Milan żegna się z Coppa Italia po przegranej 0-1 z Udinese na ¶wiec±cym pustkami San Siro. Do meczu przystępowali¶my w mocno rezerwowym składzie. Po ponad rocznej przerwie w bramce ujrzeli¶my Abbiatiego, a w formacji obrony pierwszy raz w 2010 roku zagrał Zambrotta. Parę stoperów tworzyli Kaladze i wracaj±cy po kontuzji Bonera. W poprzednim spotkaniu przeciwko Novarze na lewej stronie debiutował piłkarz sektora młodzieżowego De Vito, jednak tym razem Leonardo nie odważył się postawić na tak mało do¶wiadczonego gracza i desygnował do gry Antoniniego, który w niedzielnych derbach musiał opu¶cić boisko z powodu drobnego urazu głowy. Linia pomocy składała się z trzech defensywnie usposobionych zawodników, a mianowicie Gattuso, Flaminiego i Jankulovskiego. Przed nimi jako trequartista zagrał Davide Di Gennaro, a w ataku para ¶rodkowych napastników Klaas-Jan Huntelaar oraz Filippo Inzaghi.
Zespół złożony głównie z rezerwowych i zawodników wracaj±cych po kontuzjach rozpocz±ł to spotkanie z dobrych nastawieniem. W pierwszych akcjach z dobrej strony pokazał się Bonera oraz Antonini szarżuj±cy na lewej flance. W 10 minucie groĽnie uderzył ¶rodkowy pomocnik Udine Gokhan Inler, jednak ¶wietn± interwencj± popisał się bramkarz Milanu. Akcje Rossonerich nie wygl±dały najlepiej, przeważnie kilka podań w ¶rodkowej strefie boiska wymieniali Gattuso z Flaminim, ale naciskani przez przeciwnika oddawali piłkę na skrzydła do zambrotty lub Antoniniego, którzy niestety niecelnie do¶rodkowywali. Brakowało szybkich, prostopadłych podań do napastników. Powoli zaznaczała się przewaga go¶ci, którzy sprawiali wrażenie bardziej ruchliwych i zmotywowanych. Najwięcej problemów sprawiał oczywi¶cie kapitan Bianconerich Antonio Di Natale. W 20 minucie mocno uderzył z dystansu, ale na posterunku był kolejny raz Abbiati, tym razem końcówkami palców wybił piłkę na rzut rożny. Bramkarz Milanu był najja¶niejszym punktem swojej drużyny. Pewnie interweniował zarówno na linii bramkowej jak i na przedpolu, wychodz±c do do¶rodkowań oraz skracaj±c k±t napastnikom w sytuacjach sam na sam. Ataki gospodarzy były nieprzygotowane i chaotyczne. Huntelaar próbował sił w pojedynkach indywidualnych z obrońcami Udine, a Inzaghi kilka razy niecelnie zagrywał do Holendra. W 24 minucie bardzo bliski strzelenia bramki był Sanchez. Przechwycił długie podanie z głębi pola i miał przed sob± już tylko Abbiatiego, jednak minimalnie przestrzelil, trafiaj±c w słupek. Odpowiedzi± Rossonerich był strzał z dystansu Jankulovskiego, lecz tym razem ¶wietn± interwencj± popisał się bramkarz drużyny go¶ci. Chwilę póĽniej bramce Milanu zagroził Di Natale, strzelaj±c z woleja. Mathieu Flamini chciał powtórzyć swój wyczyn z meczu z Novar± i zdecydował się na strzał z dużej odległo¶ci, niestety tym razem Ľle ustawiony Handanovic z trudem wybronił uderzenie Francuza. Następne minuty potwierdzały przewagę Udinese, które d±żyło do objęcia prowadzenia. Kaladze, przeżywaj±cy ostatnio ciężkie chwile w Milanie, po raz kolejny dał się łatwo ograć Floro Floresowi, na szczę¶cie mieli¶my dzisiaj Abbiatiego.
W drugiej połowie obraz gry nie uległ zmianie. Huntelaar oczekuj±cy na podania od partnerów, momentami schodził nawet do skrzydła, ale był tam całkowicie bezradny. W 50 miucie wydawało się, że Inzaghi wyjdzie sam na sam z bramkarzem, niestety sędzia odgwizdał spalonego. Tym, który miał zmienić grę Milanu był Andrea Pirlo, który wszedł za zupełnie bezużytecznego Di Gennaro. Na nieszczę¶cie dla kibiców Rossonerich, nie Pirlo, a Gokhan Inler okazał się bohaterem spotkania. W 55 minucie bł±d w polu karnym Antoniniego, piłkę przejmuje Sanchez, podaje do Szwajcara, a ten z kilku metrów mocnym strzałem w długi róg pokonuje bezradnego w tej sytuacji Abbiatiego. Leonardo widz±c nieporadno¶ć Huntelaara, zdecydował się wpu¶cić będ±cego w dobrej formie Marco Borriello, lecz chyba nie w ataku był problem Milanu. Andrea Pirlo, uważany za mózg zespołu i najlepszego rozgrywaj±cego we Włoszech ostatnich lat nie potrafił zagrać ani jednej dobrej piłki do napastników. Jego do¶rodkowania przeważnie były zbyt głębokie, a podania niecelne. O grze pozostałych pomocników nawet nie warto wspominać bo byli tylko statystami biegaj±cymi obok zawodników Udinese. W 70 minucie z placu gry zszedł kapitan Gennaro Gattuso, a w jego miejsce pojawił się piłkarz Primavery Verdi. Oczekiwania kibiców wobec tego młodego gracza s± chyba jednak zbyt duże jak na t± chwilę, ponieważ zupełnie nie potrafił się odnaleĽć w dorosłej piłce - zaliczył jeden bardzo niecelny strzał i kilka strat… Na uwagę zasługuje akcja Zambrotty z 72 minuty. W efektowny sposób przedryblował na małej powierzchni trzech rywali i zdecydował się na strzał lew± nog±, jednak został zablokowany. Piłkarze Udine kontrolowali spotkanie, co jaki¶ czas przyspieszaj±c grę, po błędach Milanu, ale nie zdołali poważnie zagrozić Abbiatiemu. W końcówce Rossoneri nieco przyspieszyli i zaatakowali większ± liczb± zawodników, narażaj±c się przez to na groĽne kontry wyprowadzane przez szybkich skrzydłowych Bianconerich. Ataki Milanu były niestety bardzo nieprzemy¶lane i ograniczały się do dalekich podań w okolice pola karnego, które skutecznie wybijali obrońcy go¶ci lub padały one łupem bramkarza. Sędzia przedłużył nadzieje kibiców na wyrównanie o cztery minuty, jednak w tym czasie nie udało się przeprowadzić żadej akcji po, której mogła pa¶ć bramka. Milan oddał w całym meczu bardzo mało strzałów, najczę¶ciej w ekipie gospodarzy uderzał Jankulovski, a po przeciwnej stronie Di Natale. Jedyne co może cieszyć po tym spotkaniu to udany powrót na boisko bramkarza Christiana Abbiatiego, gdyby nie jego wspaniałe interwencje ten mecz mógł zakończyć się dużo większ± porażk±. Jak się okazało nadal nie mamy godnego zmiennika w ¶rodku obrony, zarówno Bonera jak i Kaladze zostali kilkakrotnie o¶mieszeni przez napastników przeciwnej drużyny. Martwi także brak pomysłu na rozgrywanie akcji, czyżby Milan był uzależniony od gry Ronaldinho?
autor: wysu
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 20:54 Cleaver / komentarzy: 7163
jazda z nimi !
P.S.
Fajny obrazek :D
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 20:54 Milanek98 / komentarzy: 329
łoł udine podstawowym i tak wygramy
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 20:54 tober12 / komentarzy: 1911
hahaha! ekipa do montowanie jeepa a nie! ;]
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 20:55 Milanek98 / komentarzy: 329
dajcie link na którym będxiecie ogl±dać
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 20:55 tober12 / komentarzy: 1911
ja na iraqgoals.net
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 20:56 Mateo80 / komentarzy: 1230
no ja już czekam...
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 20:57 Ayrton / komentarzy: 893
Nie podoba mi się Kaladze w pierwszej jedenastce, bezpieczniejszy byłby Favalli.
|
|
|
|
Linia pomocy Flamini, Gattuso, Jankulovski... Tu się według mnie jawi największa bol±czka mediolańskiego klubu. Większo¶ć prawidłowo zbudowanych klubów piłkarskich w pucharach wystawia skład rezerwowych, ale złożony z młodych perspektywicznych graczy, którzy po pierwsze maj± za zadanie ogrywać się w meczach o stawkę a po drugie okazać determinację by na stałe być wł±czonym do pierwszego składu drużyny w meczach o stawkę. Zdecydowanie bardziej pasowałaby linia złożona z takich graczy jak np. Mariga, Inler, Moussa Sissoko ewentualnie z jednym 'bardziej' do¶wiadczonym graczem.
Co do naszego składu, liczę na Di Gennaro i Huntelaara. Rywal jest wymagaj±cy obawiam się, że możemy mieć problemy. Szkoda tylko, że De Vito nie gra w pierwszym składzie. Mam nadzieję, że zobaczymy go choć w II połowie.
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 20:58 Snajpi / komentarzy: 7207
Jankulovski w obronie [*]
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 20:59 Sonny / komentarzy: 208
Flamini licze na jego bomby i walke w ¶rodku!!! To najbardziej niedoceniany gracz!!! Frzyjer gra za Nazwisko a Ambro za zasługi z Pirlo (który nie jest tym Pirlo ci kiedy¶ jak to powiedział pieknie komentator Canal+ podczas derbów) U Carlo grał non stop! A Leo mial na mlodch stawiac! Pamietacie jeszcze goscia w Arsenalu jak ciupał! Forza Flama!!!
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 20:59 Snajpi / komentarzy: 7207
w pomocy* miało być...
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:01 Snajpi / komentarzy: 7207
Ciekawe jak tam Łysy na bramie...
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:03 Snajpi / komentarzy: 7207
Boże ale ten Di Gennaro to lama mógł już wczoraj i¶ć do Livorno :/
|
|
|
|
Strzeli w meczu przeciw Milanowi hat tricka Snajpi5 :-P
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:04 Seba1899 / komentarzy: 8581
Ciekawe skład. Oby tylko poradzili sobie.
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:05 pio9322 / komentarzy: 1577
szukajcie w zakładce search na stronie myp2p.eu
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:10 Milanek98 / komentarzy: 329
dajcie link na którem ogl±dacie mecz.
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:10 Snajpi / komentarzy: 7207
Milanek dałbym z chęci± ale jestem wierny TVUplayer'owi i tam ogl±dam na kanale GolTV :)
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:12 Victor / komentarzy: 2902
[klik]
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:13 BountyFire / komentarzy: 6959
Ambro gra za zasługi ? sk±d się urwałe¶? Ambro to najlepszy nas pomocnik od dwóch lat conajmniej, Gattuso gra bo dostał obniżkę kontraktu... a Pirlo to by się przydała ławka, ale z powodu braku konkurencji na rozgrywaj±cego to się meczy w pierwszej jedenastce.
Szczerze Udine w lidze gra bardzo słabo, ale dla nich Puchar Włoch to jedyna przepustka do pucharów w tym sezonie, więc będzie to bardzo trudny mecz
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:13 Milanek98 / komentarzy: 329
dzięki victor
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:16 Snajpi / komentarzy: 7207
Narazie mógł być karny dla Udinese jakby sędzia potraktował faul naszego wielkiego obrońcy...
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:16 Milanek98 / komentarzy: 329
i się wył±czyło czemu
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:19 Milanek98 / komentarzy: 329
r80 gra
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:23 Snajpi / komentarzy: 7207
Dobrze Christian...jak kto¶ wolał Romę zamiast niego to niech się zastanowi lepiej
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:23 tober12 / komentarzy: 1911
mnie cieszy powrot zambro
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:25 Munmind17ACM / komentarzy: 2
może wreszcie dobrze pokaże się di gennaro, to dla niego jedyna szansa aby jeszcze przekonać że będzie nam w przyszło¶ci potrzebny...
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:25 dida12 / komentarzy: 62
Milanek98
Co¶ Ci sie pomyliło
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:25 Snajpi / komentarzy: 7207
Jaki R80 znowu...
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:26 dominik713 / komentarzy: 419
Wszystko jest z Justina,a tam się po chwili wył±cza bo trzeba mieć Premium... Mógłby kto¶ dać normalny link? ;d
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:27 Snajpi / komentarzy: 7207
Tam był faul na Antoninim przy strzale tego kelnera w słupek :/
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:27 tober12 / komentarzy: 1911
antonini zolta za udawanie ale fuks mielismy
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:28 Snajpi / komentarzy: 7207
Udine wpakuje tego gola jeszcze przed końcem połowy...
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:28 killer / komentarzy: 111
niezły mecz Antoniniego.
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:31 Snajpi / komentarzy: 7207
Czy mi się wydaje, czy Flamini i Jankulovski obok Pato maj± najlepsze strzały z dystansu w Milanie?
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:32 Heros / komentarzy: 1871
dajcie linki jakies bo tylko sa na justin.tv ...
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:32 Snajpi / komentarzy: 7207
ja *****e...Antonini do zmiany i to w trybie NATYCHMIASTOWYM
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:34 Snajpi / komentarzy: 7207
Abbiati to jedyny, pewny piłkarz w dzisiejszych szeregach...
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:35 Szczepan22 / komentarzy: 942
Jaki wynik, bo mi żadna transmisja nie chodzi
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:35 killer / komentarzy: 111
Snajpi5 - zapomniałe¶ o Pippo.
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:37 Snajpi / komentarzy: 7207
Pippo narazie po strzale ze spalonego nie pokazał nic. A Abbiati wybronił kilka waznych strzałów.
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:37 tober12 / komentarzy: 1911
abiatti pieknie
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:37 syku / komentarzy: 814
kaladze hahahahahaah boski jestes ziomus 2 liga dla Ciebie
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:38 Snajpi / komentarzy: 7207
I znów Abbiati i pozdrowienia dla Bonery i Kaładze, teraz było pokazana ich gra ... :/
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:38 tober12 / komentarzy: 1911
hahahahahahha przed chwila pokazali gallianiego na kamerze ale ten gosc jest zmulony i jeszcze lysy
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:39 piterboxer / komentarzy: 6419
Jest 0 - 0
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:40 tober12 / komentarzy: 1911
nasza gra jest zbyt wolna i zbyt czytelna slabo gramy
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:40 Snajpi / komentarzy: 7207
tober, dobra beka była jak Milito albo Motta nam strzelili gola w jesiennych derbach, Berlu siedział załupiony w jeden punkt a Galliani patrzał się w niebo i gwizdał sobie hahahahaa
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:44 Snajpi / komentarzy: 7207
Thiago Silva i Marco Borriello tylko patrz± na ten obraz nędzy i rozpaczy i pewnie my¶l±, że gramy jak 2 liga...
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:45 piotrek1981 / komentarzy: 1376
Co to kuzwa jest?! Jakis mecz przyjazni?
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:46 Snajpi / komentarzy: 7207
NestaMistrz poraz kolejny ci mówię - ogarnij się. Jak on ma grać, skoro w tym meczu dostał dwa podania?
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:47 GRZESIEK77 / komentarzy: 846
Pippo nam to wygra ;DDDD
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:47 lutek18 / komentarzy: 319
Ale beznadziejnie gramy bez Ronaldinho i Pirlo to my w ofensywie nie istniejemy
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:48 Snajpi / komentarzy: 7207
I jeszcze Hunter biega kiwaj±c obrońców i nawet nikt mu się nie wystawi. Super, zero pomysłu na grę. Tylko Abbiati zasługuje na brawa...
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:48 killer / komentarzy: 111
Snajpi5 - mi chodziło, że zapomniałe¶ o Pippo jeżeli chodzi o najlepszych strzelców z dystansu w Milanie... :)
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:48 lysy86 / komentarzy: 1266
Co za mecz, co za emocje...x]
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:48 Cleaver / komentarzy: 7163
pomoc nie istnieje kompletnie -_-
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:48 piotrek1981 / komentarzy: 1376
Ja piernicze wezcie z boiska tego Gattuso bo patrzec nie mozna na to co on robi. Leonardo chyba udaje ze nie widzi tego.
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:49 mortal534 / komentarzy: 5
niech wstawi ronaldinho i pirlo
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:49 dominik713 / komentarzy: 419
Wszystko jest z Justina,a tam się po chwili wył±cza bo trzeba mieć Premium... Mógłby kto¶ dać normalny link? ;d
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:51 Snajpi / komentarzy: 7207
killer to teraz dowaliłe¶, hehe ;-)
Co do meczu...tylko Abbiati jak wspomniałem zasługuje na brawa. Pomoc nie istnieje. Hunter chyba trzy razy miał przy nodze piłkę, a Inzaghi z cztery, pomoc praktycznie nie istnieje.
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:51 syku / komentarzy: 814
az zal patrzec ze niktorzy zawodnicy w ogole reprezentuja barwy milanu i biegaja w koszulkach rossoner.. smiech graja koszmarnie prosze o wzmocienia !!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:51 Erni / komentarzy: 72
[klik] masz
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:52 Cleaver / komentarzy: 7163
NestaMistrz, lepiej niech Inzaghiego zmieni.
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:52 tober12 / komentarzy: 1911
NestaMistrz nie przesadzaj z tymi komami o nim takie uwagi zachowaj dla siebie ok?
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:52 piotrek1981 / komentarzy: 1376
lutek18 chyba kpisz. Pirlo gra taka chale ostatnio ze wogle miejsca nie powinien miec w11. Podania w poprzek to jego specjalnosc. Juz wole Flaminiego, przynajmnie nie boi sie z dystansu strzelic.
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:53 DeliVerius / komentarzy: 570
Dominik[klik]
pomorze z justinem - premium.
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:53 dominik713 / komentarzy: 419
Nie graj± aż tak Ľle.Pomoc faktycznie słabo,ale np. Kaladze mnie pozytywnie zaskakuje... po swoich poprzednich występach oczywi¶cie xD
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:53 Erni / komentarzy: 72
a co do meczu gramy słabo, a i ronaldinho nie gra bo jest zawieszony i bedzie mógł zagrać dopiero w finale(jak dojdziemy)
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:53 syku / komentarzy: 814
Dominik dziecko idz spac jakbys naprawde chcial ogladnac to bys znalazl jest przerwa 45 minut gry a Ty sie usmiechasz i prosisz o link rusz glowa i znajdz cos sam malo razy tutaj uzywtkowinicy podawali strony z ktorcyh mozesz obejrzec itd ?? rusz glowa to nie boli
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:54 piotrek1981 / komentarzy: 1376
meczenazywo.pl
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:56 k_f_c / komentarzy: 1793
Jeden Abbiati zasłu***e na pochwałę, ale reszta...
Bonera i Kaladze - Maldini w domowych kapciach by lepiej zagrał
Od Gattuso to się tylko piłka odbija, je¶li obok stoi piłkarz Milanu to wychodzi podanie, je¶li nie - mamy stratę
Antonini co się pokaże dobrze z przodu to zaraz z***ie w obronie
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:56 Snajpi / komentarzy: 7207
Gdy patrzyłem w tym meczu na Antoniniego, Kaladze, Bonere, Di Gennaro to żal mi ich było, że graj± w Milanie.
Antoniniemu wyszły dobre dwa mecze, teraz gra sami widzicie jak, w jednej akcji tak się pogubił, że aż mi żal było go ogl±dać, bardzo żal.
Kaładze i Bonera czyli duet defensywnego niepokoju sami widzieli¶cie jak gra.
Tober miał jednak rację, żółta kartka dla Antoniniego za udawanie, prawie by¶my obrywali...i gdyby nie dobra postawa Abbiatiego, już by¶my mogli powiedzieć "Arrivederci Milan" :/
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:56 DeliVerius / komentarzy: 570
"pomoże" miało być :D
Co do meczu to nudy nudy i tylko nudy...
Wejdzie Boriello i sam nic nie zdziała, Pomoc Flamini? tylko on tam co¶ robi/...
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:56 lutek18 / komentarzy: 319
Czy ja kpie no nie wiem, Pirlo chociaż grałby jakie¶ prostopadłe gały do napastników a Flamini oprócz końskiego uderzenia nic nie pokazał .
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:57 micky / komentarzy: 43
Szczepan22 jak chcesz sprawdić wynik to wejdż sobie na ta stronke tam masz wszystkie wyniki www.livesports.pl a nie pytaj się nas głupio ok?
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:57 LUKI16 / komentarzy: 8257
mortal534 znajdĽ sobie newsa z kadr± powołan± na ten mecz i wtedy pisz komentarze
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:58 michal_f13 / komentarzy: 2118
Luki to nawet nie potrzeba Kadry... bo Pirlo jest ale R80 zawieszony i to powinien wiedzieć każdy
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:59 someeone / komentarzy: 384
abbiati obronił nam 5 100% okazji... za inzaghiego zigoni powinien grac na próbę, a Kaladze= TRAGEDIA
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 21:59 Camill / komentarzy: 2631
[klik]
je¶li kto¶ ma TvAnts to polecam dobra jako¶ć i nie tnie
|
|
|
|
Jak kto¶ chce to na raisport kanał 228 jest mecz milanu z opóĽnieniem :) rzeczywi¶cie jaki pusty stadion
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:00 Poeta / komentarzy: 163
[klik]
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:00 Camill / komentarzy: 2631
sorki nie tvAnts tylko TVU PLAYER
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:01 Snajpi / komentarzy: 7207
piterboxer przestań ci±gle od¶wieżać strone.........................
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:02 bartinio79 / komentarzy: 146
Dobry wieczor, czy jest suchy chleb dla konia ???
Mecz nie najgorszy, po za tym ze gramy slabo...
Jak dla mnie to calkiem dobrze prezentuje sie Abbiati (lapie pilki a nie wybija je do przeciwnika tak jak to czyni Dida).
Flamini tez niezle, ciekawe strzaly z dystansu, szkoda ze Leo woli wystawiac Gattuso w pierwszej jedenastce niz wlasnie jego.
I szkoda Hunta ze chlop nie ma zbyt wielu szans na gre. Widac w tym meczu ze nie ma mu kto podac i on nie ma komu podawac, szkoda ...
W obecnym Milanie jest moze okolo 10 nazwisk, ktore ewentualnie moga zostac, reszcie bym podziekowal....
F O R Z A M I L A N !!! F O R Z A I T A L I A !!!
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:02 piterboxer / komentarzy: 6419
Sorry chłopaki, ale co¶ szwankuje i za każdym od¶wieżeniem strony wysyła moj± pierwsz± wiadomo¶ć z wynikiem :PP
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:03 killer / komentarzy: 111
żartowałem oczywi¶cie Snajpi5 ;) i w 100% się zgadzam co do tego, że pomoc nie istnieje. taki Pippo musi dostawać piłkę po dobrze rozegranych akcjach, wtedy będzie strzelał.
|
|
|
|
Huntelaar mnie narazie nie zachwyca
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:05 ro99 / komentarzy: 1010
Abate, Antotnini, Kaladze, Bonera, Favalli, Oddo to nie s± zawodnicy na Milan, kuĽwa sprzedać ich poki s± cos warci i zakupić 3 normalnych obrońców+ 2 ewent. młodzików. Jestesmy osmieszani w obronie, w tym momencie obrona to nasz najwiekszy ból./ Nie może tak być jak to było z Interem że 2 napastników miesza cał± nasz± obronę z błotem. Galliani puknij się w łeb, nie sprowadzaj Dzeko tylko normalnych obrońców
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:06 Snajpi / komentarzy: 7207
Zacznijmy od tego, że Pippo powinien dostawać takie piłki, by nawet nie musiał biec tylko kopn±ć j± do siatki, a on nie do¶ć, że mu kto¶ 'poda' to jeszcze musi do niej dobiec i doj¶c do pola karnego :/
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:07 killer / komentarzy: 111
i ponownie się zgadzam :)
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:07 Snajpi / komentarzy: 7207
Ro, ciekawe kto za tych sze¶ciu piłkarzy dałby chociaż milion euro...no dobra, dwa miliony...nikt by ich nie chciał. A pamiętacie jak rok temu maj±c Maldiniego, Favalliego, Senderosa, Kaładze, Jankula, Berlusconi powiedział, że mamy najlepsza obrone ¶wiata? Szczy¶ciło mnie wtedy i krew mnie zalała...
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:09 ro99 / komentarzy: 1010
Bounty.
Wiem że lubisz Ambro ale on jest dobry tylko na klenerów, z Interem byl całkowicie niewidoczny jakby wogóle nie grał, tak samo jak zreszt± Gattuso który został w polowie zmieniony. Ja tam nic do nich nie mam ale nie s± to zawodnicy perspektywiczni ,których warto trzymać, mysle że na tych pozycjach też trzeba pomyslec o zmianach i nie mam na mysli Flaminiego bo w obecnej formie nie jest lepszy od Ambro, tu potrzeba jeszcze kogo innego.
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:10 zbychoski / komentarzy: 768
bardzo dobrze dzi¶ graja Kaładze i Antonini
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:10 Snajpi / komentarzy: 7207
Jeszcze jak wejdzie ten bezmózg biały to już mnie szlag trafi...
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:10 soltysACM / komentarzy: 27
przegramy ;) dzieki wspanialej jedynstce Leo ... Kogo on wystawia ! ;/
|
|
|
|
Di Gennaro gra bezsensownie
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:12 tober12 / komentarzy: 1911
ajj nie bylo spalonego w akcji pippo
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:12 zbychoski / komentarzy: 768
[klik]
całkiem fajnie działa meczyk:)
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:12 killer / komentarzy: 111
hahaha! Snajpi5! rozwalił mnie ten tekst! :)
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:12 Snajpi / komentarzy: 7207
soltysACM kolejny mędrzec...a kogo ma wystawić jak oni graja tylko o ozdobę? Ty my¶lisz, że piłkarze do Pucharu Włoch podchodza jak do Ligi mistrzów tak samo trener? Wiadomo, że w meczu LM nie zobaczysz Kaładze jak jest Silva, czy Inzaghiego gdy jest Borriello...
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:13 Marinho / komentarzy: 1648
Jeżeli Leo nie zacznie wystawiać Abbiattiego w LM i Seria A będzie idiot±
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:13 tober12 / komentarzy: 1911
i Pirlo haha! :D
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:15 tober12 / komentarzy: 1911
zambro gra konkretnie ... brakuje mu tylko dosrodkowan ;D
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:15 Snajpi / komentarzy: 7207
Andrzej wchodzi za tego 'piłkarza', którego żegnamy i życzymy ocieplenia klimatów w Livorno w strefie Ławki Rezerwowych dla tak czcigodnych piłkarzy jak młodziutki Lucarelli !
|
|
|
|
Abbiati według mnie powinien na stałe zago¶cić w bramce Milanu. Z całym szacunkiem do Didy ale jego niepewne czasem obrony i głupie zachowania przykrywaj± talent do wyjmowania niemożliwych strzałów.
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:16 tober12 / komentarzy: 1911
kuzwa;/ ped... obroncy cieniasy
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:16 Heros / komentarzy: 1871
no juz przegrywamy 1:0...
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:16 Snajpi / komentarzy: 7207
Brawo ****a, brawo :/!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:17 syku / komentarzy: 814
brawo normalnie brawo :/
|
|
|
|
1-0 ;/// nawet z Udine przegrywamy ...
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:17 Dawid00 / komentarzy: 133
Brawoo!! Milan przegrywa 0-1 skutki picia wódki
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:17 someeone / komentarzy: 384
No i jedyne trofeum w naszym zasiegu idzie sie *****
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:17 lutek18 / komentarzy: 319
Lucka why???
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:19 Heros / komentarzy: 1871
BORIELLO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:20 syku / komentarzy: 814
nie bede tego ogladal po pierwszy cos mi sie ***ie z netem a po 2 nie nawidzie takiej gry nudne normalnie mnie szlak trafia ;/ strasznie strasznie strasznie !!!!!!!!!
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:21 Snajpi / komentarzy: 7207
bonera, kaładze i antonini s± na mojej czarnej li¶cie i to bardzo długo...
|
|
|
|
I niech mi kto¶ powie, że Huntelaar dobrze gra. Prawdziwa padake on gra, Inzaghi o wiele lepszy
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:27 Snajpi / komentarzy: 7207
To jest chyba najgorszy mecz sezonu...i nawet jak cudem strzelimy te dwa gole to i tak graj±c w ten sposób wiele nie osi±gniemy, tylko pokazuje dobitnie nasze rezerwy ten mecz, a raczej brak rezerw.
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:28 Tajor / komentarzy: 838
ja przestalem ogladac....po straacie bramki bo to normalnie no comments gra... swoja droga to nawet sie Di Gennaro wyroznial w tej 11...
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:29 Heros / komentarzy: 1871
****a jak nie zaczna grac to nie wiem co zrobie..
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:31 Snajpi / komentarzy: 7207
Gattuso proszę zejdĽ...
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:31 Poeta / komentarzy: 163
Verdi in :d
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:32 tober12 / komentarzy: 1911
Verdi wiecej zrobi niz... Huntelar
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:32 k_f_c / komentarzy: 1793
Przyjemnie na grę Di Natale popatrzeć
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:32 Heros / komentarzy: 1871
po co Kał na wadze gra?? Verdi i tka nic nie pomoze
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:34 Heros / komentarzy: 1871
po co Kał na wadze gra?? Verdi i tka nic nie pomoze
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:36 Heros / komentarzy: 1871
udine ladnie gra... a milan tylko bledy..
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:37 Snajpi / komentarzy: 7207
żenada...nic więcej...
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:41 Heros / komentarzy: 1871
zal tego ogladac... juz przegralismy..
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:41 Snajpi / komentarzy: 7207
Widać, że im w ogóle nie zależy i im się nie chce. Jutro usłyszymy "przegrali¶my to spotkanie z bardzo ciężkim przeciwnikiem. Stwarzali¶my mnóstwo akcji i nie mogli¶my ich wykorzystać. Przegrali¶my minimaln± przewag±, zabrakło nam szczę¶cia, spróbujemy za rok"...
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:42 k_f_c / komentarzy: 1793
to s± Włochy, żel jest nieodł±cznym elementem calcio :)
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:43 Tajor / komentarzy: 838
Snajpi te za rok w Pucharze Wloch to juz za dlugo trwa... nie trzeba bylo wychodzic rezerwa.. ;< Verdi moglby byc od pierwszych minut ale reszta skladu normalna.. a nie jakies... i np Silva + Bonera w srodku
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:48 aiho / komentarzy: 1425
verdi ma 18 lat typie
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:49 Heros / komentarzy: 1871
sedzia to slepy c*** a verdi to ciul.. wogole nie podaje juz skonczyla sie "przepiekna i podniecajaca" gra milanu
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:49 BountyFire / komentarzy: 6959
ro99 wiem że przydałby się kto¶ lepszy ale co zrobić, w tej kadrze to Ambrosini jest najlepszym naszym DP i nic nie zrobisz. Mam nadzieję, że latem będziemy mieli do wydania 50 mln euro i będę ciekaw wtedy jakie to kroki poczynimy. co do meczu widać po składzie jest jak puchar traktuje Milan a jak Udine ;]
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:49 Tajor / komentarzy: 838
wg NestaMistrz to lepiej nie wprowadzac wgl mlodych bo oni potrafia tylko walic nie ? ;<< ciekawe jakbys latal gdybys widzial PAto ...
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:50 piterboxer / komentarzy: 6419
I co się z Nami stało, gdzie jest Nasz Milan..? Wiedziałem, że tak będzie..
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:52 Marinho / komentarzy: 1648
dzi¶ Huntelaar pożegnał się z Milanem, i stał się jednym z wiekszych rozczarowań ostatnich dwóch dekad
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:52 Heros / komentarzy: 1871
w tym meczu jest najlepszy nasz lysy abbati..
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:53 tober12 / komentarzy: 1911
Pieknie panowie grartuluje 1-0 w łeb to powoli robi sie smieszne... ;/
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:54 Heros / komentarzy: 1871
przegralismy trudno..
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:55 piterboxer / komentarzy: 6419
I my mamy grać z manU, który dzisiaj wygrał 3 - 1 swoje derby..
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:56 tober12 / komentarzy: 1911
zla passa nas nie opuscila od poprzedniego meczu ;/
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:56 Heros / komentarzy: 1871
znow porazka i za bardzo bylismy pewni w siebie.. seedorfa mogl powolac ale to za pozno.. znow jutro po***any dzien bo milanik przegral
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:56 Cleaver / komentarzy: 7163
Marinho - kompletnie nie rozumiem o co Ci chodzi, przeciez Klaas byl w napadzie zdecydowanie lepszy niz Inzaghi - co Wy go tak poniżacie gi±gle ...
Dla mnie własnie to, ze na boisku został Pippo, a zszedl KJH jest co najmniej ¶mieszne.
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:56 DeliVerius / komentarzy: 570
z takim skladm co grał to nawet je¶li R80 by był to małe szanse na wygrana by były bo z kim miałby grac z Flaminim, Borilo Hmm inzaghim i Antonim...a reszta by sobie kawę piła?
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:57 blejs / komentarzy: 878
szkoda gadac...abiatti uratowal nasz honor....
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:57 Snajpi / komentarzy: 7207
Ogl±dałem grę Kaładze, Bonery, Antoniniego i stwierdzam, że oni nie potrafi± grać...dlaczego oni w ogóle w Milanie graj±? Żenada...jedyne trofeum, jakie było do wzięcia już jest za nami. Milan zamydlił nam oczy wielkimi zwycięstwami z Juventusem, Sampdori±, Sien± i Geno±, ale teraz sami wiemy jak jest naprawdę. Niestety, nie chciałem tego nigdy pisać, ale jest taka potrzeba. Ta drużyna potrzebuje wzmocnień i remontu, jedynie Abbiati był dobry, a tak to żenada, nie stworzyli¶my sobie ani jednej 100 procentowej sytuacji. Niech odrazu piłkarze nie graj±, jeżeli maj± wszystko w dupie, a Bonerę i Kaładze to ja sam bym okiwał jak chce. Żal i smutek, a już my¶lałem o tym, jakim składem zagra Roma z nami, przemy¶lałem się. Żal, Żal i jeszcze raz duży ŻAL...
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:57 jakubs / komentarzy: 6377
czy słyszycie te gwizdy?
co ciekawe to nie jest 100% ławkowy skład- więc powinni¶my to wygrać...
bez wzmocnień i bez sypnięcia kas± przez Berlu pogorszy poziom naszej drużyny...
juz zim± nikogo nie kupimy, ale miejmy nadzieję ze chociaż latem będ± solidne wzmocnienia a nie takie Huntery...
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:57 Cleaver / komentarzy: 7163
aa i jeszcze jedno, proponuje zrobić cos z NestaMistrz -_-
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:57 Sylwek1515 / komentarzy: 94
Boriello to grał 2 razy słabiej od Hunta
|
|
|
|
Verdi wymiatał co od niego chceta!
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:58 blejs / komentarzy: 878
btw, sprzedac/oddac jankulovskiego, di genaro i kaladze ;) dobrze na tym wyjdziemy..moze doplacic trzeba bedzie ale i tak sie oplaca..
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:59 tober12 / komentarzy: 1911
a ja krótko i szczerze: Możemy opalać sie w blasku zajefajnosci Interu :)
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:59 Cleaver / komentarzy: 7163
O NestaMistrz potwierdza swój poziom.
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 22:59 LUKI16 / komentarzy: 8257
Nesta uspokój się ulży ci jak powyzywasz pół kadry Milanu??
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 23:00 blejs / komentarzy: 878
nestamiszcz powinien dostac bana, kto za? :D ile masz lat gowniarzu? brak Ci klasy, nie powinienes sie tu wypowiadac.
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 23:01 jakubs / komentarzy: 6377
tu trzeba odważnych decyzji transferowych a nie takiego pieprzenia w bambuko...
mamy dobry skład i drużynę, nie potrzebujemy wzmocnień...
gówno prawda!
jak latem nikogo solidnego nie kupimy to jeste¶my w wielkiej DUPIE!!!
|
|
|
|
I told you so! :P Tyle mi zostało do końca sezonu, swoje już pisałem wcze¶niej.
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 23:01 Heros / komentarzy: 1871
ja moge powiedziec ze z ManU to mozna dopiero wysoka porazka przegrac... juz nie bede zbyt pewny w zwyciestwo milanu... ManU odzyskał forme to my stracilismy... Niech najszybciej wroci Pato i odrobi nasze bledy
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 23:01 Snajpi / komentarzy: 7207
Za niecałe trzy tygodnie Manchester United nas rozwali i przejdzie już zapewnienie w pierwszym meczu, nawet rewanż nie będzie potrzebny. Jeżeli Pato się wykuruje to może co¶ ugramy, bez Niego i Nesty nie ma naszego zespołu teraz. Niestety zła passa trwa...
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 23:02 Cleaver / komentarzy: 7163
ja jestem za...
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 23:03 Victor / komentarzy: 2902
NestaMistrz, ty wiesz, że jeste¶ tu na warunkowym?
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 23:03 someeone / komentarzy: 384
Cleaver
Popieram cie zmiana huntelaara była nieporozumieniem. udine zamurowało obrone, a my zostali¶my z inzaghim na boisku, który niedo¶ć że sam sobie niczego nie wypracuje, to wywraca się przy byle dotknięciu...
A co do Verdiego- on ma 18 lat, na codzien gra w primaverze a wy oczekujecie od niego ze bedzie fabregasem:/ Moim zdaniem nie prezentował sie gorzej niż Gattuso
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 23:03 Wielki Kozak / komentarzy: 1238
Ja *******e to był typowy mecz z pocz±tku sezonu. Porażka w tym meczu to w 70% wina Leonardo. Jak± on miał taktykę na ten mecz? Zero pressingu, zero zaangażowania, zero obrony, zero przy¶pieszenia, wszystkie akcje do tyłu. Tylko Abbiati zagrał dobrze. W polu polska liga.
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 23:03 ro99 / komentarzy: 1010
Dopoki Milan nie bedzie miał dobrych obroncow na ławce i w pierwszym skladzie to o mistrzostwie włoch mozna będzie tylko pomarzyć w snach.
Frajerzy u nas graj± w obronie, pomoc nie lepsza, tylko jeden do drugiego piłke podaje bo nie wie jak ni± grać do przodu, Flamini i Gattuso s± żałosni w ofensywie, Pirlo tak samo dzis, wrzutki bez adresata.
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 23:04 blejs / komentarzy: 878
pelna zgoda z wielkim_kozakiem....niestety :/
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 23:05 BountyFire / komentarzy: 6959
Puchar Włoch nie był celem Milanu i pokazał ten skład, taktyka i gra... Rezerwy mamy bardzo słab±, kolejnego bezmózgowca Antoniniego, wspaniałych inwalidów na ¶rodku obrony, 0 kreatywn± pomoc...
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 23:05 piotrek1981 / komentarzy: 1376
0:1 nie oddaje przebiegu gry. Tam powinno byc conajmniej 0:3. Sam Di Natale mogl ze 2 strzelic. Odnosze wrazenie ze oni w tym pucharze co sezon za kare graja. Powinni im przy*******ic kare za brak zaangazowania. A potem Lysy sie dziwi ze malo ludzi na mecze chodzi. Niech dalej robia kibicow w c***a to napewno im sie trybuny zapelnia. Wygrane z beznadziejna Genoa czy Juve o niczym jeszcze nie swiadcza. Zreszta widzielismy to wszyscy w niedziele z Interem. Pokazali nam w ktorym miejscu jestesmy.
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 23:05 Snajpi / komentarzy: 7207
Z Livorno, Bologn± i Udinese musimy zainkasować 9 punktów, jeżeli chcemy się liczyć jeszcze w walce o Ligę Włosk± i w dobrych nastrojach przej¶ć do meczu z Manchesterem. Niestety morale poszedł w dół okropnie od niedzieli, mam nadzieje, że z Livorno wygramy skromnie 1:0, z Bologn± bez większych problemów i zrewanżujemy się Udinese. Puchar Włoch to jeszcze nic wielkiego, lecz gdy 16 lutego przegramy sromotnie z Manchesterem to już wtedy powiem, że kolejny sezon poszedł na marne...
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 23:06 Heros / komentarzy: 1871
Ratujmy naszych obroncow!! Milan jest zagrozony porazkami... niestety odpadniemy z LM i tylko w lidze bedziemy grać ...
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 23:08 blejs / komentarzy: 878
cóż, oby zespol sie odbudowal...bo czarno to widze.
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 23:08 Cleaver / komentarzy: 7163
Someeone --> tnx.
dobra Panowie, zbijam bo szkoda nerwów.
Dobranoc
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 23:09 Snajpi / komentarzy: 7207
Jeszcze teraz zaczyna się gadanie, że to wina Leonardo. Pierdzielę idę spać bo już nie będę dyskutować. Oczywi¶cie, trener zawinił, Milan od zarania dziejów na tym etapie gra rezerwami, a że mamy rezerwy jakie mamy to już nie wina Leonardo. W obronie tylko Zambrotta co¶ próbował, a tych trzech patałachów najchętniej już bym nie widział w Milanie. Przegrali¶my ten mecz dlatego, że mamy słabe rezerwy i może zarz±d to zobaczy. Trener nie miał dzi¶ nic do powiedzenia. To tak jakby wystawić klasow± drużynę z gimnazjum przeciwko takiej Barcelonie. Mówić im sto godzin co i jak robić, oni się posłuchaj±, ale i tak nie będ± dobrze grać, bo s± SŁABI !!
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 23:09 Heros / komentarzy: 1871
coz musimy sie pogodzic z ta porazka...diinho i seedorf by pomogli gdyby mogli grac
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 23:10 Heros / komentarzy: 1871
Zgadzam sie z Snajpi
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 23:12 jakubs / komentarzy: 6377
jestem ciekawy co "łyzy żyd"-Galliani powie po tym meczu...
-Nie grali¶my aż tak słabo, pozatym Verdi jest obiawieniem naszego zespołu i wyci±gnie nas z kryzysu. Nie potrzebujemy wzmocnień na żadnej pozycji, to był mecz "małoważny". Prawdziwy Milan zobaczycie w niedziele...
A jak z Livorno dostaniemy w dupę?
To wystawimy nasz zespół na ¶mieszno¶ć przed całym ¶wiatem:(
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 23:12 milanese / komentarzy: 1814
słabiutki mecz bo i tacy zawodnicy na boisku.
gattuso, flamini, jankul, di gennaro - jakim cudem oni mieli stworzyć szanse?
pirlo po wej¶ciu zagrał chyba najwiekszy piach z drużyny.
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 23:12 Heros / komentarzy: 1871
;/
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 23:12 Snajpi / komentarzy: 7207
Przecież już Arboleda z Lecha Poznań w tamtym sezonie lepiej grał niż Kaładze i Bonera dzi¶...to już jest paradoks, idę spać, p!erdole.
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 23:13 Mateo80 / komentarzy: 1230
eh skład był za słaby i wła¶nie o to się przed spotkaniem martwiłem i tylko na tym się skończyło. mecz był nudny ale ogl±dałem do końca bo liczyłem na jaki¶ cud i bramke dla Milanu w ostatnich minutach ale chyba nie miał kto strzelić. niech się poprawi± na Livorno i wyrywaj±. Forza Milan!
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 23:14 gieemce / komentarzy: 40
nie należę do zwolenników Huntelaara ale jak kto¶ mówi że on jest największym drewniakiem to przepraszam bardzo Pippo to jest chyba pinokio. Leonardo sie niestety pomylil, Pippo był bezproduktywny, podbil tylko statystyki spalonych i zawyżył ¶redni± wieku, ale w sumie będ±c na ławce trenerskiej to pewnie liczyłbym na to że w końcu strzeli po¶ladkiem, uchem, przyrodzeniem albo sznurówka.
ciesze sie ze Leo wystawił taki skład bo był konsekwentny wie ze jak odpadniemy to i tak nic wielkiego a jak przejdziemy to tylko skorzysta na tym DiGennaro i Hunter bo dostan± swój czas "glorii"
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 23:30 olo / komentarzy: 478
favalli , jankulowski , bonera , kaładze , oni powinni w pierwszej kolejno¶ci opu¶cić Milan do nowego sezonu bo inaczej cienko to widzę, zero rezerwy !dzisiejszy mecz to było kompletne dno potrzebni nam tacy piłkarze jak pepe albo floro flores
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 23:32 olo / komentarzy: 478
gieemce zgadzam się z tob± w 100% hunter powinien zostać a Inzaghii ostatnio jest mistrzem spalonych ehhh ;/
|
|
|
|
środa, 27 styczeń 2010, 23:42 Wielki Kozak / komentarzy: 1238
Tu nie chodzi tylko o słabych zawodników. Taktyki jakiejkolwiek nie widziałem. Czort z obron± która jak wiadomo jest beznadziejna, ale pomocy i napadu też nie było. Zawodnicy bł±kali się po boisku. Zostawiali za dużo miejsca przeciwnikom. Stracon± bramk± nikt się nie przej±ł. Wszystkie piłki do tyłu. Pirlo nic nie wniósł do gry. Może to tylko Puchar ale to nie znaczy że można wychodzić na boisko bez jakiejkolwiek motywacji.
|
|
|
|
Dobre pytanie zadaj± niektórzy kibice Interu. Po co Milan przekładał ten mecz, skoro i tak go rozegrali rezerw±.
Czas na zmiany, duże zmiany, bo robi się cyrk, a Ci którzy zaprowadzili Milan na szczyt dzisiaj zadowalaj± się małymi wzniesieniami. Galliani przy ¶rodkach jakimi dysponuje jako¶ ten klub stara się utrzymać, ale wyraĽnie brakuje mu kogo¶ takiego jak Berlusconi z przed kilku-kilkunastu lat.
|
|
|
|
czwartek, 28 styczeń 2010, 00:05 Ziarnoo / komentarzy: 74
tak myslelem ze leonardo zlekceważy udine... zal mi go... wg mnie w coppa italia powinien wystawiac normalny sklad...
|
|
|
|
czwartek, 28 styczeń 2010, 00:12 _kozik_ / komentarzy: 1381
ta poraszka pokazuje jak ważnymi postaciami s± Nesta i Pato bez nich to nie to samo...
|
|
|
|
czwartek, 28 styczeń 2010, 00:13 BountyFire / komentarzy: 6959
kozik i tak by w tym meczu nie zagraliby ;)
|
|
|
|
czwartek, 28 styczeń 2010, 06:32 Matisek123 / komentarzy: 209
poco on wstawil 2 sklad ja pierdziu ??
gdzie r80 gdzie pato
Milan wes sie w garsc
|
|
|
|
czwartek, 28 styczeń 2010, 07:57 Cleaver / komentarzy: 7163
"Martwi także brak pomysłu na rozgrywanie akcji, czyżby Milan był uzależniony od gry Ronaldinho?"
Jasne, ze tak. Bez Roniego w składzie, kompletnie nie ma pomysłu na gre i zero kreatywno¶ci.
|
|
|
|
czwartek, 28 styczeń 2010, 08:07 Dawid00 / komentarzy: 133
No to moje marzenia szlak trafił [*]
|
|
|
|
czwartek, 28 styczeń 2010, 08:28 Camill / komentarzy: 2631
Czyli w zasadzie pożegnanie z jedynym trofeum na jakie mogli¶my liczyć w tym sezonie...
Scudetto jest raczej nieosi±galne...chyba, że Inter nagle zacznie grać tak jak my na pocz±tku sezonu, a my już do końca sezonu nie doznamy porażki...nie zapominaj±c oczywi¶cie o "po¶cigu" Romy...
Liga Mistrzów? Szczerze w±tpię...Real M, Barcelona, Inter lub Chelsea, i oczywi¶cie Man. Utd. który wci±ż stoi nam na drodze...te drużyny wystarcz± na obecny Milan...
|
|
|
|
czwartek, 28 styczeń 2010, 08:57 k_f_c / komentarzy: 1793
radujmy się panowie, najważniejsze że Gattuso przedłużył kontrakt i będzie nas raczył swoj± gr± jeszcze 2 lata
|
|
|
|
czwartek, 28 styczeń 2010, 09:30 Camill / komentarzy: 2631
milanese i NestaMistrz
I co? Co powiecie na temat Boriello po tym meczu?! Gdzie się podział ten jego piłkarski geniusz, ta finezja bo przecież jeszcze wczoraj nie szczędzili¶cie mu pochwał, ł±cznie z porównywaniem go do Rooneya czy Teveza...widzicie akurat jak na ironię Man. Utd. grał wczoraj z Man.C. rewanżowy mecz w pucharze Anglii...Diabły przegrały pierwszy mecz 1:2, a w rewanżu przy stanie 1:1, a więc niekorzystnym dla Man.Utd. Tevez strzela na 2:1 i gdy mecz ma się ku końcowy i obydwie ekipy czekaj± na dogrywkę Rooney strzela bramkę daj±c swojej druzynie awans do dalszej czę¶ci rozgrywek...To s± genialni piłkarze, którzy w najmniej nieoczekiwanych momentach potrafi± odwrócić losy spotkania na swoj± korzy¶ć nie wspominaj±c po raz kolejny o ich umiejętno¶ciach technicznych, itd.
Co zrobił Boriello wczoraj, bo przecież Leonardo go wprowadził by ten ratował Milan...? Huntelaar co prawda nic szczególnego nie pokazał, ale przecież według Was i tak jest drewnem więc więc nie powinni¶cie być zaskoczeni...
Z kolei po tym co wczoraj pisali¶cie o Boriello, kto¶ kto nie zna Milanu mógłby przypuszczać, że go¶ć wejdzie na boisko i poprowadzi Milan nawet do zwycięstwa strzelaj±c 1 lub nawet 2 bramki...niestety Boriello może być gwiazd± w realiach Milanu, która radzi sobie ¶wietnie podczas meczy ze słabymi ekipami, ale gwiazda formatu Rooneya czy Teveza nigdy nie będzie...on potrzebuje dobrego podania by wykończyć akcję i tej umiejętno¶ci zamykania akcji z efektem bramkowym nie można mu odmówić...sam nie jest w stanie nic zrobić zwłaszcza kiedy cała drużyna gra słabo...przydałby się taki napastnik, który bez względu na formę drużyny jest w stanie co¶ zaaranżować, zagrać z pomysłem, poci±gn±ć drużynę za sob± i wreszcie takiego, który w krytycznych momentach weĽmie sprawy w swoje ręce i będzie potrafił indywidualna akcj± odwrócić losy spotkania na swoj± korzy¶ć...
|
|
|
|
czwartek, 28 styczeń 2010, 09:55 robert1997 / komentarzy: 100
No to mamy pograne ....
I teraz co dostaniemy od man.utd z 3:0 z interem nie wygralismy a graj± oni jak ostatnie durnnie to co bedzie z man.utd szkoda gadac
a co do pucharu włoch to można go spokojnie olać ! teraz jak bedziemy grac jak teraz
|
|
|
|
czwartek, 28 styczeń 2010, 09:55 Szczepan22 / komentarzy: 942
W Anglii zdarzaj± się, że czołowe zespoły graj± 3 mecze w tygodniu co 2 dni, wystawiaj± podstawe i nikt nie narzeka
|
|
|
|
czwartek, 28 styczeń 2010, 10:01 Milanek98 / komentarzy: 329
teraz to macie jednego kibica mniej przeżycam się za barcę bo nawet z udinese nie mog± wygrać to już jest Ľle wrółce jak kaka wróci
|
|
|
|
czwartek, 28 styczeń 2010, 10:04 Camill / komentarzy: 2631
LOL :D
|
|
|
|
czwartek, 28 styczeń 2010, 10:04 Kris1202 / komentarzy: 3
No nic trzeba żyć dalej przegrana nie wyklucza, że AC MILAN jest najlepszy.
|
|
|
|
czwartek, 28 styczeń 2010, 10:09 Camill / komentarzy: 2631
Wykluczać nie wyklucza...alenie pokazuje, że jest dobry...
|
|
|
|
Milanek98- czysty przykład sezonowca ... A je¶li po przegranej z Interem Milan będzie odbudowywał się tyle samo czasu co w 2009 roku to o zwycięstwem w LM możemy sobie zapomnieć. Jak ogl±dałem naszych stoperów to mi się płakać chciało Milanello niby jeden z najlepszych o¶rodków na ¶wiecie a nie mog± wyleczyć krzywych nóg Kaładze i platfusa Bonery. łysa pała powinna po tym spotkaniu my¶leć nad jakimi¶ transferami a nie się zadowalać że pisz± w gazetach że kto¶ ma do nas przyj¶ć ...
|
|
|
|
czwartek, 28 styczeń 2010, 10:49 Camill / komentarzy: 2631
taaa...je¶li narzekali, że mało kibiców przychodzi na stadion to zobaczymy co będzie teraz...wygrana z Interem "mogłaby" napełnić troszkę stadion ale przegrali¶my...z Udinese przegrali¶my przy praktycznie pustym stadionie...wygrane mecze ze Sien±, Geno± czy słabiutkim Jeventusem nie sprawia, niestety że trybuny będ± pękały w szwach od fanów...Galliani twierdz, że nie wie o co chodzi..."przecież wygrywamy"...to nie jest tylko kwestia wygranych...my¶lę, że czę¶ć kibiców jest wci±ż rozczarowanych odej¶ciem Kaki, innych z kolei zawiodły transfery, a raczej ich brak, jeszcze innych styl gry Rossonerich itd.
|
|
|
|
czwartek, 28 styczeń 2010, 10:58 Camill / komentarzy: 2631
Największ± padakę odwalił Antoniusz...dobrze kto¶ pisał, że po tym uderzeniu w głowę nie powinien grać...teraz będzie musiał się rozpędzić i przypieprzyć jeszcze raz żeby mu się przestawiło z powrotem do stanu w jakim był w meczach przed derbami...
|
|
|
|
czwartek, 28 styczeń 2010, 11:04 sir5 / komentarzy: 389
lipa Panowie, sklad sie sprawdzal bo serie a podupadla ale nie wiem czy cos pokazemy w lm z tymi ludzmi.Antonini powinnien na stale pełnić funkcję rezerw, chciałbym aby Berlu sypnał na transfery bo nawet wielki gwiazdor Pato nie jest pewniakiem i potrafi spudłować na pust± bramke.Zmiennik dla Ronaldinho ( kto¶ młody)też by sie przydał i nie mówie tu o di gennaro.Jakis mlody srodkowy obronca tez potrzebny natychmiast.Nie rozumiem tego ze Leo jest wybornym skautem a jak zaczal trenowac nasz team brakuje mlodych zdolnych zmiennikow.Bo mimo wszystko nasza primavera pokazuje ze nie nadaja sie na 1 sklad.Wogole jestem zły na zespół i zarzad ze wskazaniem na tych w garniturach bo druzyna i tak pokazuje duzo jak na swoje mozliwosci
|
|
|
|
czwartek, 28 styczeń 2010, 11:39 Matisek123 / komentarzy: 209
cleaxer zgadzam sie z toba :p
|
|
|
|
czwartek, 28 styczeń 2010, 12:06 deyero123 / komentarzy: 2374
NestaMistrz
Co Ty masz do chu... z tym Hunterem?...
|
|
|
|
czwartek, 28 styczeń 2010, 12:45 FoX12345 / komentarzy: 960
znowu w plecy... :/ ja nie moge-zadnego trofeum neibedzie w tym roku. mialem nadziej ze chociaz Coppa Italia wygraj± a tu dupa ;p
|
|
|
|
czwartek, 28 styczeń 2010, 12:50 ro99 / komentarzy: 1010
No mi też brakuje w Milanie takiego napastnika który pomimo słabej gry druzyny sam potrafi co¶ urzeĽbić. Takim napastnikiem był kiedy¶ Szeva. Być może Pato będzie jego godnym następc± ale jak narazie za młody i przeplata dobre występy z tymi gorszymi.
|
|
|
|
czwartek, 28 styczeń 2010, 12:57 amadeo2296 / komentarzy: 160
MOże wrescie zrozumia że potrzebna s± nam trasfery lewy obronca i dobry pomocnik i jaki¶ napastnik
|
|
|
|
czwartek, 28 styczeń 2010, 13:10 Camill / komentarzy: 2631
Walczyć to sobie możemy tylko jakie mamy szanse na wywalczenie czego¶?
|
|
|
|
czwartek, 28 styczeń 2010, 13:25 Camill / komentarzy: 2631
Dobrze wystarczy jak to napiszesz raz a nie pod każdym newsem...co Ci to daje...Huntelaar nie czyta naszej strony...
|
|
|
|
czwartek, 28 styczeń 2010, 14:58 Cleaver / komentarzy: 7163
Camill - brawo odnosnie Borriello. :)
|
|
|
|
czwartek, 28 styczeń 2010, 17:30 Bonczek58 / komentarzy: 4575
hehe
|
|
|
|
czwartek, 28 styczeń 2010, 18:56 Gregory10 / komentarzy: 775
A nie mówiłem.... Nie trzeba było wystawiac całkiem rezerwowego składu bo to mija sie z celem... Ci piłkarze po raz 1 zagrali ze soba powazny mecz, i mozna sie było tego spodziewac... Ja pomieszał bym 1 z 2 składem :) Ale to juz nie wazne... Tak szczerze to powiem wam ze ten puchar jest mało wazny dzieki odpadnieciu milan moze lepiej sie przygotowac na LM i Seria A :D
|
|
|
|
czwartek, 28 styczeń 2010, 20:58 Kamis122 / komentarzy: 14
Trochę się zawiodłem :(
|
|
|
|
czwartek, 28 styczeń 2010, 23:26 KarrPL / komentarzy: 2584
Tak jak rok temu z Lazio
|
|
|
|
piątek, 29 styczeń 2010, 12:08 Bonczek58 / komentarzy: 4575
tak bywa
|
|
|
|
piątek, 29 styczeń 2010, 14:57 Camill / komentarzy: 2631
Dzięki Cleaver...dobrze, że ten dziadek Charon znowu na mnie nie napadł, za to, że skrytykowałem Marco...
|
|
|
|
piątek, 29 styczeń 2010, 21:27 Camill / komentarzy: 2631
Nesta przestań już pieprzyć...przez tego Huntelaara wyl±dujesz w wariatkowie...TO JUŻ JEST JAKA¦ OBSESJA:D Nie będzie żadnego pojedynku...Janek nie ma na razie szans na tak regularn± grę jak MArco...
|
|
|
|
piątek, 29 styczeń 2010, 23:59 wysu / komentarzy: 3123
Camil - co to znaczy wedlug ciebie: "Janek nie ma na razie szans na tak regularn± grę jak MArco... " ?
sugerujesz, ze leonardo faworyzuje borriello, czy po prostu widzisz, ze hunter sobie srednio radzi w przeciwienstwie do marco?
moje zdanie jest takie, ze kiedy gra borriello to druzynie idzie lepiej niz jak gra huntelaar. w pierwszym meczu w tym sezonie przeciwo sienie gral marco i wypracowal razem z pato i ronaldinho 2 bramki, pozniej gral hunter bo borriello byl kontzjowany i nie potrafil dopasowac sie do taktyki tak jak marco przez co po jego powrocie stracil miejsce w pierwszym skladzie, a milan znowu zaczal grac lepiej.
nie chce porownywac kto jest lepszy indywidualnie bo to ciezko ocenic, ale w tej chwili, przy obecnej taktyce, w tak specyficznej lidze jak serie a lepiej sprawdza sie borriello i chyba nikt nie ma ku temu watpliwosci...
|
|
|
|
sobota, 30 styczeń 2010, 12:33 Camill / komentarzy: 2631
Wysu
Nie twierdzę, że Marco jest faworyzowany,a jedynie, że Huntelaar bywa zbyt często pomijany...a co do formy to oczywiste jest, że Marco prezentuje się o wiele lepiej niż Janek, i o to głównie mi chodzi...rzeczywi¶cie mogłem to sprecyzować:
"Janek nie ma na razie szans na tak regularn± grę jak Marco, ponieważ Marco jest w dobrej formie, a przed nami walka o najwyższe miejsca w serie A, więc nie możemy sobie teraz pozwolić by "testować" Huntelaara i dawać mu nieskończono¶ć szans...jego celem jest występ w reprezentacji poprzez regularn± grę w Milanie...naszym celem jest powalczenie o scudetto i puchar LM więc jak to mówi± każdy sobie rzepkę skrobie..."
|
|
|
|
sobota, 30 styczeń 2010, 14:25 wysu / komentarzy: 3123
zgadzam sie w takim razie;-)
takze odnosnie tego, ze hunter jest zbyt czesto pomijany, mimo iz jestem przekonany co do wiekszej przydatnosci marco w chwili obecnej. zastanawiam sie dlaczego leonardo nie chce sprobowac wariantu z 2 klasycznymi napastnikami w postaci MB i KJH z typowymi skrzydlowymi r80 i beks... mysle, ze ciekawie by to wygladalo, a przez kilka minut w meczu derbowym wydawalo mi sie, ze ta para stwarzala calkiem powazne zagrozenie dla interu, a juz na pewno spore zamieszanie;-)
|
|
|
|
sobota, 30 styczeń 2010, 15:16 dawidb77 / komentarzy: 195
Milan 0 - 2 Palermo :::::::::::::: Milan nie ma pomysłu na grę
Inter 2 - 0 Milan :::::::::::::: Milan nie potrafi nawi±zać walki z silniejsz± drużyn±
Milan 0 - 1 Udinese :::::::::::: skład rezerwowy nie radzi sobie ze ¶redniakiem
Wg mnie wielu popełniło bł±d wpadaj±c w zachwyt po serii dobrych wyników. Na jesieni 2008 Milan również miał dobr± passę ale to raczej dzięki szczę¶ciu niż grze. Obecnie czę¶ć rzeczy sprzed roku powtarza się. Zobaczymy co przed nami. Oby nie było to pasmo niepowodzeń. Wielu kibiców liczy na Scudetto i sukces w LM. Wg mnie to mało realne bo Milan za często gra dno i padakę.
Ronaldinho... ostatnio uwielbiany. Zagrał kilka dobrych meczy. Jak mu nie idzie to po głupiej stracie piłki stanie jak kołek i wyszczerzy zęby. Poza tym potrafi chamsko faulować, zaczepiać przeciwnika czy uderzyć łokciem w twarz. To ma być wzorowy piłkarz i lider drużyny?
Radzę każdemu aby krytycznie spojrzał na Milan. Bez banalizowania i umniejszania złych rzeczy.
|
|
|
|
sobota, 30 styczeń 2010, 17:38 Camill / komentarzy: 2631
Taaaak...to mogłoby zdać egzamin:) Pirlo/Flamini na ¶rodeczku i Ambro/Gattuso ¶rodkowy defensywny + 4 obrońców:) Problem zaistniałby w momencie powrotu Pato...no cóż w sumie czemu nie miałby grać jako ¶rodkowy napastnik razem z MB...KJH miałby wtedy większe pole manewru wchodziłby albo za MB albo za Kaczora...problem byłby także w pomocy, bo wychodzę z założenia, że Antoniusz i Abate graliby na bokach obrony, więc nie bardzo byłoby kogo wpu¶cić, żeby odci±żyć Becka i R80...no chyba że Adi będzie dobrze grał:)
|
|
|
|
sobota, 30 styczeń 2010, 17:59 wysu / komentarzy: 3123
camil - w meczu z catania kiedy hunt strzelil 2 budy to wlasnie gralismy z 2 klasycznymi a na skrzydlach byli pato i roni, najbardziej ofensywne ustawienie w historii:D
|
|
|
|
sobota, 30 styczeń 2010, 19:39 Camill / komentarzy: 2631
wysu
To teraz tylko zostajesz trenerem Milanu, ja Twoim asystentem i jazdaaaa:D
haha:D
|
|
|
|
sobota, 30 styczeń 2010, 19:50 Camill / komentarzy: 2631
Fajne ustawienie ale na dłuższ± metę potrzebowaliby¶my jakich¶ dobrych zmienników dla kilku graczy...
|
|
|
|
wtorek, 02 luty 2010, 22:01 Bonczek58 / komentarzy: 4575
no
|
|
|
Dodaj±c komentarz pamiętaj, iż masz prawo wyrażać swoj± opinię, komentować oraz dyskutować i nie zgadzać się z opiniami innych użytkowników. Nie masz prawa używać wulgaryzmów, obrażać innych osób oraz dodawać komentarzy z linkami do innych stron internetowych.
Niestosowanie się do zasad regulaminu panuj±cych na stronie grozi usunięciem komentarza lub czasowym zbanowaniem użytkownika. Redakcja serwisu acmilan24.com nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶ć komentarzy, s± one osobistymi opiniami użytkowników. Je¶li uważasz, że komentarz nie jest zgodny z regulaminem, polskim prawem i nie został usunięty napisz do nas
redakcja@acmilan24.com
|
Wszystkich użytkowników, którzy nie moga sie wylogować prosimy o usuniecie wszystkich plikow cookies zwiazanych z acmilan24.com, dla FireFox Narzedzia, Opcje, Prywatnosc, usun pojedyncze cookies. Zmiany zwiazane sa z wprowadzeniem Blogów. Za zaistniala sytuacje przepraszamy
Regulamin w skrócie...
- Rejestracja jest darmowa i jednoznaczna z zaakceptowaniem Regulaminu.
- Redakcja zastrzega, iż niniejszy regulamin może ulec zmianie, bez konieczno¶ci informowania użytkowników.
- Nieznajomo¶ć regulaminu nie zwalnia z odpowiedzialno¶ci cywilno prawnej.
| Lp. |
+/- |
Drużyna |
Me. |
G+/G- |
Pkt. |
| 1. |
Juventus |
68/20 |
|
| 2. |
Milan |
74/33 |
|
| 3. |
Udinese |
52/35 |
|
| 4. |
Lazio |
56/47 |
|
| 5. |
Napoli |
66/46 |
|
| Lp. |
+/- |
Zawodnik |
Strzelił |
| 1. |
Zlatan Ibrahimović |
| 2. |
Diego Milito |
| 3. |
Antonio Di Natale |
| 4. |
Edinson Cavani |
| 5. |
Rodrigo Palacio |
| Lp. |
+/- |
Zawodnik |
Strzelił |
| 1. |
Zlatan Ibrahimović |
| 2. |
Antonio Nocerino |
| 3. |
Kevin-Prince Boateng |
| 4. |
Robinho |
| 5. |
Antonio Cassano |
|