|

Obecny Milan jest o wiele lepiej uzbrojony od tego, którego poczynania uważnie śledzono w poprzednim sezonie. Mistrz Allegri Maximus dostał nowy oręż ofensywny w tym legendarny miecz, który zwie się Ibrahimowicjusz. I choć zbroję ma trochę przestarzałą, to radzi sobie bardzo dobrze w defensywie. W 26 starciach doznał najmniej obrażeń, jak dotąd było ich dwadzieścia, trzy razy doprowadziły one do porażki.
Jednak część tego pancerza, pomimo pozytywnych aspektów obronnych, działa krępująco, szczególnie kiedy chce się wyprowadzić cios. Rycerz nieraz próbował zapoczątkować decydujący atak z prawej strony, aż tu nagle coś się przyblokowało (mimo że na początku uderzenie posuwało się niczym burza) i miecz poszedł za wysoko. Wtedy posiadacz zbroi zwykł krzyczeć wniebogłosy "Abaaatus!", rzadziej "Kłooddo!!!".
Rycerz od lat szuka porządnego, lewego naramiennika. Przez kilka wiosen służyła mu część pochodząca z Czech, lecz ostatnio stwierdził, że rdza opanowała ją na tyle, iż straciła wszelkie swoje walory. Wojownik nie ma niczego lepszego, więc musi korzystać z bardzo koślawego komponentu, przez co ataki z lewej strony absolutnie mu nie wychodzą, kiedy przechodzi do obrony, też jest źle. Wtedy bardzo się złości, a w powietrzu grzmi słowo "Antoniniuszzz!" niczym mroczne zaklęcie z ksiąg zakazanych.
Pewnego upalnego lata było kilka dni niosących nadzieję, kiedy to wierny, łysy już towarzysz rycerza pojechał na zachodni dwór do zamku zwanego Porto. Tam znalazł wspaniały lewy naramiennik. Wszyscy byli bardzo szczęśliwi, ustalona ilość złota była już w gotowości, lecz po dokładniejszych oględzinach okazało się, że jakiś wariat podziurawił tę znakomitą część długimi zębami, bo ktoś doradził temu gamoniowi, że w ten sposób wyleczy krzywy zgryz. Łysy kompan wrócił do rodzinnych stron z pustymi rękoma. Niedawno próbował coś wskórać w sprawie naramiennika u przyjaciela Preziosusa. Jednak on chciał zbyt wiele kruszcu za swoją własność, a tłumaczył to faktem, iż czekają go miesiące niespokojne i wiele ważnych pojedynków.
Na razie skończył się czas wypraw w poszukiwaniu wartościowych części. Zimą rycerz zabezpieczył się starszymi i mniej drogocennymi, aczkolwiek solidnymi nabytkami na wypadek, gdyby któryś komponent miał się niespodziewanie popsuć. Lecz Allegri Maximus najbardziej cieszy się z powodu rozstania z ostrzem, wokół którego krąży wiele legend. Kosztowało ono sporo, ale przynosiło zyski, gdyż ludzie chcieli je obejrzeć choćby przez chwilę. Wojownik jednak musiał się z nim pożegnać, ponieważ w walce nie było przydatne. Przez to wielu chłopców, którzy szanowali rycerza, straciło do niego szacunek, bo dla nich to ostrze pochodziło ze sfery sacrum i nie mogli zrozumieć, jak można zrezygnować z takiej wspaniałości. Maximus wiedział, że nie wszystkim będzie się to podobać, ale ten miecz był dla niego dużym balastem, zbyt wiele złota trzeba było łożyć, aby go utrzymać w jak najlepszym stanie.
W tej rzeczy było też coś dziwnego. Kiedy się nią władało, to odnosiło się uczucie, że wgryzała się w rękę swoimi wielkimi, niemal końskimi zębami, przysysała się niczym pijawka. A kiedy odrzuciło się ją do inwentarza, to bardzo szybko traciła blask prawdziwego ostrza i z każdym kolejnym użyciem stawała się mniej wartościowa. Najlepszą decyzją było zwrócenie jej do miejsca pochodzenia, za oceanem, gdzieś w kierunku Indii, żeby żaden inny rycerz z europejskiego dworu nie musiał przeżywać wielkiego zawodu i opierać swoich ataków na tak nieporęcznym mieczu.
I tak oto Allegri Maximus kroczy drogą, której kresów jeszcze nie znamy. Ten rycerz, pomimo całej niedoskonałości swojej zbroi, nie może na nią narzekać, albowiem otrzymał lepszy oręż od swoich poprzedników, w tym od Leonarda Brutusa Dwulicusa i Ancelottiego Momento Delicatusa.
Krążą plotki, że w otoczeniu wojaka pojawiła się być może jego przyszła oblubienica, Barbara Złotowłosa, bogata arystokratka z rodu Bunga Bunga. W przyszłości to ona może dbać o zbroję rycerza i ją polerować. Tylko bez skojarzeń z lancą moje drogie dziatki!
Udostępnij
|
|
poniedziaĹek, 21 luty 2011, 19:29 $Ricky88$ / komentarzy: 186 / 
bardzo fajnie się czyta :)
|
|
|
|
poniedziaĹek, 21 luty 2011, 19:33 Hajus / komentarzy: 796 / 
dobre ;) fota dinho mnie rozwala ;D, w szachach jakby cos takiego zrobili to dopiero by jajca byly
|
|
|
|
poniedziaĹek, 21 luty 2011, 19:36 Burton72 / komentarzy: 2078 / 
Cóż tu można powiedzieć- genialne! :D
|
|
|
|
poniedziaĹek, 21 luty 2011, 19:47 David95 / komentarzy: 152 / 
ogromny szacunek ;)
|
|
|
|
poniedziaĹek, 21 luty 2011, 19:54 linkinpark96 / komentarzy: 2269 / 
Genialne, co za wyobraźnia :D
|
|
|
|
poniedziaĹek, 21 luty 2011, 20:08 razor150 / komentarzy: 291 / 
hahaha z rodu Bunga Bunga to było genialne
|
|
|
|
poniedziaĹek, 21 luty 2011, 20:12 woddy1899 / komentarzy: 3404 / 
@Victor- poprosto świetne ;) Tym co będą to czytać życzę miłej lektury bo jest co czytać :)
|
|
|
|
poniedziaĹek, 21 luty 2011, 20:15 Milanistka / komentarzy: 344 / 
Ano, dobre.
|
|
|
|
poniedziaĹek, 21 luty 2011, 20:22 Victor / komentarzy: 2900 / 
Milanistka_21
Ty jak zawsze wylewna :D
Mi też sie podoba. Troszke stylu Frosta07 tu widze ;}
|
|
|
|
poniedziaĹek, 21 luty 2011, 20:31 Slidewater / komentarzy: 77 / 
Nawet nawet;) Fajnie Ci to wyszlo
|
|
|
|
poniedziaĹek, 21 luty 2011, 20:36 Milanistka / komentarzy: 344 / 
No ok. W tym tekście brakuje nieco iskry :D. Ale bardzo dobry kontekst. Lepiej?:D
|
|
|
|
poniedziaĹek, 21 luty 2011, 20:48 KamiluACM / komentarzy: 1984 / 
Świetne.
|
|
|
|
poniedziaĹek, 21 luty 2011, 21:11 Robstar / komentarzy: 440 / 
człowieku to najlepszy fileton jaki dotąd czytałem na tej stronie szacun Victor
|
|
|
|
poniedziaĹek, 21 luty 2011, 21:13 wolfie19 / komentarzy: 5192 / 
z rodu Bunga Bunga to jest idealnie napisane :D a to zdięcie aż ustawie jako tapetke w telefonie :D
|
|
|
|
poniedziaĹek, 21 luty 2011, 21:16 ToMuS / komentarzy: 1194 / 
Świetny pomysł.
Jednak mi tak sobie się podoba. Ale + za to że Ci się chciało.
|
|
|
|
poniedziaĹek, 21 luty 2011, 21:39 polak666 / komentarzy: 7939 / 
Z rodu bunga-bunga,Victor rozpieprzyłeś system. GENIALNE.
|
|
|
|
poniedziaĹek, 21 luty 2011, 21:40 Snajpi / komentarzy: 7188 / 
Nie wiem dlaczego nikt nie zwrócił uwagi na obrazek w felietonie, wiadomo kogo przedstawia ;)
|
|
|
|
poniedziaĹek, 21 luty 2011, 21:41 LaTinO / komentarzy: 443 / 
" Barbara Złotowłosa, bogata arystokratka z rodu Bunga Bunga. W przyszłości to ona może dbać o zbroję rycerza i ją polerować. Tylko bez skojarzeń z lancą moje drogie dziatki! "
Polerować lancę Victor rozbroiłeś mnie i moich dworzan - zapraszam do zamku !
|
|
|
|
poniedziaĹek, 21 luty 2011, 21:42 LaTinO / komentarzy: 443 / 
Snajpi - wolfie19 zwrócił uwagę !
;)
|
|
|
|
poniedziaĹek, 21 luty 2011, 22:14 cukiel / komentarzy: 592 / 
Kłoddo :D Rozwalił mnie
Ród Bunga Bunga tak samo :D
Fajnie humorystycznie napisane :D
|
|
|
|
poniedziaĹek, 21 luty 2011, 22:16 landzio / komentarzy: 375 / 
ahahahahaha xD genialne i z humorem :D
świetny pomysł. brawa dla Victora!
|
|
|
|
poniedziaĹek, 21 luty 2011, 22:30 zonda222 / komentarzy: 784 / 
No no Victor...
Świetny felieton, wręcz za***ist* ;D
|
|
|
|
poniedziaĹek, 21 luty 2011, 22:31 milleq / komentarzy: 226 / 
Dobre Vic ;) masz polot
|
|
|
|
poniedziaĹek, 21 luty 2011, 22:32 osz / komentarzy: 1594 / 
przy rodzie Bunga Bunga padłem :)
|
|
|
|
poniedziaĹek, 21 luty 2011, 22:35 felipe / komentarzy: 1616 / 
kapitalny felieton, mnie najbardziej zniszczył "Leonardo Brutus Dwulicus" :D
|
|
|
|
poniedziaĹek, 21 luty 2011, 22:48 roni_fan / komentarzy: 157 / 
stary zmien dilera bo to sie zle skonczy!! a dinho juz zostawcie w spokoju !!
|
|
|
|
poniedziaĹek, 21 luty 2011, 23:16 artur1318 / komentarzy: 10618 / 
Victor świetna robota, aż się przypomniała Pieśń o Rolandzie. :D
|
|
|
|
poniedziaĹek, 21 luty 2011, 23:44 Michał / komentarzy: 1498 / 
Dobre :D
Ale jeszcze by się przydały jakieś murzyńskie atrybuty w centralnym punkcie rycerza, a mianowicie jakiś wielki, silny, szybki wojownik z wielką głową, co nieźle radzi sobie w ciasnym środku pola! ;D
|
|
|
|
wtorek, 22 luty 2011, 00:01 milano94 / komentarzy: 195 / 
świetne , naprwdę gratulacjie ;)
|
|
|
|
wtorek, 22 luty 2011, 01:53 Gieri / komentarzy: 268 / 
Momento Delicutasa powinno byc hehe :D
|
|
|
|
wtorek, 22 luty 2011, 07:13 Serginho / komentarzy: 785 / 
Super :DD
|
|
|
|
wtorek, 22 luty 2011, 13:25 PatrykMilan16 / komentarzy: 185 / 
Za***iaszcze...super sie czyta z usmiechem na twarzy
|
|
|
|
wtorek, 22 luty 2011, 14:11 Robstar / komentarzy: 440 / 
artur to jest o niebo lepsze :D
|
|
|
|
wtorek, 22 luty 2011, 15:41 pato2 / komentarzy: 28 / 
Super
|
|
|
|
wtorek, 22 luty 2011, 15:56 18RossO99 / komentarzy: 1331 / 
Tylko bez skojarzeń o lancy. :D xD I Bunga-Bunga. :D xDD Nie no człowieku to jest zaje***te. :DDD xD Po tym felietonie wnioskuję, że albo tak bardzo uwielbiasz alkohol albo masz bardzo dobrego dilera. :D
|
|
|
|
wtorek, 22 luty 2011, 16:21 Victor / komentarzy: 2900 / 
Wystarczy ciezki dzien w szkole/pracy ;]
|
|
|
|
wtorek, 22 luty 2011, 18:03 Pirlo18 / komentarzy: 396 / 
Nie jestem tutaj długo, ale to było najlepsze co przeczytałem na tej stronie. Victo jesteś genialny!
|
|
|
|
wtorek, 22 luty 2011, 18:04 Pirlo18 / komentarzy: 396 / 
Victor oczywiście;)
|
|
|
|
wtorek, 22 luty 2011, 18:50 Cleaver / komentarzy: 7153 / 
Najs, świetne :D
|
|
|
|
wtorek, 22 luty 2011, 19:28 wolfie19 / komentarzy: 5192 / 
snajpi jak byś czytał komentarze to byś wiedział kto zwraca uwagę
|
|
|
|
wtorek, 22 luty 2011, 19:56 kami2 / komentarzy: 1452 / 
wykwintne wyrafinowane a i ten monumentalny goniec
|
|
|
|
wtorek, 22 luty 2011, 21:06 wojtex88 / komentarzy: 988 / 
niczym ballada mistrza Jaskra :)
|
|
|
|
Ĺroda, 23 luty 2011, 00:13 jaradku / komentarzy: 79 / 
świetne!
|
|
|
|
Ĺroda, 23 luty 2011, 09:17 piterboxer / komentarzy: 6404 / 
Dobry pomysł i wykonie. Trochę musiał się nagłówkować :P
|
|
|
|
Ĺroda, 23 luty 2011, 15:43 kamillk721 / komentarzy: 531 / 
pozdro chłopie !!
|
|
|
|
czwartek, 24 luty 2011, 00:23 gacusiek1234 / komentarzy: 395 / 
Końcówka zabójcza xD
"Leonarda Brutusa Dwulicusa"
Dobre, dobre cos nowego ;) !!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
czwartek, 24 luty 2011, 01:47 Maldini97 / komentarzy: 534 / 
Świetne , uśmiałem się co nie miara !
Chociaż bolą wzmianki o Dinho . Bardzo .
|
|
|
|
czwartek, 24 luty 2011, 11:46 Bonczek58 / komentarzy: 4575 / 
haha
Dobre, dobre:)
|
|
|
|
czwartek, 24 luty 2011, 13:21 Camill / komentarzy: 2631 / 
Dziecinne... takie od dzieci dla dzieci...pomysł może i dobry - gorzej z wykonaniem.
|
|
|
|
czwartek, 24 luty 2011, 15:33 Victor / komentarzy: 2900 / 
Camill,
to moglbys dorzucic cos od siebie. Co trzeba bylo zrobic, zeby tekst byl ciekawszy.
Twoj komentarz do zludzenia przypomina mi opinie wielu przeciwnikow Incepcji, ktorzy krytykuja Nolana. Cos w stylu: 'Pomysl mial dobry, ale kiepskie wykonanie - potencjal filmu nie zostal wykorzystany'.
|
|
|
|
czwartek, 24 luty 2011, 19:18 Camill / komentarzy: 2631 / 
Victor
Jeśli chodzi o tego typu felietony, które przepełnia metafora to frost trafił kiedyś w 10tkę porównując Milan do okrętu bodajże (popraw mnie jeśli źle kojarzę). Jego felieton przepełniony był patosem dobrze się go czytało, to było coś nowego, innego od wszystkich innych tekstów zamieszczanych w tym dziale.
Twój felieton to tylko marna kopia jego pracy... taka prawda. To tak samo jak z dobrym filmem... pierwsza część jest super, wszyscy się zachwycają, film przynosi zyski co owocuje kolejnymi częściami, niestety te są już słabsze, nie wzbudzają w odbiorcy takich emocji jak pierwowzór itd. Podam kilka przykładów:
Obcy - pierwsza część była niesamowita, straszna, budziła grozę pomieszaną z ciekawością i fascynacją, a kolejne części były już o wiele słabsze.
Gwiezdne wojny - kultowa seria jeśli chodzi 3 pierwsze części... potem porwali się na nakręcenie prequela i co z tego, że nowatorska technika pozwoliła im wprowadzić wspaniałe efekty specjalne itd. skoro te filmy nie miały już swojego klimatu.
Matrix - jak dla mnie można było poprzestać i zamknąć fabułę w jednej części, bo dwa kolejne twory były przepełnione efektami specjalnymi, scenami walki, ale ciężko było się doszukać jakiejkolwiek fabuły.
Wśród mniej lub bardziej nieudanych kontynuacji można jeszcze wymienić Predatora 2, kolejne części terminatora, itd., ale dość bo nie będę wymieniał w nieskończoność - nie o to tu chodzi.
Zmierzam do tego, że opierając się na pracy frosta próbowałeś stworzyć coś na jej wzór, ale śmiem twierdzić, że Ci totalnie nie wyszło i ciężko Ci w ogóle coś takiego napisać... do pisania albo się ma talent i wtedy piszesz takie teksty sam z siebie, z lekkością i wychodzi z tego świetna praca, bo w przeciwnym razie próbujesz stworzyć coś na siłę i zbierając mnóstwo pochwał od osób z przedziału wiekowego 15-20 lat masz prawo uważać, że zrobiłeś coś fajnego.
Uważam, że nic nie da się z tym tekstem nic zrobić... taki felieton można napisać raz na jakiś czas... dwie takie prace w krótszym odstępie czasu skazują tą drugą na niepowodzenie.
Zrozum sam pomysł jest dobry z tymi metaforami itd., ale wykonanie dziecinne i proste, - "ale to już było". Może do dzieci to trafia, ale nie do mnie niestety... po to jest ta opcja - żeby móc wyrazić swoją opinię. Ja ją wyraziłem, oraz zgodnie z prośbą uzasadniłem. Nie porywaj się więcej na tego typu teksty.
Na pocieszenie mogę dać Ci stówkę na święta żebyś nie pomyślał, że się na Ciebie uwziąłem;] Ciao!
|
|
|
|
czwartek, 24 luty 2011, 19:39 Camill / komentarzy: 2631 / 
Victor
Na marginesie - Incepcja to świetny film;]
|
|
|
|
czwartek, 24 luty 2011, 20:33 Victor / komentarzy: 2900 / 
Tutaj masz dzielo Frosta07. Zgadza sie, porownanie do okretu. [klik]
(dzisiaj mija dokladnie pol roku, odkad ja dodal)
To nie jest tak, ze bazowalem na jego pracy. Glowny zamysl jest ten sam - niekonwencjonalne porownanie rossonerich. U Frosta masz naprzemian sfere nierealistyczna i real. Ogolnie nie mialem w planach tego felietonu. Wziela mnie tzw. 'chcica' ;D i chcialem juz pisac o waznej roli, jaka spelnia Inter wobec Milanu. Pozwol, ze ten temat tak czy siak sobie zarezerwuje ;) Potem do glowy wpadl mi ten topic.
Wykonanie mialo byc proste i nie liczylem na wzniosla atmosfere, tylko ciekawa historie z humorem.
Nie wiem, czy wykonanie dziecinne, ale w mojej ocenie mowie prawde za pomoca metafory. Tekst wydaje mi sie logiczny, chyba ze czegos nie rozumiesz, to moge wyjasnic.
Moglbys sie nie zgadzac, co do tego, czy Ancelotti zawsze mial gorsza ekipe od Allegriego, ale zaznaczylem, ze mowie o tym Ancelottim z okresu wzmozonego momento delicato (po ost. wygranej w LM).
Jesli chodzi o lekkosc pisania, to zajelo mi to godzine do poltorej. Nic na sile...
Swieta Wielkanocne sie zblizaja ;] Dzieki za dobre checi.
|
|
|
|
czwartek, 24 luty 2011, 20:45 Camill / komentarzy: 2631 / 
Cóż... mnie ta historia nie rozśmieszyła - być może mam spaczony gust;]
W każdym razie wyraziłem tylko swoją opinię, do której miałem prawo, tak samo jak mogła mi się Twoja praca nie podobać, prawda? Nie zadowolisz wszystkich, więc nie wiem w sumie czemu służy ta polemika.
Uprzedzając fakty dodam, że mój osąd nie jest konsekwencją naszych nienależących do ciepłych przecież relacji, bo mógłbyś tak pomyśleć. Bądź pewny, że potrafię docenić pracę która mi się podoba, nawet jeśli jej autorem jest osoba, za która nie przepadam;]
|
|
|
|
czwartek, 24 luty 2011, 20:48 Camill / komentarzy: 2631 / 
Ja oceniam pewne rzeczy według własnych upodobań, a nie po tym co sądzi o nich wiekszość - coś mi się podoba albo nie, to chyba proste;] Nie jestem zwolennikiem idei "jedzmy gówno bo tyle miliardów much nie może się mylić;]
Widzisz ostatnio nawet skrytykowałem frosta, którego prace zazwyczaj budziły moje zainteresowanie i były według mnie dobre;]
|
|
|
|
czwartek, 24 luty 2011, 23:31 Victor / komentarzy: 2900 / 
Spoko, po pierwszym Twoim komentarzu musialem stanac w obronie swojej pracy. Teraz wyraziles swoje zdanie z jakas argumentacja. Pewnie, ze masz prawo do nielubienia powyzszego tekstu, aczkolwiek FB takiej mozliwosci nie daje. Zgadzam się z Tobą... fuuu żartowalem. Z drugiej strony ja mam prawo do nielubienia Twoich komentow powyzej ;)
"Nie jestem zwolennikiem idei "jedzmy gówno bo tyle miliardów much nie może się mylić;] "
- "Hmm ... ciekawe ^^" Powiedziałbym cos, ale po co schodzic na tematy polityczne i off topowac...
Pozdro.
|
|
|
|
piÄ
tek, 25 luty 2011, 09:13 ro99 / komentarzy: 1007 / 
"Leonarda Brutusa Dwulicusa i Ancelottiego Momento Delicatusa"
nic dodać nić ująć.
|
|
|
|
piÄ
tek, 25 luty 2011, 14:22 zbychoski / komentarzy: 765 / 
ja odczucia mam podobne, co Camill, więc nie będę się dodatkowo uzewnętrzniał.
nic odkrywczego w tym tekście nie znalazłem - i to, poza formą, która nie przypadła mi do gustu(ale to tylko moje odczucie) - sprawia, że w ogóle trudno klasyfikować to jako dobry felieton.
pozdrawiam
|
|
|
|
sobota, 26 luty 2011, 22:51 Heros / komentarzy: 1871 / 
świetne
|
|
|
|
niedziela, 27 luty 2011, 07:25 Bartosz148 / komentarzy: 278 / 
Troche humoru nie zaszkodzi.
Fajnie sie czytało.
|
|
|
|
niedziela, 27 luty 2011, 12:09 jakubs / komentarzy: 6375 / 
Gratuluję ciekawego felietonu ;)
|
|
|
|
niedziela, 27 luty 2011, 12:11 robi / komentarzy: 1284 / 
Trochę się zgadzam z Camillem, bo nie śmieszą mnie te żarty, a z drugiej strony ja bym nigdy na takie coś nie wpadł, więc zawsze autor będzie miał to małe uznanie u mnie za ten felieton. Nawet jeśliby kopiował od frosta, to i tak nie jest łatwe stworzyć coś takiego. Jak już tak porównujecie do filmów...to ja porównam to do Ojca Chrzestnego...zupełnie coś nowego i w dwóch pierwszych częściach nadal robił wrażenie. Mówię oczywiście bardziej o stylu felietony, niżeli o treści
|
|
|
|
niedziela, 27 luty 2011, 12:15 robi / komentarzy: 1284 / 
Aha i propo jeszcze Camilla porównania do kontynuacji filmów jak Obcy itp
Że się tak wypowiem metaforycznie...tutaj nie ma tego samego reżysera, owszem scenariusz jest ten sam...ale czy poza filmem takim jak Obcy już żadne Ci sie nie podobają z tego gatunku, które mogą przypominać film Obcy? Nie podważam Twojej opinii, tylko porównanie, gdyż trochę nie trafiłeś z nim;)
|
|
|
|
poniedziaĹek, 28 luty 2011, 14:41 Camill / komentarzy: 2631 / 
robi
Każda część Obcego miała innego reżysera - to raz, a dwa nie napisałem, że wszystkie wieloczęściowe filmy są słabe, ale mało jest takich jak Ojciec Chrzestny, którego każda część stanowi klasykę gatunku, a sama adaptacja nie straciła na uroku tylko dlatego, że została nakręcona w trzech częściach częściach. To samo tyczy się np. Władcy Pierścieni.
|
|
|
|
poniedziaĹek, 28 luty 2011, 15:52 pio9322 / komentarzy: 1577 / 
Fajny felietonik do przeczytania tak na luzie, aby się trochę pośmiać :)
|
|
|
|
poniedziaĹek, 28 luty 2011, 17:24 Victor / komentarzy: 2900 / 
Camill
W sobote skonczyl sie prequel do Spartacusa Blood and Sand, nosi nazwe Spartacus Gods of Arena. Pomimo faktu, że ma 2x mniej odcinkow, to musze powiedziec, ze jest 2x lepszy. B&S byl w calkiem dobry, tak wiec zdarzaja sie przypadki, ze prequel utrzymuje ciekawa atmosfere, a nawet prezentuje cos lepszego ;)
|
|
|
|
wtorek, 01 marzec 2011, 08:28 Camill / komentarzy: 2631 / 
Owszem - lecz Twojego felietonu preqelem nazwać nie można, więc co ma piernik do wiatraka?:P
|
|
|
|
wtorek, 01 marzec 2011, 13:50 Kamilan / komentarzy: 1314 / 
Spoko Felieton
|
|
|
|
wtorek, 01 marzec 2011, 14:36 Victor / komentarzy: 2900 / 
Camill
To bylo w odniesieniu do gwiezdnych Wojen i prequela ;)
|
|
|
|
niedziela, 06 marzec 2011, 03:03 rossoner99 / komentarzy: 1268 / 
Widzę, że i na stronie Milanu mamy hejterów :). Praca za***ista.
|
|
|
|
niedziela, 06 marzec 2011, 11:05 arek24 / komentarzy: 464 / 
rossoner99 - ale hip-hop.pl nic nie pobije :p, a felieton na 4
|
|
|
|
wtorek, 08 marzec 2011, 11:22 dave228 / komentarzy: 301 / 
doskonale
|
|
|
|
sobota, 12 marzec 2011, 20:55 DaHorse / komentarzy: 47 / 
Do literackiej analizy się nie biorę, ale pomysł i wykonanie lekkie, łatwe i przyjemne... ;)
|
|
|
|
czwartek, 14 kwiecieĹ 2011, 12:18 Davvid001 / komentarzy: 12 / 
A ja myśle że zakpił z dinho bo dla mnie to allegri jest koniem którego milan nie musi mieć a może wygrac dużo
|
|
|
Niestety, ale tylko zarejestrowani uzytkownicy moga dodawac komentarze...
|
Wszystkich użytkowników, którzy nie moga sie wylogować prosimy o usuniecie wszystkich plikow cookies zwiazanych z acmilan24.com, dla FireFox Narzedzia, Opcje, Prywatnosc, usun pojedyncze cookies. Zmiany zwiazane sa z wprowadzeniem Blogów. Za zaistniala sytuacje przepraszamy
Regulamin w skrócie...
- Rejestracja jest darmowa i jednoznaczna z zaakceptowaniem Regulaminu.
- Redakcja zastrzega, iż niniejszy regulamin może ulec zmianie, bez konieczności informowania użytkowników.
- Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z odpowiedzialności cywilno prawnej.
| Lp. |
+/- |
Drużyna |
Me. |
G+/G- |
Pkt. |
| 1. |
Juventus |
68/20 |
|
| 2. |
Milan |
74/33 |
|
| 3. |
Udinese |
52/35 |
|
| 4. |
Lazio |
56/47 |
|
| 5. |
Napoli |
66/46 |
|
| Lp. |
+/- |
Zawodnik |
Strzelił |
| 1. |
Zlatan Ibrahimović |
| 2. |
Diego Milito |
| 3. |
Antonio Di Natale |
| 4. |
Edinson Cavani |
| 5. |
Rodrigo Palacio |
| Lp. |
+/- |
Zawodnik |
Strzelił |
| 1. |
Zlatan Ibrahimović |
| 2. |
Antonio Nocerino |
| 3. |
Kevin-Prince Boateng |
| 4. |
Robinho |
| 5. |
Antonio Cassano |
|