|
Wielkość przyciąga, intryguje, kusi jak cholera. Ostatnio, po utraceniu wielbionej wielkości robi się w Milanie wszystko, aby powrócić do strefy „Grande Milan”. Do strefy dygnitarskich wręcz honorów i ukłonów z każdej możliwej strony. Większość chyba podświadomie wierzy, że do wielkości pozostało nam niewiele. Myli się.
Nie oszukujmy się – Scudetto już jest nasze. Ale owy tytuł mistrzowski nie jest jasnym i precyzyjnym znakiem na niebie, że tylko troszeczkę i wielkość pojawi się zaraz, albo jest już. Nie jest nawet wielkim, milowym krokiem, jest jedynie delikatnym i subtelnym kroczkiem mającym na celu przybliżenie się do nostalgicznie poszukiwanej wielkości.
Choć – ma się rozumieć – wielu zarzuci mi zaraz głośnym krzykiem, że bredzę, że mistrzostwo nie jest tylko małym kroczkiem, że mistrzostwo nie jest niczym, bo mistrzostwo jest zaprawdę wszystkim. Tak, niestety na dziś dzień mistrzostwo jest niestety wszystkim.
Choć do wielu moje argumenty nie dotrą i krzyczeć zaczną, że może i mistrzostwo jak na Grande Milan to mało, ale jest jeszcze Puchar w zasięgu ręki! Ha! Jest Puchar i nas nie przekonacie, że jest dalej słabiutko.
Kiedy ucichną desperackie krzyki cholerycznych i z głowami w chmurach kibiców dojdzie, po lekkiej autorefleksji „na trzeźwo”, że włoskie podwórko jest niczym. Na Półwyspie Apenińskim jesteśmy Grande i boscy, ale na europejskich salonach wciąż zajmujemy marginalną pozycję. W Italii wygrać możemy wszystko, ale na Starym Kontynencie i tak jesteśmy daleko w szeregu. Tuż za Tottenhamem.
„Grande Milan” był wielki w aspekcie sportowym, miał też wielki charakter. Niestety niewielu zawodników z nowego Milanu ma wielką wolę walki. Przychodzą młodziaki chcący pokopać w piłkę, uśmiechnąć się do kamer i po kilku sezonach zasilić szeregi innej drużyny.
Choć wszystko idzie w dobrym kierunku, często zbacza z toru. Klubowa gablota wreszcie zasilona, ale nie liczcie, że zbliża się kolejna era „Wielkiego Milanu”. Bo się nie zbliża. Nie wierzcie też w to, że Ibra nam pomoże zbudować „Grande Milan”. Bo nie pomoże.
Udostępnij
|
|
piÄ
tek, 29 kwiecieĹ 2011, 16:25 Burton72 / komentarzy: 2078 / 
Nie wolno zapominać, że to Inter triumfował w zeszłym sezonie w LM, więc Serie A nie jest tak daleko w tyle. Przegraliśmy z Tottenhamem ? W moich oczach jesteśmy o wiele lepszą od nich drużyną, a w dwumeczu brakło zdecydowanie szczęścia (jesteśmy lepsi od Tottenhamu, co nie znaczy że lepsi od Chelsea, Realu czy Barcy). To jest tak, kiedy potrafimy wygrać z Interem 3-0 w derbach, kiedy potrafimy ograć Juventus, wygrać 3-0 z Napoli (ówcześnie drugie w tabeli), a nie dajemy sobie nie raz rady z Ceseną czy też Tottenhamem. Nie jest źle- jest dobrze, nawet bardzo.
;)
|
|
|
|
piÄ
tek, 29 kwiecieĹ 2011, 16:27 artur1318 / komentarzy: 10618 / 
A o Emirates Challenge Cup ani słowa... :D
|
|
|
|
piÄ
tek, 29 kwiecieĹ 2011, 17:00 LordVoldziu / komentarzy: 133 / 
Nie chce mi sie komentowac, ale felieton sam w sobie niezly.
|
|
|
|
piÄ
tek, 29 kwiecieĹ 2011, 17:17 DevLord / komentarzy: 1030 / 
Co racja to racja. Włoska piłka ostatnio znacząco osłabła. Inter odnosił sukcesy w poprzednim sezonie tylko dlatego, że był tam Mourinho. Patrząc na tabelę można "mylnie" stwierdzić, że drużyny, kiedyś nie mające nic do gadania teraz stały się dużo lepsze i konkurencja jest większa. No nie do końca tak, mi się raczej wydaje, że to te zespoły dominujące we wcześniejszych latach w Serie A znacząco się osłabiły.
Juventus kiedyś dominował w Serie A, gorzej w LM. Milan odwrotnie.
A teraz Juve ani tu ani tu. A Milan przez niski poziom ligi dominuje w Serie A, a w LM teraz w ogóle sobie nie radzimy.
|
|
|
|
piÄ
tek, 29 kwiecieĹ 2011, 17:19 milanista209012 / komentarzy: 3070 / 
Ale optymista, będzie dobrze. Jeszcze wygramy nie raz LM do 2029 roku i będziemy szczęśliwi że Milan tyle wygrał gdy nas Asteroida walnie :D
|
|
|
|
piÄ
tek, 29 kwiecieĹ 2011, 17:24 razor150 / komentarzy: 291 / 
co racja to racja
|
|
|
|
piÄ
tek, 29 kwiecieĹ 2011, 17:27 Rossonerofans7 / komentarzy: 232 / 
wiecej optymizmu poprostu musimy zrobic transfery
DevLord
mourinho raczej gola nie strzelil ani karniaka nie wybronil wiec czemu dzieki niemu on nie gra to zawodnicy graja inter w tamtym sezonie wygral duzo i maja tego poczucie i sie spalaja ale i tak ich nie nawidze
|
|
|
|
piÄ
tek, 29 kwiecieĹ 2011, 17:57 Maldini97 / komentarzy: 534 / 
Nie wierzę , że napisał to kibic Milanu ...
" ale nie liczcie, że zbliża się kolejna era „Wielkiego Milanu”. Bo się nie zbliża. Nie wierzcie też w to, że Ibra nam pomoże zbudować „Grande Milan”. Bo nie pomoże. "
Milan nigdy nie przestawał być Grande . I jesteśmy już blisko od idealnej doskonałości . Transfery 2010 , oraz wizje mercato 2011 , sprawiają że banan pojawia się na gębie każdego Milanisty .
W tym roku zdominowaliśmy ligę . Nie ukrywaj . W przyszłym sezonie skupimy się na Lega Campione i gitara . A nie gadanie że " Milan już nie jest Grande .
|
|
|
|
piÄ
tek, 29 kwiecieĹ 2011, 19:02 Jason / komentarzy: 97 / 
widzę, kolego, że miłość do klubu nie pozwala Ci logicznie myśleć. to dobrze, że kochasz Milan, ale postaraj się wydusić z siebie choć krztę obiektywnego myślenia.
|
|
|
|
piÄ
tek, 29 kwiecieĹ 2011, 19:08 CZAD / komentarzy: 146 / 
Skoro tak szybko z Grande Milan zmieniliśmy się w zwykły Milan, to równie szybko możemy znowu być Grande. Felieton mi się nie podoba, bardzo negatywnie nastraja, jest nieobiektywny. Scudetto nam nie pomoże, Ibra nam nie pomoże, to czy w ogóle jest ktoś kto może nam pomóc?
"Niestety niewielu zawodników z nowego Milanu ma wielką wolę walki." - Szczególnie Boateng, co ten cienias u nas robi? Tylko by sobie włosy na żel układał i kolczyki robił na pępku. Szczyt!
|
|
|
|
piÄ
tek, 29 kwiecieĹ 2011, 19:15 BarmanACM / komentarzy: 2098 / 
Milan zawsze był wielki i nie wiem czy przypadkiem czy celowo, ale wyszło na to, że trochę w to wątpisz ... To, że Milan nie ma 2000 podań na mecz ( w tym połowa zbędnych) nie znaczy, że nie jest wielki, Milan się lekko stoczył, ale tak jak powiedział pewien komentator "Milan jest zbyt wielki żeby upaść", więc w mojej opinii nie potrzeba nam zbyt wiele by wrócić na szlak gwiazd (tak jak Juventusowi czy Liv;poolowi) - ja osobiście uważam, że to się zacznie od następnego sezonu, gdy wszystkie pozycje będziemy mieli obsadzone zawodnikami dobrej marki, bo trener jest i działacze są ... A co najważniejsze są wyniki (zauważ tylko rocznej pracy) co będzie po dwu rocznej itd ^ ^
Zgodzę się tylko z 1 rzeczą ;p Ibra nam w tym nie pomoże, ale ja stawiałbym na Pato, na Boatenga, Abate i wszystkich tych którzy są młodzi, którzy mają talent, wyrachowanie i którym się chce (może i Ganso) a w połączeniu z trzonem będziemy mieli team na miarę Milanu ;)
|
|
|
|
piÄ
tek, 29 kwiecieĹ 2011, 20:40 Bonczek58 / komentarzy: 4575 / 
Milan to zawsze Milan. Na zawsze wierny.
|
|
|
|
piÄ
tek, 29 kwiecieĹ 2011, 20:59 kamillk721 / komentarzy: 531 / 
Ja tylko przypomnę mecz Milan - Ajax w tym sezonie LM, mielismy pewne 2 msc w grupie to nie chcialo sie grac i dostalismy 2:0 u siebie
|
|
|
|
piÄ
tek, 29 kwiecieĹ 2011, 21:28 polak666 / komentarzy: 7939 / 
Felieton jest dobry, ale nie zgodzę się z tym. Potrzebujemy zmian jednego-dwóch zawodników. Ktoś może powiedzieć że trzeba wymienić cały skład od nowa. Gówno prawda. Trzeba kupić rozgrywającego i lewego obrońcę. No a o wzmocnienie ławki nie ma co się bać, wiemy że Galliani coś wykombinuje. W tym sezonie Sccudetto było celem nr. 1 dlatego LM zostało z lekka olane. Przyszły sezon będzie nasz.
|
|
|
|
piÄ
tek, 29 kwiecieĹ 2011, 21:55 Jason / komentarzy: 97 / 
CZAD - napisałem "niewielu", czytaj uważnie, albo zamilcz.
|
|
|
|
piÄ
tek, 29 kwiecieĹ 2011, 22:04 artur1318 / komentarzy: 10618 / 
CZAD
Zawsze możesz napisać jakiś felieton. Bez problemu go dodam.
|
|
|
|
piÄ
tek, 29 kwiecieĹ 2011, 22:04 woddy1899 / komentarzy: 3404 / 
Sam felieton w sobie dobry, ale ta mowa że "Grande Milan" już nie wróci trochę mnie zdołowała :/
|
|
|
|
piÄ
tek, 29 kwiecieĹ 2011, 22:31 Jason / komentarzy: 97 / 
woddy - nikt nie mówi, że nie wróci, piszę, że jeszcze trochę trzeba się napracować.
|
|
|
|
piÄ
tek, 29 kwiecieĹ 2011, 22:34 zbychoski / komentarzy: 765 / 
właściwie to zgadzam się z czadową wypowiedzią - wyczuwam tym teście przerośnięte - i to znacznie - ciągnące się za autorem, poczucie porażki. i to jest dziwne - bo ja nie wiem dlaczego..
są kluby, które na zwycięstwo w LM czekają dziesiątki lat - nam się udało to całkiem niedawno - i to dwukrotnie. po 3-4 sezonach letargu, zarząd nareszcie zaczął działać - i ubiegłe lato postrzegam jako taki punkt zwrotny - wiele rzeczy zmierza we właściwym kierunku.
wrażenie,że nic nie pomoże może mieć np. real m. , który mimo grubych milionów euro wyrzucanych na transfery każdego roku - niemal od dekady zupełnie nie ogarnia LM - ci to muszą mieć doła... :)
polecam więcej optymizmu
|
|
|
|
sobota, 30 kwiecieĹ 2011, 00:22 CZAD / komentarzy: 146 / 
@Jason, dobrze wiedziałem, że jest tam napisane "niewielu". Chodziło mi o to, żeby pokazać jak bardzo błędne według mnie jest Twoje myślenie. Mam jeszcze jedno pytanie: o kim myślisz mówiąc nowy Milan? O jakich zawodnikach?
"Przychodzą młodziaki chcący pokopać w piłkę, uśmiechnąć się do kamer i po kilku sezonach zasilić szeregi innej drużyny. " - I tutaj, też nie wiem kogo masz na myśli.
|
|
|
|
sobota, 30 kwiecieĹ 2011, 09:31 Nechoya / komentarzy: 2197 / 
Owszem, droga jest cholernie daleka. To wyraźnie widać, że liga włoska się stoczyła. My przegrywamy z Tottenhamem i ledwo wychodzimy z grupy, Inter dostaje baty(7:2 w dwumeczu) z Schalke, a Juve dosaje od Lecha(nie mówcie, że "koncentrowali się na Serie A", bo widać właśnie, jak im to wyszło). Pozostaje mieć nadzieję, że Galliani i Berlu zrobią coś dla Milanu takiego, że powrócimy do wygrywania we Włoszech i w Europie.
|
|
|
|
sobota, 30 kwiecieĹ 2011, 10:46 robi / komentarzy: 1284 / 
O poleciałeś z tym felietonem. Rozumiem, że w Twoim toku odrodzenie to jest od razu potrójna korona, niczym to zrobił Guardiola z Barceloną, tak? Mistrzostwo Włoch jest milowym krokiem do przodu. A dlaczego? Raz, że zarząd poczuje znów wiarę w swój zespół i zacznie w niego inwestować, co się wiąże z roku na rok lepszym, konkurencyjnym składem. Dwa, to że chcą inwestować to jeszcze nic, ważniejsze jest to, że sami zawodnicy będą chcieli bardziej przyjść do zespołu, który jest mistrzem Włoch, gra w LM, niz jak to mialo miejscu jeszcze niedawno - gra w Pucharze Uefa.
Twój felieton miałby trochę sensu, gdyby został napisane po totalnie nieudanym mercato 2011. Wtedy mozna byloby rzecz, ze faktycznie to, ze wygralismy scudetto nie oznaczało, że od razu jestesmy tak dobrzy, ze mozemy walczyc na europejskim podworku
No i jezeli uwazasz, iz przegralismy z tottenhamem zasluzenie, bo byli lepsi to stwierdzam, ze ogladales te mecze na livescorze
Peace
|
|
|
|
sobota, 30 kwiecieĹ 2011, 11:42 Jason / komentarzy: 97 / 
Ja uważam transfery 2010 za nieudane. Ibra i Robinho to nie są zawodnicy na miarę Pippo. Są świetni, ale nie są w stanie poprowadzić nas do doskonałości.
Robi - popatrz jak zdobyliśmy Serie A. Inter nic nie grał, nic im się nie klei, a i tak jest drugi. O czymś to świadczy. My nie wygraliśmy Serie A, to reszta je przegrało.
|
|
|
|
sobota, 30 kwiecieĹ 2011, 15:04 BarmanACM / komentarzy: 2098 / 
Jason - Inter grał dobrze lecz miał 2 upadki (przez nas właśnie) a Napoli grało cały sezon równo, lecz przegrywało decydujące mecze (1x z interem 2x z nami) także dla mnie twoja teoria chybiona ;)
|
|
|
|
sobota, 30 kwiecieĹ 2011, 15:26 zbychoski / komentarzy: 765 / 
jason - rozumując tym tokiem, to przez 5 ostatnich lat Inter nie wygrywał serie a , tylko inni je przegrywali.
takie rozumowanie jest po prostu absurdalne
no ale niektórych nigdy nie można zadowolić...
|
|
|
|
sobota, 30 kwiecieĹ 2011, 16:57 Kamilan / komentarzy: 1314 / 
popieram
Milan musi walczyc a najwazniejsze cele
|
|
|
|
sobota, 30 kwiecieĹ 2011, 16:58 Rossoneri fan / komentarzy: 221 / 
żal.pl
Milan zawsze byl wielki i zawsze bedzie...
Dobry kibic Milanu , hehe , podobno wiara czyni cuda...
|
|
|
|
sobota, 30 kwiecieĹ 2011, 20:34 Snajpi / komentarzy: 7188 / 
Przeważnie tego nie robię, ale tym razem zgadzam się w 100% z komentarzem robiego. Wiek mówi sam za siebie.
|
|
|
|
sobota, 30 kwiecieĹ 2011, 21:07 Jason / komentarzy: 97 / 
zbychowski - przez pięć to nie, ale trzy tytuły były na pewno przegrane przez resztę.
BarmanACM - skoro Inter grał DOBRZE, to my rzeczywiście jesteśmy wy***ani w kosmos...
|
|
|
|
sobota, 30 kwiecieĹ 2011, 22:43 Nechoya / komentarzy: 2197 / 
robi może i to jest krok milowy, ale wciąż nie wystarczający. Zresztą sam popatrz na naszą drużynę teraz-gdzie jej do ligi mistrzów? Naszym najlepszym rozgrywającym jest gracz sprowadzony za darmo jako zapchajdziura... Takich przykładów jest więcej.
|
|
|
|
sobota, 30 kwiecieĹ 2011, 22:49 robi / komentarzy: 1284 / 
Jason
Racja, ja to zawsze powtarzałem, że w dużej mierze zasługą naszego scudetto będzie słabsza dyspozycja innych. Jednak, to nie jest jakis ewenement czy wyjątek, że tak się stało. Tak się dzieje i działo...i to nie tylko na wloskim podworku. Zobacz Borrusia..tak samo mozna by rzecz, ze wygrali dlatego, ze Bayern dawal dupy, Schalke i inni, a nie dzięki swojej stabilnej formie, co w dzisiejszych czasach futbolu jest rzeczą bardzo trudną do osiągnięcia przez tyle miesięcy ciągłej gry.
Ten sezon jest prawie analogiczny do każdego z tych co wygrał Inter przez ostatnie lata. Dominacja przez cały sezon, aczkolwiek pare wpadek sie przytraflo i zawsze przez pewien, koncowy okres sezonu wydawalo sie, ze wszystko sie moze zdarzyc. Jak wychodzilo na koncu to wiemy...teraz sytuacja sie powtarza z tym, ze wraca powoli Wielki Milan. I nie można się bać użyć tych słów, bo poza futbolem Barcelony (ktorej nie trawie), i której niestety poziom jest na razie nieosiagalny dla nikogo, to można powiedzieć, że z każdą drużyną JUŻ możemy walczyć jak równy z równym...
|
|
|
|
sobota, 30 kwiecieĹ 2011, 22:53 robi / komentarzy: 1284 / 
Nechoya
Znajdź mi choć jeden wywiad, gdzie pierwszorzędnym celem na sezon 2010/2011 zarządu Milanu (no bo to jednak oni dyrygują tym klubem) była Liga Mistrzów, a nie Serie A. Powiem więcej - nie znajdziesz takiego czegoś...także ich pierwszorzędny plan został zrealizowany w 100%, czyli scudetto. Jak ostatnio na stronie bylo napisane, na nastepny sezon liczyc sie bedzie pierwszorzednie LM, wiec wtedy bedziemy ich osadzac, a nie teraz...;)
|
|
|
|
sobota, 30 kwiecieĹ 2011, 23:39 Maldini97 / komentarzy: 534 / 
Jason
" Ja uważam transfery 2010 za nieudane. "
To kto by Cię uszczęśliwił ?
Może od razu kupmy Pele na atak , Ulryka von Jungingena na pomoc , Gandalfa na obronę i Mojżesza na budę???
|
|
|
|
niedziela, 01 maj 2011, 10:17 Nechoya / komentarzy: 2197 / 
"z każdą drużyną JUŻ możemy walczyć jak równy z równym..."
Rozj***łeś system. Graliśmy jak równy z równym, z Ajaxem i Auxerre. Nie mów mi tylko, że zasłużyliśmy na wygraną z Tottenhamem-jakbyśmy zasłużyli, to nasz wspaniały atak porównywany przed sezonem z FCB coś by ustrzelił, czyż nie?
|
|
|
|
niedziela, 01 maj 2011, 10:35 robi / komentarzy: 1284 / 
nechoya
nie mowie co bylo w pazdzierniku, tylko to co jest teraz.
Oczywiscie, ze zasluzylismy. A jezeli sadzisz inaczej to nawet mi nie odpisuj, bo nie mamy o czym wiecej gadac
|
|
|
|
niedziela, 01 maj 2011, 12:17 royako / komentarzy: 165 / 
pytanie do autora: Co uważasz za "Grande Milan"?
|
|
|
|
niedziela, 01 maj 2011, 12:37 wojtex88 / komentarzy: 988 / 
dla mnie zawsze: FORZA GRANDE MILAN!!!
|
|
|
|
niedziela, 01 maj 2011, 12:43 piterboxer / komentarzy: 6404 / 
Każda drużyna przeżywa swój okres przejściowy, nasz właśnie mija. Ty zamiast się cieszyć, to jesteś negatywnie nastawiony na to co przyniesie jutro, którego i tak nie znasz.
|
|
|
|
niedziela, 01 maj 2011, 13:24 Nechoya / komentarzy: 2197 / 
robi, bronić też się trzeba umieć, i Tottenhamowi się to udało-nasz atak przy nich nic nie zdziałał.
|
|
|
|
niedziela, 01 maj 2011, 13:29 bar / komentarzy: 341 / 
"Niestety niewielu zawodników z nowego Milanu ma wielką wolę walki. Przychodzą młodziaki chcący pokopać w piłkę, uśmiechnąć się do kamer i po kilku sezonach zasilić szeregi innej drużyny."
Jak się twierdzi takie rzeczy to wypadałoby to jednak uzasadnić podając kilka przykładów, z czym autor miałby problem, bo takie fakty w Milanie nie zaistniały. Zgadzam się z pierwszą częścią felietonu, że jeszcze długo droga przed nami (co jest oczywistością), ale odmalowywanie obrazu Milanu jako klubu stającego się Palermo czy Lazio bis jest przesadą. Za Tottenhamem w Europie na pewno nie jesteśmy. Gdyby nie kontuzje, beznadziejne sędziowanie (wystarczy porównać jak gwizdali sędziowie w meczu TT-Real) i zwykły pech to byśmy z nimi wygrali. Tottenham w dwumeczu był dużo gorszy od Milanu.
|
|
|
|
niedziela, 01 maj 2011, 16:15 wolfie19 / komentarzy: 5192 / 
ja się zgodzę z Jansonem nie myźle że po zdobyciu scudetto odrazu będziemy w finale LM nie ma co się oszukiwać musimy jeszcze sciągnąć kilku grajków i nadal tak dobrze pracować
|
|
|
|
niedziela, 01 maj 2011, 18:56 linkinpark96 / komentarzy: 2269 / 
Szczerze?
Moim zdaniem BARDZO się mylisz. Nie będę się rozpisywał, poczytaj sobie @robiego. ;)
|
|
|
|
poniedziaĹek, 02 maj 2011, 08:17 szocik7 / komentarzy: 2630 / 
Lubie placki !
|
|
|
|
poniedziaĹek, 02 maj 2011, 20:24 Matthew07 / komentarzy: 327 / 
co to ma byc? felieton? czy bezsensowna prowokacja?
Milan był Grande, jest Grande i będzie Grande! To jest właśnie to, że klub pomimo słabszych sezonów dalej ma solidnych kibiców, dzięki którym może powstać niczym feniks z popiołów i znów wygrywać wszystko.
Tekst, komentarz, nie wiem jak to nazwać, ale i tak napisane w słabym stylu. Oj REDAKCJO. pierwszy raz się wam taka wtopa w felietonach wydarzyła.
Tak jak piszą inni. Teraz Milan jest na szczycie we Włoszech. A to 4 najlepsza liga na świecie. Dla ciebie to za mało, by uważać się za jeden z najlepszych klubów globu? Milan to nie tylko zawodnicy. To Rodzina, liczna grupa ludzi, którzy tworzą piękną historię tego klubu. I nie tylko gra w piłkę czyni go Wielkim...
|
|
|
|
wtorek, 03 maj 2011, 11:46 Wielki Kozak / komentarzy: 1238 / 
Bardzo mało się tu udzielam, ale ten felieton aż prosi o krytykę. Jest tak bezmyślnie prowokacyjny że przerwał kółko wzajemnej adoracji w dziale felietony :)
Takie bzdury mógł napisać jeden z moich kolegów którzy obejrzeli tyko parę meczy w LM z Milanem i żadnego w Serie A.
Cel w tym sezonie był jasny Mistrzostwo Kraju. Czyli to czego ostatni raz dokonaliśmy w sezonie 2003/04. Milan Carlo Ancelotiego którego bała się cała Europa dokonał to tylko raz. Oczywiście po calciopoli wszystko się zmieniło teraz każdy może wygrać Scudetto, a kluby z Włoch są nic nie warte. Bzdura. W zeszłym sezonie to Inter wygrał LM.
Totenham wygrał dwumecz to jest fakt, ale faktem jest też że w tym meczu nie mogło grać 2 bardzo ważnych zawodników którzy pomagali nam w lidze (kontuzji nie wliczam bo są zawsze po obu stronach), a drugi mecz się tylko bronili.
Milan ma tylko dwie nieobsadzone pozycje rozgrywający i lewy obrońca jeśli je dobrze obsadzimy to jesteśmy w stanie wygrać z każdym. Piszesz Ibra nam nie pomoże zbudować Wielkiego Milanu, ale zapominasz że są też inni Pato, T. Silva, Robinho i starzy wyjadacze. Może pojedynczo te nazwiska nie robią wielkiego wrażenia, ale tworzą zespół który jest w stanie odbudować dobre imię Milanu.
|
|
|
|
wtorek, 03 maj 2011, 13:04 felipe / komentarzy: 1616 / 
w pełni popieram robiego, felieton napisany na siłę w duchu pesymistycznym, żeby dać "pstryczka w nos" zza ekranu komputera tym, którzy tak długo czekali na to mistrzostwo, i wreszcie się go doczekali.
|
|
|
|
Ĺroda, 04 maj 2011, 22:30 Victor / komentarzy: 2900 / 
Straszne
|
|
|
|
czwartek, 05 maj 2011, 20:08 jakubs / komentarzy: 6375 / 
Według mnie felietonista nie ma racji. SCUDETTO i ew. Puchar Włoch bardzo nas przybliży do czołówki Europejskiej. Dlaczego? Ponieważ Belu oraz Galliani będą jeszcze bardziej zmotywowani do wzmacniania MILANU. Tym razem jako cel #1 wzięta będzie Europa. W przypadku zgarnięcia dopietty uważam, że strefa „Grande Milan” będzie na tyle osiągalna, że w przyszłym sezonie w Lidze Mistrzów zajdziemy na prawdę daleko.
|
|
|
|
piÄ
tek, 06 maj 2011, 00:11 marcl14 / komentarzy: 1032 / 
beznadzieja. moglbys uscislic co dla ciebie znaczy wielkosc? piszesz o niej przez caly czas, ze niby nie mozemy sie do niej zblizyc, zobaczyc jej, nawet powachac kurva. wiec czym jest dla ciebie ta wielkosc, powiedz mi prosze? to tylko bredzenie od rzeczy, nie powiedziales nic konstruktywnego. nie uda ci sie odebrac mi smaku scudetto. jesli dla ciebie mistrzostwo wloch to nic, to dla ciebie jest 'czyms'? 1. JESTESMY w europejskiej czolowce. zle rozegralismy 1/8 fianlu, ale bylismy i jestesmy lepsi od tottenhamu. 2. nie chrzan, ze 'trzeba jeszcze sie napracowac', juz ***nales co trzeba. 'nie zbliza sie era wielkiego milanu' - hipokryzja. 3. oooooo nieeee, ibra to porazka, robinho - FAIL. stary, o co ci w ogole chodzi? to jedni z najlepszych napastnikow swiata? kogo trzeba sciagnac by cie zadowolic? KOGO?
jak dla mnie jedno wielkie *******enie o chopinie. byc moze cos sie wydarzylo w twoim zyciu osobistym od czasu sezonu 2006/2007? bo piszesz jakbys mial depresje... jesli w przyszlym sezonie dojdziemy do polfinalu champions league (po transferach moim zdaniem taki MU bedzie moim zdaniem kadrowo, podkreslam -KADROWO- slabszy) - tak obstawiam - to i tak nie bedziesz zadowolony. przykro mi, ze tak nie potrafisz cieszyc sie gdy jest ku temu powod. ibra nam nie pomoze? hm, wiesz kto nam najmniej pomoze? TY
|
|
|
|
piÄ
tek, 06 maj 2011, 16:46 Kiko19 / komentarzy: 1133 / 
niby atak mamy dobry ale gdyby Robinho w ciagu calego sezonu strzelil chociaz polowe 100% sytuacji ktore zmarnowal to by zdobyl zlotego buta:P Ibra w LM to kompletna klapa a jak na pensje ktora Milan mu placi to te 20 kilka bramek strzelonych w sezonie to jest tyle co nic:P niby Van Bommel to byl dobry zakup ale czy jestesmy az tak slabi zeby cieszyc sie z gracza ktory w innym klubie z czolowki grzalby lawe? a Boateng to nie ma sie co oszukiwac-wielki poprostu nie jest a te 3 bramki jego strzelone wrazenia nie robia:P wygralismy Lige tylko dlatego,ze inni bylo slabsi,gdyby Inter trenowal dalej Mou to cieszylibysmy sie z 2 miejsca:P
|
|
|
|
piÄ
tek, 06 maj 2011, 21:08 andreforzamilan / komentarzy: 29 / 
z felietonem po części się zgadzam to że wymiatamy w serię A to nie znaczy że tak będzie w Lm ja będę zadowolony z półfinału ale oczywiście marzę o zwycięstwie
|
|
|
|
sobota, 07 maj 2011, 22:59 Maldini97 / komentarzy: 534 / 
I co , nadal myślisz że nie jesteśmy Grande ? :D
MILAAAAN ! 18 <3
|
|
|
|
sobota, 07 maj 2011, 23:03 milanista209012 / komentarzy: 3070 / 
Forza Grande Milan
|
|
|
|
sobota, 07 maj 2011, 23:51 Milan90 / komentarzy: 73 / 
Obiektywny i celny komentarz, aczkolwiek FORZA MILAN!
|
|
|
|
niedziela, 08 maj 2011, 17:41 jaroj92 / komentarzy: 1318 / 
na nowy sezon milan coś napewno zamiesza w lidze miszczów
|
|
|
|
wtorek, 10 maj 2011, 10:51 Rossoneri 1899 / komentarzy: 446 / 
czyli że wgl nie liczymy się w Europie? stek bzdur.. artykuł pisał raczej sezonowiec Milanu =/ Ibra nam nie pomoże?! A kto w dużej mierze przyczynił się do zdobycia scudetto? własnie on! licze że przełamie się w CL w przyszłym sezonie, potrzebny jest mu ktoś kreatywny za plecami: Ganso, Hernandes, czy Essien. Z takimi pomocnikami Ibra błyszczałby jeszcze bardziej
|
|
|
|
wtorek, 10 maj 2011, 12:14 Marinho / komentarzy: 1648 / 
umiesz się cieszyć i doceniać sukces co najmniej jak kaczyński...
|
|
|
|
piÄ
tek, 13 maj 2011, 20:20 Marinho / komentarzy: 1648 / 
bardzo uprzejmie prosze o wydupczenie tego "felietonu" ze strony, bo zdupczony jest na amen
|
|
|
|
poniedziaĹek, 18 lipiec 2011, 11:36 Milanos11 / komentarzy: 2 / 
Milan sempre per te - zawsze z tobą !!!!
|
|
|
Niestety, ale tylko zarejestrowani uzytkownicy moga dodawac komentarze...
|
Wszystkich użytkowników, którzy nie moga sie wylogować prosimy o usuniecie wszystkich plikow cookies zwiazanych z acmilan24.com, dla FireFox Narzedzia, Opcje, Prywatnosc, usun pojedyncze cookies. Zmiany zwiazane sa z wprowadzeniem Blogów. Za zaistniala sytuacje przepraszamy
Regulamin w skrócie...
- Rejestracja jest darmowa i jednoznaczna z zaakceptowaniem Regulaminu.
- Redakcja zastrzega, iż niniejszy regulamin może ulec zmianie, bez konieczności informowania użytkowników.
- Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z odpowiedzialności cywilno prawnej.
| Lp. |
+/- |
Drużyna |
Me. |
G+/G- |
Pkt. |
| 1. |
Juventus |
68/20 |
|
| 2. |
Milan |
74/33 |
|
| 3. |
Udinese |
52/35 |
|
| 4. |
Lazio |
56/47 |
|
| 5. |
Napoli |
66/46 |
|
| Lp. |
+/- |
Zawodnik |
Strzelił |
| 1. |
Zlatan Ibrahimović |
| 2. |
Diego Milito |
| 3. |
Antonio Di Natale |
| 4. |
Edinson Cavani |
| 5. |
Rodrigo Palacio |
| Lp. |
+/- |
Zawodnik |
Strzelił |
| 1. |
Zlatan Ibrahimović |
| 2. |
Antonio Nocerino |
| 3. |
Kevin-Prince Boateng |
| 4. |
Robinho |
| 5. |
Antonio Cassano |
|