu i żółci skierowane przeciwko Brazylijczykowi. Często piszą je osoby, które jeszcze w poprzednim roku, który przecież skończył się nie tak dawno, uważały go za jeden z największych skarbów w ekipie rossonerich. „60 mln euro i sprzedać rozpuszczonego bachora z pocałowaniem ręki...” – to tylko jeden z komentarzy pod newsem nt. Kaczora. Ciarki mnie przechodzą czytając coś takiego. Mówi się także, że Pato stracił swoją skromność, a zaczął być buńczucznym gwiazdorem. Po czym tak użytkownicy sądzą? Wszystko to za sprawą pewnej feralnej wypowiedzi, gdzie Alexandre stwierdził, iż nie musi nikomu udowadniać swojej wartości. Ślepe zapatrzenie w ten cytat i złe odebranie wywołało całą falę zbulwersowania. Ale czy to naprawdę świadczy o gwiazdorstwie? Bo moim zdaniem Kaczor chciał tylko przekazać, że zamierza robić swoje i nie oglądać się na to, co mówią inni. Czy komuś to przeszkadza? Mi na pewno nie. Oplułem monitor, gdy roześmiałem się czytając, że w piłkarzu zaczyna się „budzić Brazylijczyk”. No tak, przecież miał się w nim obudzić Anglik, Niemiec lub Etiopczyk! Zwolennicy tej tezy mają na myśli pewnie imprezowy tryb życia i lansiarstwo, jakie prezentował chociażby Ronaldinho czy Adriano. No cóż, mała jest wiedza tych ludzi, albowiem zapomnieli o takich graczach z kraju kawy jak Lucio, Kaka i wielu innych, którzy niewątpliwie charakteru mają inne od R80.
Zarzuca się Alexowi słabą formę w trwającym sezonie. To stwierdzenie z kolei mogę tylko skwitować „facepalmem”. W Serie A piłkarz rozegrał do tej pory 762 minuty i zdołał przez ten czas strzelić 8 goli. Dla porównania, Javier Pastore z Palermo aby ustrzelić taką samą liczbę bramek potrzebował tych minut 1651. Do tego dodajmy fakt, że młody Brazylijczyk jest niestety regularnie nękany kontuzjami, co jest dużą trudnością w odzyskaniu odpowiedniej formy i rytmu meczowego.
W całość tej dyskusji wmieszał się nie kto inny jak Mario Balotelli – czyli upragniony przez wszystkich wrogów Pato jego przyszły następca, który będzie dzielnie harował na treningach, strzelał 40 goli na sezon i nie złapie go żadna kontuzja. Szkoda tylko, że Balo jest znany z swojej zarozumiałości (często mówi o sobie używając przymiotników zaczynających się na „naj” i wcale nie jest to najgorszy i najskromniejszy). Nie będę już wspominał wszystkich wydarzeń w których czarnoskóry Włoch brał udział, bo myślę że są one doskonale znane większości.
Czy więc rzeczywiście cała ta nienawiść skierowana przeciwko Pato jest słuszna? Niech każdy odpowie sobie na to pytanie samemu, zgodnie z własnym sumieniem. Mam nadzieje, że powyższy felieton wam w tym pomoże.
Udostępnij
|
|
Ĺroda, 19 styczeĹ 2011, 18:05 Andzu / komentarzy: 73 / 
Dokladnie mysle tak jak Ty, Pato potrzebuje czasu a jezeli ktos mysli ze jest nieskuteczny niech sie puknie w glowie i pomysli jeszcze raz, chociaz z tym porownaniem z pastore bym sie troche wstrzymal nie graja na tych samych pozycjach.
|
|
|
|
Ĺroda, 19 styczeĹ 2011, 18:09 milleq / komentarzy: 226 / 
Takich jak Pato w obecnym futbolu można policzyć na palcach. Nie wiem skąd to hejterstwo
|
|
|
|
Ĺroda, 19 styczeĹ 2011, 18:09 Cleaver / komentarzy: 7153 / 
Powiem tak, sprzedaż tego zawodnika to może zbyt pochopna i radykalna decyzja, ale posadzenie go na ławce rezerwowych może na niego dobrze wpłynąć, bo zobaczy, że nie jest nietykalny. Bo na tą chwile jak dla mnie to Robinho znacznie bardziej haruje na boisku, choć może bramek tak dużo jak Pato nie zdobywa, ale gra więcej dla zespołu, czego Alexowi na tą chwilę brakuje
|
|
|
|
Ĺroda, 19 styczeĹ 2011, 18:13 lord bass / komentarzy: 473 / 
on nie powinien odchodzić bo za pare lat możemy to odczuć bardzo bolesnie
|
|
|
|
Ĺroda, 19 styczeĹ 2011, 18:15 BountyFire / komentarzy: 6933 / 
te gwiadorzenie Alexa było widać już sezon temu, w pierwszym meczu z Sieną... Pogra u nas jeszcze 2-3 lata i odfrunie stąd, myśląc, że jest łabędziem
|
|
|
|
Ĺroda, 19 styczeĹ 2011, 18:16 zonda222 / komentarzy: 784 / 
Felieton bardzo dobry. Zgadzam się w 99% ;)
Tak jak kolega wyżej (Andzu) napisał porównanie Pato do Pastore nie jest zbyt trafne, bo w końcu prawda jest taka, że grają na innych pozycjach ;)
|
|
|
|
Ĺroda, 19 styczeĹ 2011, 18:17 wolfie19 / komentarzy: 5192 / 
o Mario dobra wzmianka. Ale ja pojąc nie mogę że po meczu z udine było super bo strzelił 2 bramki w meczu z Lecce gral słabo i od razu won ! co wy sedorf ma cały słaby sezon i jakoś większość go chce a Pato 1 mecz i juz won
|
|
|
|
Ĺroda, 19 styczeĹ 2011, 18:23 glosnik / komentarzy: 162 / 
Bardzo dobry felieton :)
Mam podobne podejście. Takim młodzikom często przewraca się nieco w głowach, ale jeżeli Pato nie będzie czuł presji oraz niezrozumiałej agresji ze strony innych, będzie z niego zawodnik z najwyższej półki! :)
|
|
|
|
Ĺroda, 19 styczeĹ 2011, 18:26 robi / komentarzy: 1284 / 
Nie zgadzam się z autorem nic a nic. Nie ma żadnych podstaw by bronić Pato. I sorry, ale nie mówie o ostatnich meczach, ale o calej rundzie oraz poprzednim sezonie. Niestety, moze przez kontuzje, ale jego talent juz sie nie rozwija w takim tempie jak na poczatku. Inna rzecz, ja ogladajac mecze widze starego Gattuso, który serce by oddał za Milan, a zaraz przed oczami przejawia się 'wschodzaca gwiazda', ktora przechodzi koło meczu...Np. U ronaldinho to potrafiliscie dostrzec, ale u niego nie. Ogladajac jego mecze mam wrazenie, ze czasem pozycza mozg od Abate. Wdaje sie w tyle niepotrzebnych dryblingow, jesli w ogole mozna tak nazwac wypuszczanie sobie pilki i branie obroncy na szybkosc. Śmiem twierdzić, że gdyby podliczyć jego straty to by wyszlo wiecej niz u Seedorfa. Niestety, dla mnie on powinien opuścić Milan, chyba, ze mielibysmy trenera, ktory umialby go przytemperować...niestety Allegri do takich nie należy. I nie chciałbym go wymieniać na Balloteliego, bo on to dopiero nieokrzesaniec. Wolałbym juz starszego zawodnika w ataku od Pato, ale ktory bedzie sie poswiecal dla druzyny, a nie bedzie indywidualistą jakim jest Pato.
Inna rzecz...wszyscy najeżdzają tak na niego, bo trzymaja sie tej jednej wypowiedzi Pato? czyli mam rozumieć, że Rino Gattuso (czyt. konflikt miedzy nimi) też czytał ten wywiad i sie tego trzyma? Nie, jesli Rino juz cos takiego robi to juz musi byc coś z tą Gwiazdeczką nie tak. Ale wiedzcie, ze takie rzeczy juz dzialy sie od dawien dawna...czyli jego gwiazdorstwo, tylko mieliście klapki na oczach, bo woleliscie sie zająć nagonką na Ronaldinho...
|
|
|
|
Ĺroda, 19 styczeĹ 2011, 18:27 k_f_c / komentarzy: 1792 / 
przede wszystkim to nie wiem skąd się biorą kwoty rzędu 60-70 milionów jako ewentualna zapłata za Pato. nikt tyle nie da.
|
|
|
|
Ĺroda, 19 styczeĹ 2011, 18:28 WojciechMilan / komentarzy: 4586 / 
Moim zdaniem Pato powinien zostać, gdyż ma bardzo rzadką cechę wśród obecnej generacji napastników. Mianowicie ma nos do bramek, piłka szuka go w polu karnym, nawet, jak gra przeciętnie to coś strzeli i rzadko marnuje 100% okazje. Dla porównania spójrzcie choćby na np. Higuaina, który ma niezły drybling, szybkość, dobre warunki fizyczne, ale nie strzela w innych sytuacjach niż 100%,a z nich wykorzystuje może 1/5...
|
|
|
|
Ĺroda, 19 styczeĹ 2011, 18:31 WojciechMilan / komentarzy: 4586 / 
k f c
tu też przyznam rację, bo gdyby pojawiła się oferta 60 mln euro, to byłaby ta z gatunku ofert 'nie do odrzucenia'. Dla przykładu podczas zeszłego mercato za takie pieniądze można było sprowadzić: Ozila, Krasica, Hernanesa, Cavaniego w pakiecie ; )
|
|
|
|
Ĺroda, 19 styczeĹ 2011, 18:35 arturro / komentarzy: 1524 / 
Ja mam mieszane uczucia , sam nie wiem , niby ma ogromny potencjał , ale nie podoba mi sie jego brak zaangazowania . Przeciez jest mlody i powinien zapieprzac . Fakt jest skuteczny , ale te ciagłe kontuzje chamuja jego rozwój . Mysle , ze mozna poczekac ze sprzedaza , ale jak w przyszłym roku sytuacja bedzie sie powtarzała to trzeba bedzie pomyslec o zastepstwie .
Fajny felieton
|
|
|
|
Ĺroda, 19 styczeĹ 2011, 19:00 kamilo93 / komentarzy: 1321 / 
Felieton bardzo dobry fajnie że ktoś poruszył ten temat.Ja osobiscie szanuje Pato uważam go nie za talent lecz już za świetnego zawodnika ,chociaż jego można nazwac talentem ma dopiero 21 lat i prezentuje znakomity poziom, jak słyszę że Cassano to talent to mi się płakac chce ma 28 lat więc jest już doświadczonym i ukształtowanym piłkarzem.
|
|
|
|
Ĺroda, 19 styczeĹ 2011, 19:11 Krakers / komentarzy: 97 / 
Żal byłoby pozbywać się Pato, gdyż talent ma nieprzeciętny, jednak również denerwuje mnie jego brak zaangażowania i egoizm, przez co już nieraz wynikły dla drużyny przeciwnej niebezpieczne kontrataki. Mimo wszystko, jestem przeciwny sprzedawaniu Alexa, gdyż jest on jeszcze bardzo młody i niezwykle utalentowany, co wielokrotnie już potwierdził i myślę, że potrzebuje po prostu, aby poukładać mu w główce :)
|
|
|
|
Ĺroda, 19 styczeĹ 2011, 19:15 GiveMeReason / komentarzy: 1350 / 
robi ty masz oceniac felieton a nie Pato.
Nie ma po co sprzedawać Pato wg mnie .
|
|
|
|
Ĺroda, 19 styczeĹ 2011, 19:20 99Spider / komentarzy: 2234 / 
Ja sam do końca nie jestem pewien co dla Milanu było by lepsze: sprzedać czy jednak liczyć że zacznie grać zespołowo i przede wszystkim z większym zaangażowaniem...
niewątpliwie talent ma ogromny a i obecnie już się wyróżnia i jak napisał Wojciech ma nosa do bramek.
Decyzja bardzo trudna i łatwo się pomylić :(
ja liczę że jednak nie będzie musiał odchodzić.
A co do samego felietonu to się nie zgadzam ze stwierdzeniem że Pato nie gwiazdorzy...
|
|
|
|
Ĺroda, 19 styczeĹ 2011, 19:24 SeventhSon / komentarzy: 1344 / 
Szanować Pato? Nie, jeszcze nie zasłużył na podziw. Zaś jego gra jest mniej więcej taka: 1 mecz okraszony 2 golami, 2 mecze zastoju, 1 gol okraszony golem, 3 mecze zastoju itp. To, że ma już na koncie 49 goli w 106 meczach oczywiście może się podobać, ale nie przekona mnie do siebie dopóki nie przestanie robić głupich kiwek... Trzeba się umieć kiwać Alex, zrozum, że nie jesteś mega technikiem jak Ronaldinho czy Messi o Ibrze nie wspomnę, strzelaj, strzelaj i podawaj, walcz i wtedy będziemy wszyscy zadowoleni
|
|
|
|
Ĺroda, 19 styczeĹ 2011, 19:25 matiusz / komentarzy: 1322 / 
porownanie Pato -Pastore chybione : Argentynczyk wspolpracuje z calym zespolem na boisku , podaje DOKLADNIE, strzela , UDANIE drybluje. U Pastore widac wiez z kolegami , wszystko co robi to robi z usmiechem i jest wpelni podporzadkowany zespolowi. Pato? za Carlo urzedowal jako jedyny napastnik ktory konczyl akcje ale i wtedy mozna bylo dostrzec bijacy od niego egoizm. Zmylka lub usprawiedliwieniem takiego zachowania okazal sie mlody wiek , pierwsze kroki w Europie i wspomniana wczesniej pozycja. Ale gdy udzielal wywiadow przewaznie mowil o:SOBIE i ZLOTEJ PILCE. Na boisku - zadnej odpowiedzialnosci za podania , mase strat i oczy skierowane w prostokad do ktorego nalezy trafic za wszelka cene. Brazylijczyk podziwial i SLUCHAL Carlo , Leonardo i Kaki . Wymienieni pracownicy umieli odpowiednio postepowac z takimi graczami. Ich dokonania , nieskazitelny przebieg kariery , osobowosc sprawialy ze raczkujacy Pato byl powsciagliwy w wybrykach. az tu nagle nadszedl trzeci sezon Kaczor dorosl , przyszedl malo znany- mlody trener i Pato poczul sie za pewnie w zespole . Skutek: bury od Rino. Uswiadomienie gowniarzowi ze zespol jest na pierwszym planie to rola trenera Allegriego. Dla mnie moze Pato zmarnowac i dziesiec setek ale gdy zobacze odpowiedzialnosc przy podaniach ,dryblingach i poswiecenie to pogratuluje pierwszy trenerowi.
|
|
|
|
Ĺroda, 19 styczeĹ 2011, 19:25 kami2 / komentarzy: 1452 / 
instynkt strzelecki może ma ale nie umie grac w duecie z ibrą myślę że on tego nie chcę myśli że jest lepszy ale się myli musi się wiele nauczyc przypomina mi szewe ale musi się dostosowac tak jak zrobił to w tamtym roku z koniem tak i teraz powinien oddac się w całości koncepcji gry ibry
|
|
|
|
Ĺroda, 19 styczeĹ 2011, 19:25 SeventhSon / komentarzy: 1344 / 
1 mecz okraszony golem*
|
|
|
|
Ĺroda, 19 styczeĹ 2011, 19:34 cezetes / komentarzy: 412 / 
Felieton napisany sprawnie, konkretnie i na temat. Ale jak dla mnie zbyt stronniczy trochę i ogólnie autor napiętnujący hejterstwo w stosunku do Pato, wydaje się hejtować hejtujących powyższego :] Ale no chyba na tym felieton polega, aby swój punkt widzenia przedstawić.
Podsumowując: artykuł na tak, merytorycznie nie do końca się z tym zgadzam.
ps. wydaje mi się, że nienawiść nigdy nie jest słuszna, ponieważ sama w sobie jest uczuciem ekstremalnie negatywnym i złym ;-)
pozdrawiam i powodzenia
|
|
|
|
Ĺroda, 19 styczeĹ 2011, 19:48 maciekaka / komentarzy: 864 / 
mam takie same odczucia, świetny felieton, Bizzar gratuluję i dziękuję
|
|
|
|
Ĺroda, 19 styczeĹ 2011, 19:52 Pato7 / komentarzy: 415 / 
A ja jestem za tym żeby Pato jednak trochę pokiwał ;] Kto ma kiwać jak nie on ? Seedorf ? Lepiej stracić piłkę w kiwce niż przy staniu na boisku jak ten cielak! ;]
FORZA PATO!!
|
|
|
|
Ĺroda, 19 styczeĹ 2011, 19:54 inzaghi94 / komentarzy: 271 / 
Z felietonem nie do końca się zgodzę, aczkolwiek również jestem przeciwny sprzedawaniu Pato. Przez te kontuzje (które też na pewno nie wzmacniają mu psychiki) wciąż nie może się rozwinąć i grać na miarę swoich umiejętności. Do jego wypowiedzi się nie odnoszę, bo i tak nie zauważam w nich nic złego. Będąc w jego sytuacji ja na pewno nie grałbym skromnego, dobrze, że on zna swoją wartość.
Co do reakcji Rino nie wiem co o tym myśleć, bo z jednej strony miał rację, w ostatnim meczu Pato był w fatalnej dyspozycji, ale z drugiej strony wiadomo jaki jest Gattuso, może go poniosło trochę ;)
Ogólnie to sprzedaży Pato mówię nie. Poza tym jak na takiego 'gwiazdora' jeszcze nie ma horrendalnej gaży.
Felieton na +. Pozdrawiam :)
|
|
|
|
Ĺroda, 19 styczeĹ 2011, 20:02 Nechoya / komentarzy: 2197 / 
Zgadzam się. Pato jest jednym z nielicznych młodych zawodników w naszym zespole, którzy są w stanie-choć czasami-wydusić z drużyny trochę kreatywności i zapału.
|
|
|
|
Ĺroda, 19 styczeĹ 2011, 20:10 robi / komentarzy: 1284 / 
GiveMeReason
Pomyśl trzy razy zanim coś napiszesz. Mam oceniać felieton? A o czym jest felieton jak nie o Pato? Ocenilem felieton w skali 1/5, ponieważ się nie zgadzam nic a nic z autorem co do Pato, wiec co mialem dać wyzszą ocene z racji poprawnosci stylistycznej, ortograficznej, estetycznej itp? Bo nie kminie Twojego toku myslenia
|
|
|
|
Ĺroda, 19 styczeĹ 2011, 20:12 robi / komentarzy: 1284 / 
P.S. Tez wlasnie nie wiem co ma do rzeczy porownanie formy strzeleckiej Pato i Pastore, gdyz to są dwaj rozni zawodnicy. A znaczącą roznicą miedzy nimi jest to, ze jeden to napastnik, drugi to of. pomocnik.
|
|
|
|
Ĺroda, 19 styczeĹ 2011, 20:47 polak666 / komentarzy: 7939 / 
Akurat ja co do Balotelliego jestem przeciwny a co do Pato... Mam mieszane uczucia.
|
|
|
|
Ĺroda, 19 styczeĹ 2011, 21:14 BarmanACM / komentarzy: 2098 / 
No jestem mile zaskoczony ;) Nie wiedziałem, że ktoś w prost powie wszystkim tutaj zgromadzonym "chorągiewkom", żeby patrzeć na fakty a nie na tłum ... Wielkie Gratulacje ;)
Z Mario też doskonałe porównanie, Pato i ma większy talent i jest łatwiejszy pod względem wychowawczym
|
|
|
|
Ĺroda, 19 styczeĹ 2011, 21:21 BarmanACM / komentarzy: 2098 / 
robi - a co ty byś chciał żeby w 2 lata ( w tym połowa w szpitalu) z objawienia do Kaki przeszedł ? z takimi wymaganiami to sobie idź szukać wiatru w polu, bo gwarantuje ci, że takich jak on to na palcach 1 ręki policzysz (z tak wielkim potencjałem, który udowadnia i daje nadzieje na bycie wielkim, w przeciwieństwie do tych nowych messich i ronaldów których jest 30 w każdym kraju Płd. Ameryki ...)
Mi na myśl przychodzi tylko 1 osoba, która na tą chwile jest lepsza od niego (mówię o wschodzących gwiazdach) i to jest tylko Bale ... Pastore Mario Wilshere ok ... niech sobie będą, ale Pato zalicza pozytywne występy i ma predyspozycje i dam sobie rękę uciąć, że gdyby Bale Pastore iilicic i ch wie kto jeszcze mieli tyle problemów zdrowotnych co Alexx to już by ich nie było ...
A Pato ma dar ... Ma tą wytrzymałość, trochę mi O Fenomeno przypomina z tego względu, że po powrocie ze szpitala nie błyszczy, ale robi to co do niego należy czyli strzela bramki i nie ma wypalenia całkowitego, pomimo, że mu wiele osób i rzeczy (kontuzji) leje wodę na płomień to jego świeczka świeci wciąż bardzo mocno, a śmiem twierdzić, że jeszcze wywoła pożar w przyszłości ...
|
|
|
|
Ĺroda, 19 styczeĹ 2011, 21:56 Snajpi / komentarzy: 7188 / 
Chciałem się już zabrać za czytanie...ale z prostej przyczyny nie zrobię tego.
|
|
|
|
Ĺroda, 19 styczeĹ 2011, 21:57 bucu96 / komentarzy: 284 / 
A ja powiem Tak Piłkarz Świetny i Co wy K**** Chcecie od młodego Piłkarza ! jak na wiek przeżył sporo bo kto z was walczył z NOWOTWOREM i wygrał !? Nie rozumiem was i tyle. Nie potraficie przyjąć do wiadomości spadku formy . Prosze bardzo sprzedawajcie go ale jak Pato Eksploduje to wtedy już będzie za puźno bo będzie gwiazdą jakiegoś chelsa albo United i wtedy zobaczycie jak nam w LM albo gdzieś nastrzela bramek
|
|
|
|
Ĺroda, 19 styczeĹ 2011, 22:08 Snajpi / komentarzy: 7188 / 
Ale no dobra, zmusiłem się i przeczytałem ten 'felieton'.
I pomimo tego, że mój komentarz zaraz zostanie usunięty, to jednak kilka osób go przeczyta. autorze felietonu, pi...przepraszam, Autorze felietonu! Piszesz, że przybycie Balotelliego jest w 90% marzeniem każdego Milanisty w zamian za Pato, co za głupota! Więcej na pewno osób na tej stronie jest takich, którzy chcieliby, by Pato został, a zwolenników Balo jest zdecydowanie mniej. A pzt. atoganckie teksty typu "ma harować na treningach, strzelać 40 goli na sezon" czy "w Pato ma się obudzić Etiopijczyk!" to zachowaj dla siebie, bo na pewno nikogo to nie obchodzi. A pzt. nie wiem skąd te przykłady 'ułożonych' ludzi z Brazylii. Nie chce poruszać kwesti Kaki, by nie robić syfu, ale Lucio z tego co wiem (a wiem to od kibica Bayernu, który jeszcze pamięta nawet Jürgena Klinsmanna w koszulce FCB) w poprzednim klubie stwarzał sporo problemów. Stroił fochy, że siedzi na ławce i wszem wobec kwapał, że Bayern już go nie potrzebuje i vice versa. Dlatego też ten argument jest kolejnym strzałem w kolano.
Wiem, że felieton jest swego rodzaju tekstem, gdzie można pisać co się chce i na jaki temat. Jednakże wiąże się to jeszcze z USZANOWANIEM innego zdania. Jeżeli osoba, która w redakcji wykonuje jakąś pracę, pisze felieton i daje swoje 'argumenty' przy tym ironicznie i w głupi sposób przedstawiać argumenty innych, to jest prostactwo i tyle.
A i jeszcze jedno co do "Zwolennicy tej tezy mają na myśli pewnie imprezowy tryb życia i lansiarstwo, jakie prezentował chociażby Ronaldinho czy Adriano." - nie chodzi tu ani o jedno, ani o drugie, tylko o wielką dumę, jaką nagle zaczął Pato sprawować. Stał się samolubny, nie chce z nikim grać na boisku i struga gwiazdę. Prawda jest taka, że on w Milanie z tego co pamiętam nie ywgral nic. Ja pamiętam go z 1 sezonu w Milanie jako chłopaczka, któremu gra w piłkę sprawiała przeogromną radość, a wystarczyło popatrzeć na jego wyraz twarzy i odrazu się kibic Milanu cieszył, że ma takiego 'ciepłego' gracza, który nie myśli o pieniądzach, sławie, karierze...a tu nagle widzę tego samego gracza, z bardziej dorosłym wyglądem i co za tym idzie załupionym wyrazem twarzy i wiecznie narzekającego...
nie takiego Pato polubiłem.
|
|
|
|
Ĺroda, 19 styczeĹ 2011, 22:13 bucu96 / komentarzy: 284 / 
Snajpii Ostatni Akapit wyołał u Mnie łezkę w oku ponieważod razu zakochałem sie w agi tego piłkarza ale " nie takiego Pato polubiłem" mam żal że zczyna robić z siebie gwiazdę ale naprawde nie wiem dlaczego się go ktoś czepia za spadek formy
|
|
|
|
Ĺroda, 19 styczeĹ 2011, 22:19 Snajpi / komentarzy: 7188 / 
bucu96
Taka jest prawda. Wiem, że jest na stronie wiele ludzi, którzy nie pamiętają jego pierwszego sezonu. Mają do tego prawo, nikt tu nie wymaga, by być kibicem Milanu od 40 lat, może być nawet osoba, która od wczoraj kibicuje Milanowi i nie mam do tego nic. Każdy kiedyś zaczynał.
I własnie do tych osób kieruje to - polecam włączyć sobie na YT filmiki Pato z pierwszego sezonu w Milanie, jest ich wiele (jeżeli nie widzieliście jego jeszcze jako 17-18 latka) zwróćcie uwagę na jego wizerunek i na grację, z jaką wszystko robił. Np. mecz z Napoli (5-2) posłuży do tego odpowiednio.
Czy się zmienił? Odpowiedźcie sobie sami.
|
|
|
|
Ĺroda, 19 styczeĹ 2011, 22:25 BarmanACM / komentarzy: 2098 / 
Na jakeij podstawie wgl. obwiniacie Pato o gwiazdorstwo ?
Nie podaje tylko chce dużo akcji sam zakończyć ? Pisałem już kiedyś, jakby wam ktoś mówił w szpitalu, że mało ma się z was pożytku i za czesto cos w szpitalu, to po wyjściu też by wam się "za bardzo chciało" czasem ...
|
|
|
|
Ĺroda, 19 styczeĹ 2011, 22:30 Bizzar / komentarzy: 937 / 
Snajpi: gdyby nie fakt, że całość Twojego komentarza jest podsycona nie chęcią do mojej osoby, chętnie wdał bym się z Tobą w dłuższą dyskusje i odpowiedział na te zarzuty. Ale nie jest tajemnicą, że od dłuższego czasu wziąłeś sobie mnie z tylko Tobie znanych powodów na "celownik" i krytykę z Twojej strony zapewne będę musiał przełykać wraz z każdym następnym felietonem (pomijając fakt, że to co wypisujesz to w zdecydowanej większości totalny nonsens).
Niemniej jednak masz prawo do swojego zdania i wyrażania go w komentarzach, dlatego Twojemu komentarzowi (bynajmniej z mojej strony) nic nie grozi ;-) Pozdrawiam.
|
|
|
|
Ĺroda, 19 styczeĹ 2011, 22:35 Wódkowski11 / komentarzy: 2289 / 
Nawet spoko felieton!
Wersja zcleavera jest nawet fajna ale Pato jedna coś gra ;]
|
|
|
|
Ĺroda, 19 styczeĹ 2011, 23:55 milano94 / komentarzy: 195 / 
z felietonem sie zupelnie nie zgadzam, ale to tylko moje zdanie:)
Matiusz:
uważam podobnie jak ty, mogę sie tylko podpisac pod tym co napisales;)
Snajpi:
Mądrze mówisz, naprawdę;)
|
|
|
|
czwartek, 20 styczeĹ 2011, 00:23 misiek231 / komentarzy: 1119 / 
Zaczne może od tego, panowie i panie, oceniajmy felieton, a nie poglądy autora. Bo naprawde, by napisac tego typu tekst trzeba poświęcić trochę czasu. Swoje zdanie napiszcie w komentarzach.
A teraz do rzeczy. Felieton bardzo miło się czytało :) Powodzenia w dalszej pracy :) C do Patonga to caly czas w niego wierze i pokladam w nim wielkie nadzieję. Sprawa wybuchnęła po zajsciu z Gattuso i mysle ze gdyby Rino prezentowal sie jak w zeszlym sezonie (kiepsko), to zdecydowanie byloby wiecej ludzi popierajacych Brazylijczyka. Dajmy mu czas. Duzo chlopak przeszedl. Kontuzje, rozstanie z żoną, jego friend (Dinho) przeniósł się do Brazylii. To jest człowiek - nie maszyna.
|
|
|
|
czwartek, 20 styczeĹ 2011, 00:54 osz / komentarzy: 1594 / 
ehm, zabiorę głos tylko dlatego, że zostałem zacytowany w felietonie. I to bez dokładności, bo pisałem z tego co pamiętam o tym, że "zaczyna wyłazić z niego Brazylijczyk", a nie, że się w nim budzi, ale już mniejsza o to. W całym tym stwierdzeniu nie chodzi wcale o imprezowy tryb życia itp. które sobie Bizzar raczyłeś dopowiedzieć bez namyślenia się nad tym co napisałem. Chodzi mi tylko o to, że Brazylijscy mistrzowie bardzo rzadko potrafią utrzymać dobrą formę przez tyle lat co ich europejscy odpowiednicy. I to się tyczy także wymienionego przez Ciebie Kaki, który już ostatni sezon w Milanie miał dosyć kiepski, a w Realu nadal nie może się do końca odbudować. Chyba każdemu Brazylijczykowi w ostatnich czasach, który otrzymał status gwiazdy zaraz potem przestało się powodzić w branży. Lucio czy może ewentualnie Roberto Carlos to wyjątki, ale oni wielkimi gwiazdorami nigdy nie byli.
Piszesz, że ciarki Cię przechodzą gdy czytasz o tym jakby to niektórzy chętnie sprzedali Pato za 60mln euro... Nie wiem o co Ci chodzi. Faktycznie, niektóre z komentarzy są pisane z trudną do zrozumienia dozą nienawiści (mimo wszystko nie jest to R80, który swoim olewactwem męczy nas niemal od początku swej bytności w Mediolanie), ale 60 mln to z całą pewnością okazja dekady dla Milanu na rynku transferowym. Tym bardziej, że ten chłopak już od dłuższego czasu (mniejsza o to z jakiego powodu) prezentuje brak zaangażowania na boisku i zastój w rozwoju jeśli idzie o drybling, kreatywność, technikę. Skuteczność ma wyśmienitą, racja, ale to nie jest mimo wszystko Inzaghi, żeby mu można było wybaczyć brak zaangażowania w każdy inny aspekt gry. To wcale nie jest kwestia ostatnich kilku spotkań, ja to obserwuje u niego już na pewno od roku, wspominałem o tym już podczas letniego okienka.
Zgodzę się natomiast z Tobą co do sceptycyzmu w sprawie zastąpienia go Balotellim, bo ten to ma naprawdę troszku inaczej w głowie i istnieje ryzyko, że wprowadziłby zbyt wiele "zburzeństwa" do składu :)
|
|
|
|
czwartek, 20 styczeĹ 2011, 01:05 WojciechMilan / komentarzy: 4586 / 
osz
pozwolę sobie dodać komentarz do tego, co napisałeś. Otóż, popieram całkowicie Twoją tezę o szybkim wypalaniu się Brazylijczyków. Bardzo słusznie zaznaczyłeś również, że nie należy wkładać Roberto Carlosa i Lucio do tego samego worka. Ja do tego worka dołożę jeszcze takich graczy, jak Cafu, Juan, czy choćby Maicon (dwóch ostatnich ma kryzys formy, ale Maicon chyba już się z niego wydostał, a u Juana nie trwa to zbyt długo). Są to Brazylijczycy, których piłkarska egzystencja po 30stce nadal trwa. Zwróćmy jednak uwagę, że są to obrońcy, a Ci zazwyczaj są mniej przebojowi i nie są typem 'medialnych gwiazd'. Teraz kilka przykładów z innych formacji (pomocy i ataku). Na mundialu 2006 gwiazdami w napadzie byli: Adriano, Fred, Ronaldo, Robinho. Trzech z nich urodzonych po 1980 roku, czyli nadal młodych. Ile z nich gra teraz na rozsądnym poziomie? Robinho i to tylko dzięki temu, że Milan wyciągnął ku niemu pomocną dłoń, a ten wykorzystał swoją szansę. W pomocy, tylko Kaka i Ronaldinho byli zawodnikami z rocznika 1980+, i nie muszę powtarzać na jakim poziomie są teraz. Porównajmy chociaż ich statusy z: Lampardem, Drogbą, Gerrardem, Xavim itd. itd. Wniosek jest jeden, forma Brazylijczyków nie tylko nie jest pewna, ale regułą się staje, że po 30stce nie ma już z nich pożytku...
|
|
|
|
czwartek, 20 styczeĹ 2011, 03:29 szocik7 / komentarzy: 2630 / 
Ale w FIFIE i w PESie sie szybciutko rozwija ..wiec go zostawcie ^^
|
|
|
|
czwartek, 20 styczeĹ 2011, 07:02 bucu96 / komentarzy: 284 / 
Wojciech:
R.Carlos ma 38 lat a prawdopodobnie byłby u nas podstawowym lewym obrońcą :)
|
|
|
|
czwartek, 20 styczeĹ 2011, 13:16 linkinpark96 / komentarzy: 2269 / 
Mam nadzieję, że nie będzie jak z Kaką, że odejdzie za 3 lata.
|
|
|
|
czwartek, 20 styczeĹ 2011, 13:47 Bizzar / komentarzy: 937 / 
osz: nie wiem akurat, czy to Ty pierwszy użyłeś tego stwierdzenia z Brazylijczykiem, ale wiem, że potem było to powielane przez innych użytkowników. Także nie było to wycelowane absolutnie Ciebie, ani nawet nie miałem Twojego komentarza na myśli. Szczerze mówiąc, to nawet byłem zaskoczony, że tak to osobiście odebrałeś :-)
Co do przykładów Kaki i Lucio: nie chodzi mi o obecną sytuacje tych zawodników, a o to, jak było gdy byli w wieku Pato - tak dla sprostowania.
|
|
|
|
czwartek, 20 styczeĹ 2011, 15:00 sanitas / komentarzy: 815 / 
lubiłem pato jak miał te swoje 18, 19 lat. czemu? bo po tym jak coś nie wyszło, podnosił rękę na znak przeprosin, uśmiechał się do kolegów, okazywał skruchę. teraz może nic mu nie ubyło z umiejętności, technicznie i fizycznie jest lepszy, ale... sępi, sępi, sępi... z***ie... sępi, sępi, sępi... z***ie i jeszcze pokazuje oburzenie...
ale nie podlega to jednak świetności artykułu.
|
|
|
|
czwartek, 20 styczeĹ 2011, 17:27 cycek371 / komentarzy: 1096 / 
No właśnie skoro jest co chwile nękany kontuzjami to czy taki piłkarz jest potrzebny ??
Po 2 nowego kontraktu mu nie dadza bo sami sie domyslacie ile on sobie zażyczy ;p
|
|
|
|
czwartek, 20 styczeĹ 2011, 18:10 jakubs / komentarzy: 6375 / 
Pato to prawdziwy mistrz, który potrzebuje czasu. Ta krytyka niektórych osób wobec Brazylijczyka skończy się niebawem gdy tylko Milan ponownie zacznie wygrywać. Kaczor się rozstrzela a my będziemy go "nosić na rękach". Mam nadzieje ze będzie także wiecej podawał... Co do zamiany Mario.B za Pato: "Cudze chwalicie, swojego nie znacie".
|
|
|
|
czwartek, 20 styczeĹ 2011, 19:41 bucu96 / komentarzy: 284 / 
" Sami nie wiecie co posiadacie"
|
|
|
|
piÄ
tek, 21 styczeĹ 2011, 00:34 deyero123 / komentarzy: 2373 / 
Pato to mistrz ,ale jest kontuzjogenny... Jezeli beda go nekaly kontuzje Milan nie bedzie mial pozytku aczkolwiek w waznych meczach byl bohaterem. Zostawilbym go w Milanie
|
|
|
|
piÄ
tek, 21 styczeĹ 2011, 13:45 syku / komentarzy: 813 / 
Nareszcie ktos poruszyl ten temat. Hejterzy sa tutaj i beda, i gowna wiedza taka jest prawda. Pato to okaz ktory trzeba dbac i szanowac.. nie mamy narazie tak dobrego mlodego pilkarza w milanie.. on sie rozkreci jest jeszcze mlody, sa sezony lepsze i gorsze
|
|
|
|
piÄ
tek, 21 styczeĹ 2011, 14:07 woddy1899 / komentarzy: 3404 / 
Bardzo fajny felieton Bizzar ;)
Ja zaliczam się do tej mniejszości ponieważ uważam że Pato bardzo wiele na grze traci przez swoie cieżkie i częste kontuzje a potem zaczym wejdzie w rytm meczowy t o minie sporo czasu no i tak to jest ;( Lepiej żeby jednak został ...
|
|
|
|
sobota, 22 styczeĹ 2011, 11:42 Camill / komentarzy: 2631 / 
Niestety zbyt wiele oczekiwaliśmy od Pato... wydawało się nam, że będziemy mieć w drużynie drugiego Messiego czy Krysię Ronaldo jeśli chodzi o umiejętności, tymczasem Pato na ich tle wypada całkiem przeciętnie. Ja osobiście uważam, że z chłopaka nie da się wykrzesać nic ponadto co już pokazuje... nie pałam do niego nienawiścią, ale mam dość przeciętniaków w Milanie - Milan ma być wielki, a do tego potrzeba prawdziwych mistrzów i ambitnych piłkarzy.
|
|
|
|
sobota, 22 styczeĹ 2011, 23:11 PEJA / komentarzy: 4133 / 
Ja zgadzam się z autorem feleitonu. Zgadzam się z każdym słowem ponieważ myślałem tak samo. Porównywanie Rino do Kaczora uważam za bezsens, ponieważ pełnią zupełnie inne funkcje na boisku. Zamieńmy ich pozycjami i założeniami taktycznymi chociażby w myślach to zrozumiecie o czym piszę. Przyznam,że nie czytałem Waszych komentarzy bo zauważyłem tylko jedną wielką burzę i nie potrzebne podniecenie. Sprzedanie Pato w tym momencie byłoby samobójem. Jego cena radykalnie zmalała, gracz wciąż jest bardzo młody, rozwijać się nie musi równomiernie tak jakbyście wszyscy chcieli ( TO NIE FIFA, czy PES ... tam tak to działa), jego talent wciąż może wystrzelić. Jak dotąd jego statystyki są bardzo dobre oraz obiecujące. Kontuzje zdecydowanie przyhamowały jego rozwój, ale nie martwiłbym się tym bo jest wciąż bardzo młody, a passa na kontuzje nie musi trwać wiecznie. Apeluję też, abyście nie dali się zmanipulować mediom, to one przekręcają słowa, zdania tak,aby wywołać jakąś aferę, burzę, podniecenie, komentarze. Na szczęście każdy z nas ma gówno do gadania, a Galliani podejmie najlepszą decyzję dla klubu. Nikt nie jest idealny, Brazylijczyk również ... także dajcie spokój i trzymajcie kciuki,aby kontuzje zaczęły go omijać. Jeżeli naprawdę myślicie o sprzedaży to tylko po dobrym sezonie bo wtedy sprzedać można go za pieniądze adekwatne do jego talentu. Jestem przekonany,że gdyby Kaczora omijały kontuzje od dziś i strzelałby regularnie jak dotąd to większość jak nie wszyscy z Was, napinacze zmienilibyście zdania. Dziękuję, dobranoc.
|
|
|
|
niedziela, 23 styczeĹ 2011, 12:13 18Marcin89 / komentarzy: 78 / 
Świetne! Ale byłoby lepiej gdyby wszyscy CZERWONO-CZARNI myśleli i uważali tak jak Ty, Ja tu nie bedę już wychwalał, ani krytykował bo to i tak nic nie zmieni
|
|
|
|
niedziela, 23 styczeĹ 2011, 15:35 zbychoski / komentarzy: 765 / 
jak Pato strzeli dzisiaj dwa gole to wszyscy będą piać z zachwytu.wqrwiają mnie tacy kibice.
ja wierzę w alexa!
|
|
|
|
niedziela, 23 styczeĹ 2011, 17:12 ss081 / komentarzy: 1116 / 
ja uwazam ze Pato nie odzyskal formy (CHWILOWO) Pamietam jak czarowal rok temu. To nie byly zwykle zwody na farta itp juz od kilku lat swietnie miazdzy obrone i strzela niesamowite gole ale ... ciagle kontuzje ma teraz ma ich ponoc juz nie miec przynajmniej nie tak czesto. Pozostaje wiec czekac tylko az wroci do formy :)
P.S smiesza mnie ludzie komentujacy w ten sposob " Taaa... bo on mysli ze jest Bogiem... ze jest super... ze jest taki i owaki" A skad wy wiecie co on mysli <hahaha> ? A nawet jak tak mysli to co mnie to obchodzi... on ma strzelac i moze byc dla mnie nawet zoofilem po za boiskiem i niczego to nie zmienia jak jest swietny na boisku!
|
|
|
|
niedziela, 23 styczeĹ 2011, 20:19 Michał / komentarzy: 1498 /
[klik]
|
|
|
|
niedziela, 23 styczeĹ 2011, 23:04 rudyAC96 / komentarzy: 207 / 
zgadzam sie PATO jest niesamowity i jeszcze pokaze swoja klase triumfujac i prowadzac nas do wielu trofeów wliczajac CL SERIE A i COPPA ITALIA
FORZA PATO!!!
FORZA MILAN!!!
|
|
|
|
Ĺroda, 26 styczeĹ 2011, 19:39 Bobi1 / komentarzy: 881 / 
kolejne 2 gole na jego koncie, i co? Ach wy slepi krytycy...
|
|
|
|
czwartek, 27 styczeĹ 2011, 19:42 szeva / komentarzy: 66 / 
No masz racje co do balotellego i ja niekiedy czytam komentarze i przypominaja mi sie z tamtego sezonu jak ronaldinho strzelil gola "roni kocham cie" itd
A jak odchodzil to byly takie:
"kon ma odejsc i tyle slaby jest itd
wy wogole nie szanujecie pilkarzy ktorzy zrobili cos dla klubu tylko patrzycie na obecna forma
Banda dzieci z was nie znajacych sie wogole...
|
|
|
|
wtorek, 08 luty 2011, 18:44 artur1318 / komentarzy: 10618 / 
Pszemek dobra robota. :D
|
|
|
Niestety, ale tylko zarejestrowani uzytkownicy moga dodawac komentarze...
|
Wszystkich użytkowników, którzy nie moga sie wylogować prosimy o usuniecie wszystkich plikow cookies zwiazanych z acmilan24.com, dla FireFox Narzedzia, Opcje, Prywatnosc, usun pojedyncze cookies. Zmiany zwiazane sa z wprowadzeniem Blogów. Za zaistniala sytuacje przepraszamy
Regulamin w skrócie...
- Rejestracja jest darmowa i jednoznaczna z zaakceptowaniem Regulaminu.
- Redakcja zastrzega, iż niniejszy regulamin może ulec zmianie, bez konieczności informowania użytkowników.
- Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z odpowiedzialności cywilno prawnej.
| Lp. |
+/- |
Drużyna |
Me. |
G+/G- |
Pkt. |
| 1. |
Juventus |
68/20 |
|
| 2. |
Milan |
74/33 |
|
| 3. |
Udinese |
52/35 |
|
| 4. |
Lazio |
56/47 |
|
| 5. |
Napoli |
66/46 |
|
| Lp. |
+/- |
Zawodnik |
Strzelił |
| 1. |
Zlatan Ibrahimović |
| 2. |
Diego Milito |
| 3. |
Antonio Di Natale |
| 4. |
Edinson Cavani |
| 5. |
Rodrigo Palacio |
| Lp. |
+/- |
Zawodnik |
Strzelił |
| 1. |
Zlatan Ibrahimović |
| 2. |
Antonio Nocerino |
| 3. |
Kevin-Prince Boateng |
| 4. |
Robinho |
| 5. |
Antonio Cassano |
|